Vellu
Kuninkaalleninen
Mä voisin epäillä, että sun tussutus ja mun vitutus oli pikkuisen erilaisia luonteeltaan. Mun fiilikset ei liittyneet mitenkään sukupuolinussintaan.Niin kuin Vellullakin, niin hiljaista on ollut.
Mä voisin epäillä, että sun tussutus ja mun vitutus oli pikkuisen erilaisia luonteeltaan. Mun fiilikset ei liittyneet mitenkään sukupuolinussintaan.Niin kuin Vellullakin, niin hiljaista on ollut.
Emmie mittään semmosta meinannukkaa. Ei muuten tussututa enää!Mä voisin epäillä, että sun tussutus ja mun vitutus oli pikkuisen erilaisia luonteeltaan. Mun fiilikset ei liittyneet mitenkään sukupuolinussintaan.
Onnee vaan sullekin...Ahistaa, kun äkisti tajusin, että on mentävä HulluillePäiville vaikka olin vannovinani välttää niitä. Uh.
Valmis olo?Mainio. Erinomainen. Suorastaan huikea! :ahem::thumbup::thumbup:
Onnea ololle ja elolle! :thumbup:Mainio. Erinomainen. Suorastaan huikea! :ahem::thumbup::thumbup:
Joo, se tais olla siinä. Jätin aamulla insinöörityön arvioitavaksi, ja iltapäivällä se oli jo arvioitu. Arvio oli ihan linjassa lukiosta saatujen numeroiden kanssa, eli vitonen. No, on tuon kanssa tullutkin painittua jokunen tunti. Edelleen aivan mahtava fiilinki, ohi on!Valmis olo?
Että oikein insinöörityökin piti jättää kesken....aikalailla kiirehän siinä sitten tuli.Joo, se tais olla siinä. Jätin aamulla insinöörityön arvioitavaksi, ja iltapäivällä se oli jo arvioitu. Arvio oli ihan linjassa lukiosta saatujen numeroiden kanssa, eli vitonen. No, on tuon kanssa tullutkin painittua jokunen tunti. Edelleen aivan mahtava fiilinki, ohi on!
Muut arvaukset jätän täysin omaan arvoonsa, hävetkää!
Mikään ei ole niin viisas kuin ihminen. Paitsi Geiloord.Joo, se tais olla siinä. Jätin aamulla insinöörityön arvioitavaksi, ja iltapäivällä se oli jo arvioitu. Arvio oli ihan linjassa lukiosta saatujen numeroiden kanssa, eli vitonen. No, on tuon kanssa tullutkin painittua jokunen tunti. Edelleen aivan mahtava fiilinki, ohi on!
Muut arvaukset jätän täysin omaan arvoonsa, hävetkää!