Tuohon lisäksi muutamia muita pahempia oireita ja ... niinpä vietiin velipoikaa piipaa -autolla sairaalaan, jossa on edelleen. Ei hyvä olo ollenkaan.Moe Szyslak sanoi:Oksettava ja huimaava.
Onneksi tuo taitaa olla kuitenkin riittävän korkealla juuri nyt.S.A sanoi:Ja takaisin pohjaveden tasolle.
Teille molemmille paljon tsemppiä ja uskoa parempaan huomiseen!!!Olga sanoi:Tuohon lisäksi muutamia muita pahempia oireita ja ... niinpä vietiin velipoikaa piipaa -autolla sairaalaan, jossa on edelleen. Ei hyvä olo ollenkaan.
Parempaan päin menossa koko ajan. Tosin tänään yllättäviä ongelmia, kun sairaalan putkiposti söi lähetteen.Sam sanoi:Teille molemmille paljon tsemppiä ja uskoa parempaan huomiseen!!!
Mulla on myös toisinaan tontyyppisiä ajatuksia, mutta tulen hyvälle mielelle sillä, että ajattelen niin, että olen etuoikeutetussa asemassa kun olen saanut asiat kokea ja ne ylipäätään ovat tapahtuneet mulle, eikä kukaan saa muistoja pois ja asioita tapahtumattomiksi.toleranssisiipi sanoi:Haikeita ja mukavia muistoja enimmäkseen pyörii mielessä, ja ajatus siitä että ne on ikiajoiks mennyttä tuntuu ikävältä.
Soot rakastunu. Varma tieto.Moe Szyslak sanoi:Viekin vatta kuralla ja glunssi kurkussa. Mikäköhän lienee?:doubtful:
Ja jotenkin jännittynyt olo. Mikäköhän stressaa?
No tuo kyllä pitää paikkaansa.KnowHow sanoi:Soot rakastunu. Varma tieto.
No, yöllä heräsin, kun verta alkoi valumaan nenästä.... :thumbdownVesku sanoi:Täällä saattaa olla sekava olo myös huomenaamulla. Lattiamies hio eilen tuvan lattian ja tänään veti 8 kerrosta 2-komponenttilakkaa, kitku oli melkoinen joka kohdassa taloa. Nyt olen tuulettanut täysillä pari tuntia, mutta hieman jo juimii päähän....