72
Well-known member
Sama.Minun on helpompi työskennellä ja olla miesten kanssa kuin naisten.
Sama.Minun on helpompi työskennellä ja olla miesten kanssa kuin naisten.
Muttei sama mies sentään?:doubtful:
Kuulostaa tutulta, tuli ilmeisen vastaavanlainen tilanne eteen vähän aikaa sitten. Tuollaisethan on jutuista hauskimpia, mutta eteenpäin noita ei kannata lähteä kertomaan. Pitäisivät vaan entistäkin tyhmempänä.Voi saatana että voi pienestä syntyä iso hauska..
Ihan helvetin typerä juttuhan se oli ja kerrottuna vielä typerämpi, joten en sitä ala tässä edes purkamaan, mutta tulipahan naurettua pitkästä aikaa niin kovin ettei henkeä meinannut saada.
Oikeastihan mulle ei edes tapahtunut mitään tollasta, mutta toivoin, että tuolla jutulla voisin pitää ihmisiä jännityksessä!Joo! Mulla kans ihan sama. Ihan nauroin, että vesi lensi korvista ja hampaat putoili suusta! Ihan typerä juttu, mutta tappohauska. Ei auta kertoa, kun ei sitä pysty kuitenkaan ollenkaan hyvin kuvaileen.
Ei ois yhtään kiinnostanut. :mad_old:Oikeastihan mulle ei edes tapahtunut mitään tollasta, mutta toivoin, että tuolla jutulla voisin pitää ihmisiä jännityksessä!
Läimäytä sitä taitellulla sanomalehdellä.All my stitches itch... ei vaan toi tatuointi kutiaa...
Varmaan aika rento olo mennä pelaamaan.Rankka viikonloppu edessä. Pikkujoulut x2 ja lentopallopeli Salossa :thumbfh:
Ei pelaamisesta tulis mitään, katsojan roolissa paikalla.Varmaan aika rento olo mennä pelaamaan.