Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Voi vittu että närästää taas tollaset kulttuuriohjelmat (Voimala). Puhutaan saunasta, saunadokkarista ja siitä miten suomalainen mies avautuu saunassa. Kertoo miten vastasyntyneen ensiparkaisu kosketti. Ja kuusi isää lauteilla pikkuvauvat sylissä. Voi kilinvittu mitä itsestäänselvyyksiä. Tehty taas dokkari täyttämään noita ikivanhoja kliseitä siitä missä, miten ja mistä suomalainen mies, tai vittu kuka tahansa, avautuu ja puhuu syvällisesti. Keinotekoista ja niin arvattavaa paskaa. Ei päästä asiaan millään tasolla. Odotusten toistoa, ei muuta.

Ei mulla muuta!
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Voi vittu että närästää taas tollaset kulttuuriohjelmat (Voimala). Puhutaan saunasta, saunadokkarista ja siitä miten suomalainen mies avautuu saunassa. Kertoo miten vastasyntyneen ensiparkaisu kosketti. Ja kuusi isää lauteilla pikkuvauvat sylissä. Voi kilinvittu mitä itsestäänselvyyksiä. Tehty taas dokkari täyttämään noita ikivanhoja kliseitä siitä missä, miten ja mistä suomalainen mies, tai vittu kuka tahansa, avautuu ja puhuu syvällisesti. Keinotekoista ja niin arvattavaa paskaa. Ei päästä asiaan millään tasolla. Odotusten toistoa, ei muuta.

Ei mulla muuta!
Pystyt sentään katselemaan ohjelmaa, multa ei onnistu, telkkari ja pää hajoaisi. Palaa päreet heti kun ajattelenkin Rauhamaata, 100 prosenttinen feministi. "Kulttuurin ja elämäntapojen erikoisohjelma", heh, kulttuurin.
Aloin katsomaan Kovaa lakia ja telkkari aukesi ykköselle, siellä oli Joonas Berghäll nuoleskelemassa ja esiintymässä siten kuin häneltä odotettiinkin. Ottaa aivoon noi tyypit jotka menevät vahvistamaan noita kliseitä.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Fordin vaihdelaatikko päätti tänään liikennevaloissa Lielahden kohdalla, että nyt alko vittuilu. Sain kiusakseni huomata, että myös automaateissa voi suunnilleen nelosvaihdetta vastaava vetoalue hirttää päälle. Kiihdytys valoista loivaan ylämäkeen nelosvaihde silmässä ei ollut sitä mihin olin matkaan lähtiessä varautunut. Parkkipaikalla lisähaastetta tarjosi se, ettei pakki mennyt enää päälle.

Mieliala on kuitenkin rauhallinen. Mietin tässä, että luopuiskohan autosta, ainakin hetkeksi, kokonaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pieni osa äidistä lähtee tässä astiassa saareen.

Kukat oli säilyneet hyvin 2 viikkoa pakkasessa.
 
Viimeksi muokattu:

Makkonen

Guest
Moe:lle iso :thumbup: .
Sai taas hetkosen ajatuksen pois tästä pinnallisuudesta.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Koita, Moe, pärjätä. Tiedän miltä tuntuu lähiomaisen menetys, kyllä siitä ajan kanssa selviää mutta ei sitä koskaan unohda.

Jaksamisia ja kuville iso :thumbup:
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Jaksamisia Moelle.

Vituttaa ihmiset ja kovalla kädellä. Hyvä että saa välillä päästää höyryjä ulos. :thumbfh:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jonniinverran ylpeä :frank:

"Syyslukukausi" loppui tänään ja tytär sai elämänsä ensimmäisen todistuksen (on siis kolmannella luokalla), jossa numeroidut arvosanat (skaala 1-5 ykkösen ollessa paras mahdollinen arvosana ja vitonen vastaa siis suomen arvosana-aseteikon nelosta). Pimu perhana nappas kaikista aineista ykkösen :)

Ekalla ja tokalla ei jaettu kuin kirjallisia arvosteluita tyyliin "osaa", "ei osaa", "osaa vain osan materiaalista".
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jonniinverran ylpeä :frank:

"Syyslukukausi" loppui tänään ja tytär sai elämänsä ensimmäisen todistuksen (on siis kolmannella luokalla), jossa numeroidut arvosanat (skaala 1-5 ykkösen ollessa paras mahdollinen arvosana ja vitonen vastaa siis suomen arvosana-aseteikon nelosta). Pimu perhana nappas kaikista aineista ykkösen :)

Ekalla ja tokalla ei jaettu kuin kirjallisia arvosteluita tyyliin "osaa", "ei osaa", "osaa vain osan materiaalista".
Onnittelut:thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Juu kiitoksia, koulutuutin ansiota eittämättä :D

Rehellisyyden nimissä on tosin sanottava, että mulla on tästä Itävallan koulusysteemistä hieman sellainen käsitys, että ykkönen ei ehkä ihan täysin vastaa Suomen kymppiä. Kymppihän, ainakin silloin kun mä vielä kävin koulua, oli loppujenlopuksi aikalailla harvinainen arvosana ja hyville oppilaille jaettiin pikemminkin ysejä, kymppin oppilaalle, joita ei välttämättä luokasta edes löytynyt, ei kovin montaa virhettä sallittu. Täällä ykkösen saa mun mielestä hieman helpomalla ja ehkäpä vois ajatella niin, että ne jotka saisivat Suomessa ysin tahi kympin, saisivat täällä ykkösen. Muttamutta, on tuosta koulusta sen verran jo aikaa, että voin tietysti nykysysteemin suhteen erehtyäkkin.

Vaikka ei sen puoleen, oli mulla luokkakaveri, jolla oli kaikki aineet kymppejä paitsi liikunta, joka oli ysi, senkin sai myöhemmin nostettua kympiksi kun alkoi tosissaan harrastamaan liikuntaa :rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kyllä se on palkitsevaa, kun jälkikasvu menestyy!:ahem:

OoPeelle peukut!:thumbup:
 
Ylös