Varmasti olitkin, jos olis tieto mihin tämä liittyyNo yritin olla humoristinen. En näköjään onnistunut.:nope:
Uteliaisuuttanihan mie vain utelin..Anteeksi! Ei ollut OIKEASTI tarkoitus mitenkään nokkia!
Varmasti olitkin, jos olis tieto mihin tämä liittyyNo yritin olla humoristinen. En näköjään onnistunut.:nope:
Uteliaisuuttanihan mie vain utelin..Anteeksi! Ei ollut OIKEASTI tarkoitus mitenkään nokkia!
Onko hjuva fiilis, minullakin hjuva fiilis.Nyt on hjuva fiilis. :ahem:
Äää, siis tietenkin mä ajattelin että sä tsiikailet TYÖPAIKALLASI nuoria salskeita miehiä.Varmasti olitkin, jos olis tieto mihin tämä liittyy
Uteliaisuuttanihan mie vain utelin..
Ite en aikonut koulun vehkeisiin koskea. Pitäkööt tunkkinsa, jos ei openofficella tehdyt kelpaa.Ei vittu mua ottaa päähän tuo päättötyö. Ei siksi että sitä ois vaikea tehdä, mutta kun koulussa ja kotona on eri ohjelmat käytössä niin niiden välillä palloilu pistää töiden ulkoasun aivan vituiksi. :mad_old:
= liian vaikeaa tallentaa omalla koneella automaattisesti M$ officen muotoon?Ite en aikonut koulun vehkeisiin koskea. Pitäkööt tunkkinsa, jos ei openofficella tehdyt kelpaa.
Sen mitä kokeillut, niin saa aikaan lähinnä sekasotkua ja erroria.= liian vaikeaa tallentaa omalla koneella automaattisesti M$ officen muotoon?
Lisätietoa hahmosta 'Il Tempo Gigante': Vittumainen ja omahyväinen paskiainen.Tiedoksi: Tänään saamieni tietojen mukaan olen sulkeutunut ja vittumainen ihminen.
Kuulostaa aivan siltä, kuin joku teini-ikäinen olisi suuvärkkiään aukonutLisätietoa hahmosta 'Il Tempo Gigante': Vittumainen ja omahyväinen paskiainen.
Ei se mitään. Mä sain asiakaspalautetta, kun 'vähän' neuvoin heitä bisneksen teossa: Kohele, itsekeskeinen, joustamaton.Lisätietoa hahmosta 'Il Tempo Gigante': Vittumainen ja omahyväinen paskiainen.
Njoo, sen verran miekin päättelin. Lähinnä nyt ajattelin että jutulla olis joku taustatarinakin..Äää, siis tietenkin mä ajattelin että sä tsiikailet TYÖPAIKALLASI nuoria salskeita miehiä.
Voi että tuntuu kummalta. Minä raukka olen aina saanut elää niin 'suojattua' elämää, etten ole koskaan ollut tuollaisten vuorosanojen sanojana tai vastaanottajana. Sitten olenkin ihan avuton ja surkea, jos joku sanoo jossain vähänkin pahasti ja minun pitäisi siihen vastata.Lisätietoa hahmosta 'Il Tempo Gigante': Vittumainen ja omahyväinen paskiainen.
Kyllä tuo vaikuttaa enemmän aikuisen tai ehkä 'aikuisen' sanomalta.Kuulostaa aivan siltä, kuin joku teini-ikäinen olisi suuvärkkiään aukonut
...noh, menee tuo ihan aikuisenkin sanomasta heittämällä.
Eikö se pojasta polvi parane. Oikeastaan polvihuumori ei nappaa täälläkään. On tässä pari kuukautta jo myrkkyjä jyrsitty.Oma mielialani on kohtuullisen kohdillaan. Pojan koulumenestyksestä johtuen, sekä siitä, että sain jouluostokset tehtyä.:ahem:
Vitutuspuolella on kipeä polvi ... :jaska::jaska:
Ei minulle soittanut. Kerro terveisiä, kun soittelet.Jaa, niin, Knoukkari soitti ja tuli siitäkin hyvä mieli!:thumbup::thumbup::thumbup:
Ai perhana, kun kun unohtui. Olen myös itsekeskeinen. Se kuuluu tuohon vittumaisen ja omahyväisen väliin.Lisätietoa hahmosta 'Il Tempo Gigante': Vittumainen ja omahyväinen paskiainen.
Ja voisin vaikka lyödä pääni vetoa, että joulupukin lahjapussista paljastuu pojallesi PlayStation 3 -tai Nintendo Wii-pelikonsoli?jouluostokset
Oho! Yli vuoden tauko!Kiva oli tulla taas käymään täälläkin:thumbup: Näyttää perinteisen hyvältä:ahem:
No, aika on suhteellista ja tauko meni aika äkkiä; tai en minä oikeastaan ole mitään taukoa edes pitänyt. Ei vaan ole ehtinyt/jaksanut kirjoitella Vasta tänään tuli taas mieleen voorumin kummat tyypit ja erikoinen huumori:ahem:Oho! Yli vuoden tauko!