Hermotko? Päreet? Pinna? Mopo? Raketit?Kaverilt palo kans uutenavuotena pari vuotta takaperin.
Talo.Hermotko? Päreet? Pinna? Mopo? Raketit?
No kyllä se vuosi silti vaihtui. :ahem:Toisilla uusvuos mulla ei, noh käyhän se näinkin vaikka pistää vähän vinettämään.
Hähää! Aamukasa. :frank:Hjuva fiilis. Tänään alkoi loma joka loppuu 24.1.
:ahem:Hähää! Aamukasa. :frank:
Jos tuo on hankittu ilman viinaa, niin tuli halvaksi.Kaikkensa antanut.
Aamuyö ja -päivä tullut oksennettua ja ripuloitua.
Alkaa olla hihat pikkuhiljaa tyhjät.
Tuo punkku menee hienosti, mutta anjovis ainoastaan Vorschmackissa.4 isoa lasia punaviiniä ja noin kymmenen annosta fisua. Ei tullut krapulaa lain. Tosin ei tullut humalatilaakaan, vaan pelkästään huonosti nukuttu yö.:thumbfh:
Kahvihan on laksatiivi, joten ei se ainakaan ripulointiin auta. Toisaalta, jos se sieltä päästä tulee ulos, niin sittenhän se pysyi (hetken) sisässä. :dunno:Ou jee.
Kokeilin just kahvia ettei rupea päätä pahemmin särkemään.
Kestääköhän sisässä kolmeen saakka.
Juu, ei sitä tullut ripulointiin tullut juotuakaan - vaan kofeiinin tarpeeseen. Kahviaddiktin päätä kun rupeaa ikävästi jomottamaan jos ei saa kahvia vuorokauteen.Kahvihan on laksatiivi, joten ei se ainakaan ripulointiin auta. Toisaalta, jos se sieltä päästä tulee ulos, niin sittenhän se pysyi (hetken) sisässä. :dunno:
Kerro lisää. Jäikö saamatta?Olo on vähän hämmentynyt. Olen aika tyhmä.
Jäi. Moraali vei voiton, mut tällä hetkellä on semmonen fiilis ettei tarttis aina miettiä tommosia.Kerro lisää. Jäikö saamatta?
Naisten kans ei käy koskaan hyvin. Joskus tosin käy flaksi. Pää pystyyn ja muna eteenpäin. Ja ihmisen on välillä hyvä olla yksinkin. Opettavaista se.Tässä ei nimittäin käy lopulta mun kannalta hyvin, se on saletti. Snadisti vaan väsyttää toi tulevien ajattelu.
Tuossa tiivistyy eletyb elämän tuoma viisaus. Tosin jos naisia ei olis, niin elämä ei olisi elämän arvoista.Naisten kans ei käy koskaan hyvin. Joskus tosin käy flaksi. Pää pystyyn ja muna eteenpäin. Ja ihmisen on välillä hyvä olla yksinkin. Opettavaista se.
Saateri. Tuossa olisi ollut hyvät pohjat kännipostauksiin.:thumbfh:On kyllä infernaalinen olo. Söin pizzan eikä se auttanut yhtään, pikemminkin päinvastoin. En ota enää ikuna saman illan aikana kuohujuomaa, viiniä, olutta, likööriä, kossua, boolia (mistähän lie sekin tehty), ponua, sahtia jne...
:yuck: