Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tää foorumi on hiukan samanlainen jutska kuin liikenteessä suojana oleva auto. Siellä (liikenteessä siis) raivotaan peltikuorien sisällä kuin mielipuolet ja tyyttäillään ja näytetään keskisormea ja ties mitä, kun taas naamakkain kohdatessa kaikki on ihan "heeiii!!!", "kiva tavata" ja "halipusi", jne...
Olet löytänyt the pointin. Liikenne ja internet ovat hyvin lähellä tosiaan. Ainoo ero on että ainoastaan toisessa voi kuolla.

Tai no periaatteessa netissäkin voi kyllä saada puolimetrisen miekan perseeseen, mutta uskoisin sen toteutumisen todennäköisyyden olevan kuitenkin häviävän pieni.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Helkkarin hyvä. Pienoinen kohmelos, jota korjasin. Pääasia se, että alkamassa innostava ja haastava viikko opiskelun parissa. Ja että kesäinen ihastus palasi elämään. Oli kertakaikkiaan ja on yhä mulle jalat alta -nainen.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Helkkarin hyvä. Pienoinen kohmelos, jota korjasin. Pääasia se, että alkamassa innostava ja haastava viikko opiskelun parissa. Ja että kesäinen ihastus palasi elämään. Oli kertakaikkiaan ja on yhä mulle jalat alta -nainen.
Vauvauutisia odotellessa :)
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Helkkarin hyvä. Pienoinen kohmelos, jota korjasin. Pääasia se, että alkamassa innostava ja haastava viikko opiskelun parissa. Ja että kesäinen ihastus palasi elämään. Oli kertakaikkiaan ja on yhä mulle jalat alta -nainen.
:thumbup:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Haudattiin naapurin koira lauantai-iltana. Oli harras tunnelma kaivaa monttua myrskylyhtyjen ja kuun valossa. Lapset lauloivat itse valitsemansa laulun: "tuiki tuiki tähtönen, Kaapoa mä katselen... jne." Saaressa on nyt siis Kaapon niemi.

Koira oli siis läheinen meillekin, koska vietti aikaa myös meidän mökillä ja kotona.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Haudattiin naapurin koira lauantai-iltana. Oli harras tunnelma kaivaa monttua myrskylyhtyjen ja kuun valossa. Lapset lauloivat itse valitsemansa laulun: "tuiki tuiki tähtönen, Kaapoa mä katselen... jne." Saaressa on nyt siis Kaapon niemi.

Koira oli siis läheinen meillekin, koska vietti aikaa myös meidän mökillä ja kotona.
Olikse se linnanrakentaja, joka kävi karkuteilläkin?
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Vituttaa tämä paskahidas nettitikku. Vituttaa huolella. No, oma moka, niinku yleensä.
 

Suggestiivi

Kusihousunörtti
Liittynyt
4.10.2009
Viestit
1050
Päivällä olin kuin maani myynyt ja rahat juonut, nyt on hjelvetin hjuva fjiivis.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Aika tsäpäkkä, innostunut. Iltaluennolle nyt menoksi. Illallaillalla itketään kadonneen jäljillä ja opitaan uusia juttuja. :ahem:
 
Ylös