Pietari
HarjunHerra
:thumbup:Skeida meni lunastukseen!:eek!:
:thumbup:Skeida meni lunastukseen!:eek!:
Upeeta saatana. Vauhtiveikkoja! :thumbup:Skeida meni lunastukseen!:eek!:
Tuleeko uusi vastaava tilalle?Skeida meni lunastukseen!:eek!:
Sehän oli jo tilauksessa. Vko 6. Siihen asti vuokra-autolla???Tuleeko uusi vastaava tilalle?
:doubtful: Mun törmäämisnopeus on ollut jotain 20-40 km/h, että siihen nähden aika veikko olen.Upeeta saatana. Vauhtiveikkoja! :thumbup:
Nyt vaan +30% nopeempi rassi alle vakuutusyhtiön myöntämän +30 prosentin lahjan turvin.
Kumi vinguu ja tyttöjä pelottaa!
Siinä vauhdissa ehtii tähtäillä parasta osumaa, että menee kans lunastukseen.:doubtful: Mun törmäämisnopeus on ollut jotain 20-40 km/h, että siihen nähden aika veikko olen.
Kuus viikkoo nyt vaikka hiihtää. Päätalomaista asennetta nyt vaan.Sehän oli jo tilauksessa. Vko 6. Siihen asti vuokra-autolla???
Oliko kaupat tehty alunperin niin, että vanhan bilikan piti mennä vaihdossa?Sehän oli jo tilauksessa. Vko 6. Siihen asti vuokra-autolla???
Juu.Oliko kaupat tehty alunperin niin, että vanhan bilikan piti mennä vaihdossa?
Mitä vittua?!? :eek!: Voi vitun ANTERO!Kas, Antti heräsi ja vaihtoi nikin!
Mitä IHMETTIÄ?Kas, Antti heräsi ja vaihtoi nikin!
Siksipä tietysti.Siksikö kaikki piti varmuuskopioida, jotta saadaan Moelle uusi nikki
OOT SÄKIN YKS KESKONEN STANA! Just kun oli tottunut tuntemaan Moena, niin.. :mad_old:Kas, Antti heräsi ja vaihtoi nikin!
Pistä sille nikiksi Jouni Antero, tai Jorma Ala-Mittanen mutta pääasia että joku muu kuin toi JA!Siksikö kaikki piti varmuuskopioida, jotta saadaan Moelle uusi nikki
Nyt sitten opitaan tuntemaan Januksena.OOT SÄKIN YKS KESKONEN STANA! Just kun oli tottunut tuntemaan Moena, niin.. :mad_old: