Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
<Thyella> huh
<Thyella> oon niin timmissa kunnossa tan muuton jalkeen et ku pullistan lihaksia ni vaatteet repee
<Thyella> asun 5. kerroksessa eika oo hissia
<Thyella> tanaan pitais viela tosiaan kirjahylly kantaa sinne
Vasyttaa, on pienoinen krapula, mies teki selvaksi etta tanaan on pakko vieda viimiset kamani helvettiin tasta asunnosta.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Eikös se yleensä ole nainen joka näyttää kaapin paikan? Oli eksä tahi ei...
Yleensa joo, tassa on vaan sen verran pasha tilanne, etta mun nimea ei oo vuokrasopimuksessa eika mulla ois varaa tahan kaksioon. Tasta syysta meitsi lahtee, ja teen tuosta mun huoneesta just semmosen mita oon aina halunnu. :)
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Nyt on semmoinen että tunteet sekoilee koko ajan puolelta toiselle. En tiedä yhtään millä mielin sitä menee nukkumaan.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Mulla kans outo fiilis, oon roudannu niin painavia laatikoita 5. kerrokseen ilman hissia etta en meinannu saada unta illalla. Paa ei toimi. Ois niin monta asiaa mita pitais tehda, mut en tiia mista alottaa. :dunno:
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Mulla kans outo fiilis, oon roudannu niin painavia laatikoita 5. kerrokseen ilman hissia etta en meinannu saada unta illalla. Paa ei toimi. Ois niin monta asiaa mita pitais tehda, mut en tiia mista alottaa. :dunno:
Kanna laatikot takas alas ja aloita alusta?
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Väsytää niin maan pershkeleesti. Ja oikean käden etusormen nivel kipeä:confused:
Mistä voi johtua:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös