Pietari
HarjunHerra
:thumbup:Skeida meni lunastukseen!:eek!:
![]()
:thumbup:Skeida meni lunastukseen!:eek!:
![]()
Upeeta saatana. Vauhtiveikkoja! :thumbup:Skeida meni lunastukseen!:eek!:
![]()
Tuleeko uusi vastaava tilalle?Skeida meni lunastukseen!:eek!:
![]()
Sehän oli jo tilauksessa. Vko 6. Siihen asti vuokra-autolla???Tuleeko uusi vastaava tilalle?
:doubtful: Mun törmäämisnopeus on ollut jotain 20-40 km/h, että siihen nähden aika veikko olen.Upeeta saatana. Vauhtiveikkoja! :thumbup:
Nyt vaan +30% nopeempi rassi alle vakuutusyhtiön myöntämän +30 prosentin lahjan turvin.
Kumi vinguu ja tyttöjä pelottaa!
Siinä vauhdissa ehtii tähtäillä parasta osumaa, että menee kans lunastukseen.:doubtful: Mun törmäämisnopeus on ollut jotain 20-40 km/h, että siihen nähden aika veikko olen.![]()
Kuus viikkoo nyt vaikka hiihtää. Päätalomaista asennetta nyt vaan.Sehän oli jo tilauksessa. Vko 6. Siihen asti vuokra-autolla???
Oliko kaupat tehty alunperin niin, että vanhan bilikan piti mennä vaihdossa?Sehän oli jo tilauksessa. Vko 6. Siihen asti vuokra-autolla???
Juu.Oliko kaupat tehty alunperin niin, että vanhan bilikan piti mennä vaihdossa?
Mitä vittua?!? :eek!: Voi vitun ANTERO!Kas, Antti heräsi ja vaihtoi nikin!
Mitä IHMETTIÄ?Kas, Antti heräsi ja vaihtoi nikin!
Siksipä tietysti.Siksikö kaikki piti varmuuskopioida, jotta saadaan Moelle uusi nikki![]()
OOT SÄKIN YKS KESKONEN STANA! Just kun oli tottunut tuntemaan Moena, niin.. :mad_old:Kas, Antti heräsi ja vaihtoi nikin!
Pistä sille nikiksi Jouni Antero, tai Jorma Ala-Mittanen mutta pääasia että joku muu kuin toi JA!Siksikö kaikki piti varmuuskopioida, jotta saadaan Moelle uusi nikki![]()
Nyt sitten opitaan tuntemaan Januksena.OOT SÄKIN YKS KESKONEN STANA! Just kun oli tottunut tuntemaan Moena, niin.. :mad_old: