Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä voisin epäillä, että sun tussutus ja mun vitutus oli pikkuisen erilaisia luonteeltaan. Mun fiilikset ei liittyneet mitenkään sukupuolinussintaan.
Emmie mittään semmosta meinannukkaa. Ei muuten tussututa enää!

Nyt on vaan semmonen outo "tyhjä" loman jälkeinen fiilis. Onneksi kesälomaan ei ole kuin parisen kuukautta. :ahem:
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Joo, se tais olla siinä. Jätin aamulla insinöörityön arvioitavaksi, ja iltapäivällä se oli jo arvioitu. Arvio oli ihan linjassa lukiosta saatujen numeroiden kanssa, eli vitonen. :rolleyes: No, on tuon kanssa tullutkin painittua jokunen tunti. Edelleen aivan mahtava fiilinki, ohi on!

Muut arvaukset jätän täysin omaan arvoonsa, hävetkää! :p
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Joo, se tais olla siinä. Jätin aamulla insinöörityön arvioitavaksi, ja iltapäivällä se oli jo arvioitu. Arvio oli ihan linjassa lukiosta saatujen numeroiden kanssa, eli vitonen. :rolleyes: No, on tuon kanssa tullutkin painittua jokunen tunti. Edelleen aivan mahtava fiilinki, ohi on!

Muut arvaukset jätän täysin omaan arvoonsa, hävetkää! :p
Että oikein insinöörityökin piti jättää kesken....aikalailla kiirehän siinä sitten tuli. :)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Joo, se tais olla siinä. Jätin aamulla insinöörityön arvioitavaksi, ja iltapäivällä se oli jo arvioitu. Arvio oli ihan linjassa lukiosta saatujen numeroiden kanssa, eli vitonen. :rolleyes: No, on tuon kanssa tullutkin painittua jokunen tunti. Edelleen aivan mahtava fiilinki, ohi on!

Muut arvaukset jätän täysin omaan arvoonsa, hävetkää! :p
Mikään ei ole niin viisas kuin ihminen. Paitsi Geiloord.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Helvetisti onnea geilikselle naimaluvan saamisesta! :thumbup::thumbup::thumbup:
 
Ylös