Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Estate

Well-known member
Tuli heti parempi mieli, kun eräs ihminen arvioi painoni 10-15 kg alakanttiin... :D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Oksettava ja huimaava.:(
Tuohon lisäksi muutamia muita pahempia oireita ja ... niinpä vietiin velipoikaa piipaa -autolla sairaalaan, jossa on edelleen. Ei hyvä olo ollenkaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Tuohon lisäksi muutamia muita pahempia oireita ja ... niinpä vietiin velipoikaa piipaa -autolla sairaalaan, jossa on edelleen. Ei hyvä olo ollenkaan.
Teille molemmille paljon tsemppiä ja uskoa parempaan huomiseen!!!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Teille molemmille paljon tsemppiä ja uskoa parempaan huomiseen!!!
Parempaan päin menossa koko ajan. Tosin tänään yllättäviä ongelmia, kun sairaalan putkiposti söi lähetteen. :rolleyes:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
toleranssisiipi sanoi:
Haikeita ja mukavia muistoja enimmäkseen pyörii mielessä, ja ajatus siitä että ne on ikiajoiks mennyttä tuntuu ikävältä.
Mulla on myös toisinaan tontyyppisiä ajatuksia, mutta tulen hyvälle mielelle sillä, että ajattelen niin, että olen etuoikeutetussa asemassa kun olen saanut asiat kokea ja ne ylipäätään ovat tapahtuneet mulle, eikä kukaan saa muistoja pois ja asioita tapahtumattomiksi.
Toki joitain noihin ajatuksiin liittyviä ihmisiä en todennäköisesti näe enää koskaan mutta muistot on niin eläviä että he kulkevat aina mukanani juuri sellaisina kuin muistoissa ovat.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Viekin vatta kuralla ja glunssi kurkussa. Mikäköhän lienee?:doubtful: :mad:

Ja jotenkin jännittynyt olo. Mikäköhän stressaa?

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Viekin vatta kuralla ja glunssi kurkussa. Mikäköhän lienee?:doubtful: :mad:

Ja jotenkin jännittynyt olo. Mikäköhän stressaa?
Soot rakastunu. Varma tieto.

Vesku

Maatalousneuvos
Vesku sanoi:
Täällä saattaa olla sekava olo myös huomenaamulla. Lattiamies hio eilen tuvan lattian ja tänään veti 8 kerrosta 2-komponenttilakkaa, kitku oli melkoinen joka kohdassa taloa. Nyt olen tuulettanut täysillä pari tuntia, mutta hieman jo juimii päähän....:eek:
No, yöllä heräsin, kun verta alkoi valumaan nenästä.... :thumbdown
Kitku on kyllä vähentynyt, mutta pitänee tästä lähteä evakkoon jonnekin Etelä-Suomeen - Tamperetta kohti nyt aluksi- pariksi päiväksi!

Pieni preikki parin viikon jatkuvasta hössötyksestä voisi "tehdä terää"!
Innostunut fiilis siis!:ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Väsähtäny. Ressiä ja kiirusta duunissa, mutta eiköhän tää tästä iloks muutu, ainakin homma etenee. Himbeen vois ehkä pikkuhiljaa lähteä.