Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Hyvä fiilis.. karting kisa meni hyvin, ja muutenkin ollut hyvä fiilis jo pitkään.. Siitäkin huolimatta, että täälläkin erään ihmisen temput harmittavat vietävästi..

Yleinen mieliala on silti hyvä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Hyvä fiilis.. karting kisa meni hyvin, ja muutenkin ollut hyvä fiilis jo pitkään.. Siitäkin huolimatta, että täälläkin erään ihmisen temput harmittavat vietävästi..

Yleinen mieliala on silti hyvä.
Oliko naruneliö varikolla?
 

Örfil

Guest
Oliko naruneliö varikolla?
Nauruneliöitä oli moniakin!

Sanottakoon porukasta mitä tahansa, niin mulle se on henkireikä päästä ajamaan noita kisoja ja nähdä livenä hahmoja. Suosittelen etenkin livemeininkiä. Yleensäkin erinäisillä Forumeilla lähtee lapasesta turhan herkästi, kun taasen livenä jokainen on kutakuinkin oma itsensä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Yleensäkin erinäisillä Forumeilla lähtee lapasesta turhan herkästi, kun taasen livenä jokainen on kutakuinkin oma itsensä.
Toiset on forumeilla niin vakavahenkisiä. Mulla ainakin oli pirun hauskaa sen härdelin aikana kun huomasi toislla savun tulevan korvista.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Nauruneliöitä oli moniakin!

Sanottakoon porukasta mitä tahansa, niin mulle se on henkireikä päästä ajamaan noita kisoja ja nähdä livenä hahmoja. Suosittelen etenkin livemeininkiä. Yleensäkin erinäisillä Forumeilla lähtee lapasesta turhan herkästi, kun taasen livenä jokainen on kutakuinkin oma itsensä.
Selvästi on kotona sekä töissä raskasta, kun pitää päästä pihalle päästämään paineita pois :alppu:

Juu vitsit sikseen ja hyvää viikonloppua :thumbup:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Sanottakoon porukasta mitä tahansa, niin mulle se on henkireikä päästä ajamaan noita kisoja ja nähdä livenä hahmoja. Suosittelen etenkin livemeininkiä. Yleensäkin erinäisillä Forumeilla lähtee lapasesta turhan herkästi, kun taasen livenä jokainen on kutakuinkin oma itsensä.
Tää foorumi on hiukan samanlainen jutska kuin liikenteessä suojana oleva auto. Siellä (liikenteessä siis) raivotaan peltikuorien sisällä kuin mielipuolet ja tyyttäillään ja näytetään keskisormea ja ties mitä, kun taas naamakkain kohdatessa kaikki on ihan "heeiii!!!", "kiva tavata" ja "halipusi", jne...
 
Ylös