Zervuska Haidis
Well-known member
Kurkku käheänä, päätä jomottaa ja nenä vuotaa. Siitä se lähtee. Chajajajai!
Kasvukipuja, menee ohi.Hieman huolestunut..
Toinen kylki alkanut taas vaihteeksi oireilla (eikä tällä kertaa voi edes "syyttää" kartingia kun ei ole lähes 7 viikkoon tullut ajeltua). Häiritsi nukkumistakin jonkin verran.. Vaikuttaisi olevan sama kohta kuin syksyllä. Täytyy seurailla mihin suuntaan tuo kehittyy..
Ettäs on hyvä mieli, kun on käytössä pankkikortti ja verkkopankki (ja iso määrä uusia käyttäjätunnuksia ja salasanoja). Korkkasin kolme uutta korttia (bonus, pankki, ajo) tänään Prismassa ja jännitin toimivatko. Kaikki kelpas. :ahem:Sain taas ajokortin. Kun sais vielä pankkikortinkin.
Ettäs on hyvä mieli, kun on käytössä pankkikortti ja verkkopankki (ja iso määrä uusia käyttäjätunnuksia ja salasanoja). Korkkasin kolme uutta korttia (bonus, pankki, ajo) tänään Prismassa ja jännitin toimivatko. Kaikki kelpas. :ahem:
Tyytyväinen em kommenttiin. Mä tiesin kyllä loppiaisen olevan huomenna, mutten muistanut sen olevan yleinen vapaapäivä.Ilahtunut. Olin 95% varma että loppiainen on torstaina, mutta työkaveri korjasi tämä virheolettamuksen.
Muuten oisin huomenna paikannut töipaikalle ihan tyhjänpäiten!
Tyytyväinen em kommenttiin. Mä tiesin kyllä loppiaisen olevan huomenna, mutten muistanut sen olevan yleinen vapaapäivä.