Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mitkä oli muuten ne syyt tai ongelmat, joiden perusteella päätit kastroituttaa Leevin? Nylkytystä, kuseskelua, levottomuutta?
Syy tulee tuolta Kainuun perukoilta. Vanhemmilla on kaksi naaraskoiraa, samoin siskolla. Se on lähes poikkeuksetta jollakin kiima alkamassa, päällä tai loppumassa aina kun Leevin kanssa vieraillaan siellä tai sitten he täällä. Tulee halvemmaksi leikkuuttaa uros, kuin neljä naarasta.

Lisäksi sillä oli sitä eturauhasen liikakasvua, josta aiheutui sitä sisälle kuseskelua, mikä kyllä lääkityksellä meni kuntoon. Eläinlääkäri kyllä epäili, että se voi toistuakin lääkityksen loputtua ja silloin järkevin ratkaisu ois kastrointi.

Emmä toivo muuta, ku että toivottavasti ei liikaa hänen luontoonsa vaikuta ja että Leevin edelleen tunnistais Leeviksi. Ei ole mulla eikä suvussakaan mitään kokemuksia leikatuista uroksista.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sinne Leevi nukahti eläinlääkärin lattialle, tai ainakin yritti nukahtaa. Kovin ei meinannut ensin suostua millään nukkumaan. 10 min odottelun jälkeen laski päänsä lopulta maahan. Sit ku hoitaja tuli huoneeseen niin eiku vapisevilla jaloilla ylös ja kömpimään vastaan. Lisää odottelua 10 min, näytti jo että se oli 5 min siinä nukkunu, kun hoitaja tuli huoneeseen. Silmät avautu heti. Ja mä en saanu liikahtaa mihkään tai heti kömmittiin perään.

Sanovat, että laittavat vahvempaa ainetta.

Kahdelta meen hakemaan pallittoman Leevin.

Syyllinen olo.
Tulipa mieleen se, kun leikkautin oman tyttökoirani. Se kotiinpaluukin oli elämys. Koira sylissä ja olkapäällä tajuttomana (ja ylirentona) mahassaan pitkä leikkausjälki, lukemattomia ovia avattavana ja suljettavana, rappusia koluttavana ja kaiken lisäksi hirvittävä huoli siitä, miten se reppana siitä selviää. Selvisi. Muut tapahtumaan liittyneet huolet löytynevät tältäkin forumilta kovinkin perusteellisesti kerrottuina. Poikakoiralla toimenpide on paljon yksinkertaisempi. Luulisin. :eek:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Aika sekava on Leevi. Vahva kipulääkitys kera opiaattien päällä. Välillä tuijottelee yksinään seinään tuolla kauluri kaulassa.

Huomenna pitäis kuulemma olla taas normaali.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Töikaveri möi mulle 2 lippua TPS:n matsiin. Hänen vaimolle ei kelvanneet kuulemma ko. seisomapaikat.

Hetken päästä soitti sit perään, ettei hänellä ollukaan lupa myydä niitä. Vaimo soittaa hälle 16:00... ja hän ilmottaa sit mulle voiko myydä vai ei. Eipä kuulu mitään.

Hienosti vedetty. Vitun naiset.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Töikaveri möi mulle 2 lippua TPS:n matsiin. Hänen vaimolle ei kelvanneet kuulemma ko. seisomapaikat.

Hetken päästä soitti sit perään, ettei hänellä ollukaan lupa myydä niitä. Vaimo soittaa hälle 16:00... ja hän ilmottaa sit mulle voiko myydä vai ei. Eipä kuulu mitään.

Hienosti vedetty. Vitun naiset.
Vitunmoista pelleilyä. Yleensä turpaan. Toisaalta ketä hei OIKEESTI kiinnostaa joku tepsi? Kiitä sitä, että selvisit.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Aika paska.

YT-neuvottelut loppu eilen ja loppuviikon taluttelevat porukkaa pihalle :dunno:
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Aika sekava on Leevi. Vahva kipulääkitys kera opiaattien päällä. Välillä tuijottelee yksinään seinään tuolla kauluri kaulassa.

Huomenna pitäis kuulemma olla taas normaali.
Hävettää. Prisman kassalla näin kyltin "Avattu kassi on luottamuspassi", tuli Leevi mieleen ja itsekseni naurahdin. Olen pahoillani, joillekin asioille ei vain saisi nauraa...
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Aika sekava on Leevi. Vahva kipulääkitys kera opiaattien päällä. Välillä tuijottelee yksinään seinään tuolla kauluri kaulassa.

Huomenna pitäis kuulemma olla taas normaali.
Niinhän sitä usein sanotaan, että koira muistuttaa omistajaansa.
 
Ylös