Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Harvinaisen onnellinen ja helpottunut olo. Beagle on löytynyt, oli tullut kotiin. Loukkaantunut on ja arka, mutta hoito, lääkitys ja hellyys parantaa. Voi että on hyvä! :)
Mahtava homma!
Hienoa! Oli aika pitkään karkuteillä?
Kiitos. :)

Hyvät uutiset jatkuvat. Autoni sain eilen korjattuna (ja pestynä) ja beaglen omistajalta tuli tänään rahat tilille. Juttu hoitui uskomattoman hyvin. Kiitos ja kunnia osallistuneille. Kainuun piiri kiittää.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kiitos. :)

Hyvät uutiset jatkuvat. Autoni sain eilen korjattuna (ja pestynä) ja beaglen omistajalta tuli tänään rahat tilille. Juttu hoitui uskomattoman hyvin. Kiitos ja kunnia osallistuneille. Kainuun piiri kiittää.
Maksoiko beaglen omistaja sulle tuosta? Ei mun käsittääkseni olisi ollut velvollinen, koska tapaus ei kai johtunut koiran omistajan huolimattomuudesta. Hyvä kuitenkin, että maksoi.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kiitos. :)

Hyvät uutiset jatkuvat. Autoni sain eilen korjattuna (ja pestynä) ja beaglen omistajalta tuli tänään rahat tilille. Juttu hoitui uskomattoman hyvin. Kiitos ja kunnia osallistuneille. Kainuun piiri kiittää.
Hieno homma ja kun laitat tämän vielä Timo Toikin Koiratoikkiin niin asia on täydellinen.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kraupalainen, tirskahteleva.

Naapuriin ajoi juuri mopopoika tapaamaan tyttöystäväänsä. Joka päivä koulun jälkeen. Nuori rakkaus vs kraupalainen mies. Hmm.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mene heti häiritsemään niitä. Ota koirasi mukaan, jos kumpijompi olisi teukkalainen. Niitä vituttaisi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mene heti häiritsemään niitä. Ota koirasi mukaan, jos kumpijompi olisi teukkalainen. Niitä vituttaisi.
Jos menis kyselemään onko niillä juotavaa ja kertoisi, että oon tuosta naapurista. Enkä millään suostuisi lähtemään. Koira saisi hyppiä koko ajan päälle ja raapia naamaa.

Voisikohan tilanne eskaloitua.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Eilen kävin Kajaanin sittarin Alkossa viiniostoksilla, niin siitä poistuessa tuli tuohtuneena läheiseltä Veikkaus-pisteeltä parrakas vanha mies huutelemaan minulle, kun oli lööpeissä jotain Sievisen riidoista, että on se nyt perkele mikä näihin Suomen urheilijoihin on mennyt, kun kaikki ovat tukkanuottasilla tai alkoholisoituneita.

En jäänyt pidemmäksi ajaksi rupattelemaan tuohtuneen miehen kanssa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Eilen kävin Kajaanin sittarin Alkossa viiniostoksilla, niin siitä poistuessa tuli tuohtuneena läheiseltä Veikkaus-pisteeltä parrakas vanha mies huutelemaan minulle, kun oli lööpeissä jotain Sievisen riidoista, että on se nyt perkele mikä näihin Suomen urheilijoihin on mennyt, kun kaikki ovat tukkanuottasilla tai alkoholisoituneita.

En jäänyt pidemmäksi ajaksi rupattelemaan tuohtuneen miehen kanssa.
Onneksi tuo alkoholisoituminen ja tukkanuottaisuus on rajoittunut pelkkiin urheilijoihin. :thumbup:
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Huolestunut olen mie ollut nyt. Ehkä se on miunkin hyvä välillä nähdä, että mikä on olo muilla ollut useasti miun takia.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Jostain syystä ei edes vituta Kärppien tappion takia. Ehkäpä huomenna?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Hittolainen, että minua ärsyttää ihmisten joustamattomuus, 'yksisilmäisyys' ja omaan napaan tuijottaminen. Aina on vain minä minä minä, eikä ajatella kokonaisuutta. :mad_old:

Ja tämä ei nyt liity forumiin millään tavalla, mutta jonnekin piti päästä valittamaan, ettei pää hajoa. :doubtful:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Maksoiko beaglen omistaja sulle tuosta? Ei mun käsittääkseni olisi ollut velvollinen, koska tapaus ei kai johtunut koiran omistajan huolimattomuudesta. Hyvä kuitenkin, että maksoi.
Ehkäpä asiaan vaikutti Olgan avuliaisuus tilanteessa, jolloin koiran omistaja mielellään maksoi autoon tulleet vauriot. Ääni kellossa olisi ollut varmaan eri, jos Olga olisi ollut ensisijaisesti huolissaan autosta eikä Beaglesta. :)

Mutta hieno juttu tosiaan, että se Beagle selvisi takaisin kotiinsa elävänä ja ilmeisen pienin vammoin. :)
 
Ylös