Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tulipa äsken kaupassa heikotusolo. Tuntui, että en selviä kaupasta autolle asti. Selvisin. Vieläkin vapisuttaa. :eek:
 

sataja

Active member
Liittynyt
1.10.2009
Viestit
42
Olo on jokseen kurja. Rankka ja *piip* syksy sai kunnon kruunun muutama päivä sitten. Syytetään toinen toista. Vedetään kaikki siskon kummin kaiman tyttäret mukaat, mitkä ei liity asiaan millään tavalla. Miksi nais valtaiset alat on tämmöisiä?? :dunno: Jos vaihdan mies valtaiselle alalle niin onko elämä sitten helpompaa?
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Olo on jokseen kurja. Rankka ja *piip* syksy sai kunnon kruunun muutama päivä sitten. Syytetään toinen toista. Vedetään kaikki siskon kummin kaiman tyttäret mukaat, mitkä ei liity asiaan millään tavalla. Miksi nais valtaiset alat on tämmöisiä?? :dunno: Jos vaihdan mies valtaiselle alalle niin onko elämä sitten helpompaa?
On. Homma vain on niin, että keskimäärin miehen kanssa on helpompaa työskennellä kuin naisen. Toinen asia on toki se, että naisen kanssa on keskimäärin mukavampi työskennellä kuin miehen.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
On. Homma vain on niin, että keskimäärin miehen kanssa on helpompaa työskennellä kuin naisen. Toinen asia on toki se, että naisen kanssa on keskimäärin mukavampi työskennellä kuin miehen.
Nojoo, siis tietysti tapauskohtainen juttu. Miehet osaa joskus olla helvetin itsepäisiä ja kykenemättömiä kuuntelemaan. Mennään omaa rataa paremmista tavoista riippumatta.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Nojoo, siis tietysti tapauskohtainen juttu. Miehet osaa joskus olla helvetin itsepäisiä ja kykenemättömiä kuuntelemaan. Mennään omaa rataa paremmista tavoista riippumatta.
Toki. Siks sanoinkin "keskimäärin". :D

Tarkoitin, että aika paljon vähemmällä draamalla ja henkilökohtaisuuksilla selvinnee miesten kanssa työskentelemällä. Keskimäärin. Ne on nää sukupuolten väliset erot kai.

Ei sillä, kyllä itse tykkään erittäin paljon naisten kanssa työskennellä. Muun muassa juuri mainitsemistasi syistä. Ja lisäksi olen itse vähän sellainen nössö että miesporukassa tuntuu joskus vallan ulkopuoliselta!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Toki. Siks sanoinkin "keskimäärin". :D

Tarkoitin, että aika paljon vähemmällä draamalla ja henkilökohtaisuuksilla selvinnee miesten kanssa työskentelemällä. Keskimäärin. Ne on nää sukupuolten väliset erot kai.

Ei sillä, kyllä itse tykkään erittäin paljon naisten kanssa työskennellä. Muun muassa juuri mainitsemistasi syistä. Ja lisäksi olen itse vähän sellainen nössö että miesporukassa tuntuu joskus vallan ulkopuoliselta!
Hyvin pitkälle samaa mieltä. Miesten kanssa hommat yleensä hoituu, mutta naisten kanssa työskenly on ns. jännempää. Ainakin edellisessä duunipaikassa oli jatkuvasti draamaa naisilla. Milloin minkäkin myyjän kanssa. Jos ei jostain tehdystä työstä kiitetty ni jo oltiin naama hevosenvitulla. Millimetri vinoon, ni seon silmässä -henkisesti.

Nykyisessä paikassa naiset ovat paljon virallisempia, eivätkä tuo henkilökohtaisia ongelmiaan niin aktiivisesti työpaikalle.

Pahimpia on ne martyyritapaukset, jotka toimii niin, että jos heillä on huono aamu/päivä, niin kaikilla muillakin täytyy silloin olla. Jos ei ole, niin alkaa kuulua. Huono päivä -kortti automaattisesti myös oikeuttaa luistamaan mistä hyvänsä työtehtävästä.

