Veikkaan, että ei käynnisty. Voi luvata, mutta ei.<html>
<head><title>Haistapaskasivu</title></head>
<body>
<!-- Tärkeä osa sivustoa -->
Haista <a href="http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1405066&postcount=9840">paska</a>!
<br><br>
VERSIO 2.1!
</body>
</html>
Mahtaa harmittaa?Kohta lomille.. vajaa kaks tuntia vielä.
Monta päivää ilman nuoria, salskeita miehiä.:thumbfh::thumbfh::nope:Mahtaa harmittaa?
Kuulin, että ne nuoret salskeat miehet on metsässä hajoilemassa pakkasiin. Joten eiköhän tuo YSP jouda hyvin lomailemaan nyt.Monta päivää ilman nuoria, salskeita miehiä.:thumbfh::thumbfh::nope:
On muuten vittumaiset kelit olla intissä just nyt. Tai ainakin 80-luvun mantteli-varustuksella.Kuulin, että ne nuoret salskeat miehet on metsässä hajoilemassa pakkasiin. Joten eiköhän tuo YSP jouda hyvin lomailemaan nyt.
Joudut vaihtamaan töitäTsiisus että tuo yks työ"kaveri" saa aina v-käyrän nousemaan punaiselle.
On siellä loppusodassa kuulema ollu tällä viikolla kylmä ihan 2000-luvun varustuksellakin. Enpä ihmettele, kun mä palelen täällä konttorissakin :thumbfh:On muuten vittumaiset kelit olla intissä just nyt. Tai ainakin 80-luvun mantteli-varustuksella.
Tekis mieli. Avoimet paikat on kyllä jatkuvassa tarkkailussa. Onneks toi jää pitkälle lomalle heti mun jälkeen, joten ei tartte vähään aikaan katella sitä. Tai kuunnella. Vaikkei toi nyt mikään silmänilo todellakaan ole, niin pahinta siinä on tuo jatkuva kovaääninen kälätys. Kuulostan ilkeältä, ja olenkin. Mutta aiheesta.Joudut vaihtamaan töitä
Noh, nyt sitä joulumieltä kehiin.Tekis mieli. Avoimet paikat on kyllä jatkuvassa tarkkailussa. Onneks toi jää pitkälle lomalle heti mun jälkeen, joten ei tartte vähään aikaan katella sitä. Tai kuunnella. Vaikkei toi nyt mikään silmänilo todellakaan ole, niin pahinta siinä on tuo jatkuva kovaääninen kälätys. Kuulostan ilkeältä, ja olenkin. Mutta aiheesta.
On sitä, varsinkin nyt kun laitoin joululauluja luureihin, niin ei toi jäkätys kuulu niin hyvin :thumbup:Noh, nyt sitä joulumieltä kehiin.
Vittu. Mitä ilkeätä siinä on jos rehellisesti sanot mielipiteesi. Tosin tällä forumilla voit kyllä saada paskaa niskaan, jos oman mielipiteensä kertoo. Jahka Nomi ja muut haaskalinnut heräävät sua mollaamaan.Tekis mieli. Avoimet paikat on kyllä jatkuvassa tarkkailussa. Onneks toi jää pitkälle lomalle heti mun jälkeen, joten ei tartte vähään aikaan katella sitä. Tai kuunnella. Vaikkei toi nyt mikään silmänilo todellakaan ole, niin pahinta siinä on tuo jatkuva kovaääninen kälätys. Kuulostan ilkeältä, ja olenkin. Mutta aiheesta.
Bon voyage!Tosin tällä forumilla voit kyllä saada paskaa niskaan, jos oman mielipiteensä kertoo. Jahka Nomi ja muut haaskalinnut heräävät sua mollaamaan.
Joo, ei käy kateeksi jätkiä. Itsekin ollut monesti, AUKin aikainen pääsotaharjoitus joulukuussa 2001 oli pahin. Rättiä ei voinut lämpimäksi haukkua missään vaiheessa vaikka kamiina hohkasi kolmanteen putkeen saakka punasena. Pöperöt pysyi pöntöissä "lämpimänä" puoli tuntia, toinen puolikas lisää niin se oli jäässä. Maapallomakkarat ja voinapit piti lähtökohtaisesti sulattaa kamiinan vieressä. Väijyssä meinasi kaveri jäätyä pystyyn kun ei ymmärtänyt koko ajan liikkua.On siellä loppusodassa kuulema ollu tällä viikolla kylmä ihan 2000-luvun varustuksellakin. Enpä ihmettele, kun mä palelen täällä konttorissakin :thumbfh:
Kerrohan, Moe hyvä, että mistä tämä mantra oikeastaan on peräisin?Monta päivää ilman nuoria, salskeita miehiä.:thumbfh::thumbfh::nope:
Mahtaa liittyä jotenkin haaskalinnun munien laskemiseen.Kerrohan, Moe hyvä, että mistä tämä mantra oikeastaan on peräisin?
No yritin olla humoristinen. En näköjään onnistunut.:nope:Kerrohan, Moe hyvä, että mistä tämä mantra oikeastaan on peräisin?
Meinaan mie olen aivan yössä nyt.. menee sitten tuo siun nokkiminenkin paremmin perille jos miekin tiedän mistä puhutaan.