Tällaisesta hahmokkeesta on siis omakohtaista kokemusta.
 

sataja

Active member
Liittynyt
1.10.2009
Viestit
42
Kaikesta lukemasti voisin päätellä että hoitoalalla olisi kivempi työskennellä jos siellä olisi ennemmän miehiä. Meillä on muutama mies töissä mutta ei niiden työntekoa aina voi työn teoksi sanoa.
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Syytetään toinen toista. Vedetään kaikki siskon kummin kaiman tyttäret mukaat, mitkä ei liity asiaan millään tavalla. Miksi nais valtaiset alat on tämmöisiä?? :dunno:
Eräässä isossa porukassa jossa oli paljon naisia, eräs nainen saarnasi vauhdikkaasti ja sanoi että haluaa tehdä aina töitä vain miesten kanssa koska naiset eivät ikinä anna periksi ja vetävät aina kaikki tutut, ystävät ja sukulaiset mukaan riitoihinsa. Kukaan ei pannut vastaan ja tuntuivat naureskelevan hyväksyvästi. Itse olen sopeutunut molempien kanssa työskentelyyn suunnilleen yhtä hyvin, ehkä naisten kanssa on hiukan helpompaa.

Meillä on muutama mies töissä mutta ei niiden työntekoa aina voi työn teoksi sanoa.
Tää onkin taas toinen juttu.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ihan mainio!

Huomasin juuri, että multa oli jäänyt lokakuussa veloittamatta firmalta yks lento tsadiin ja takaisin. Eli saan päräytettyä seuraavaan matkalaskuun reilun 250 egen laskun lisää.

Hyvä että kävin vähän korttimaksulistaa läpi, ja vertailin veloituksiin.:rolleyes::eek:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Hyvin pitkälle samaa mieltä. Miesten kanssa hommat yleensä hoituu, mutta naisten kanssa työskenly on ns. jännempää. Ainakin edellisessä duunipaikassa oli jatkuvasti draamaa naisilla. Milloin minkäkin myyjän kanssa. Jos ei jostain tehdystä työstä kiitetty ni jo oltiin naama hevosenvitulla. Millimetri vinoon, ni seon silmässä -henkisesti.

Nykyisessä paikassa naiset ovat paljon virallisempia, eivätkä tuo henkilökohtaisia ongelmiaan niin aktiivisesti työpaikalle.

Pahimpia on ne martyyritapaukset, jotka toimii niin, että jos heillä on huono aamu/päivä, niin kaikilla muillakin täytyy silloin olla. Jos ei ole, niin alkaa kuulua. Huono päivä -kortti automaattisesti myös oikeuttaa luistamaan mistä hyvänsä työtehtävästä.

Tällaisesta hahmokkeesta on siis omakohtaista kokemusta.
Kaikesta lukemasti voisin päätellä että hoitoalalla olisi kivempi työskennellä jos siellä olisi ennemmän miehiä. Meillä on muutama mies töissä mutta ei niiden työntekoa aina voi työn teoksi sanoa.
Tähän voisin sanoa että riippuu varmasti alasta ja persoonista. Yleisesti olen kuitenkin sitä mieltä, että duunipaikassa on hyvä olla molempia sukupuolia about yhtä paljon.. Omassa duunipaikassani on ehkä 65% naisia, mutta omalla osastolla 100% miehiä.. Ehkä välillä tuntuu, että naisnäkökulmasta voisi olla apua tiimissä.. Toisaalta ryhmähenki on sen verran hyvä että vaikeampi persoona saattaisi sen rikkoa.

Miehillä on ehkä herkemmin havaittavissa laiskuutta ja heikkoa työmotivaatioa, joka taas on yleensä huonompi juttu.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Minun on helpompi työskennellä ja olla miesten kanssa kuin naisten. Meitä on kustannuspaikalla puolet naisia, mikä on melko paljon tässä firmassa, kun muuten on miesvaltainen paikka/ala. Huomaa heti, kun tiimin muut naiset on poissa paikalta, niin täällä on paljon leppoisampi tunnelma ja pojat puhuu ja vitsailee enemmän. Tosin mä nyt en vapaa-ajallakaan viihdy "tyttöporukoissa", oon ehkä vähän outo sikäli.
 
Ylös