Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
...

Ajatukset vaeltelevat, mieleni on alamaissa.

Rakas äitimme ja isoäitimme menehtyi tänään aamulla pitkällisen sairauden murtamana.

Siunaustilaisuuden järjestäminen on se raskas tie, joka meidän on kuljettava yhdessä poikani kanssa. Rakas poikani on tukenani, ja minä hänen tukenaan, ja Herrassa on meidän voimamme.

Ainoana lapsena totean, että koko tilaisuuden järjestäminen kaikkine siihen kuuluvine asioineen on raskas ja voimia vaativa.

Nämäkin asiat ovat osa elämää...

M&J

:(
Osanotto. Voimia.

Itse en ole, tai ollut, vastaavassa tilanteessa ainoa lapsi, mutta kaiken hautaukseen liittyvän hoisin itse ja yksin. Velipuoli 'pakeni' työhönsä.

Ko. asioiden hoitaminen on mielestäni jo ensimmäinen askel surutyössä ja arkeen paluussa. Konkreettinen tekeminen asian tiimoilta auttaa murheeseen. Tai ainakin mua auttoi. Voimia toistamiseen.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Micael ja jr., otan osaa. :frown:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Osannottoni vastaavia hommia vielä tyystiin kokemattomalta.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Niin teennäiseltä kun se aina tuntuukin sanoa, niin jaksamisia ja osanotot täältäkin.

Teennäiseltä siis siksi, että harvoinpa sitä kukaan voi sanoa mitään mikä oikeasti lohduttaisi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Niin teennäiseltä kun se aina tuntuukin sanoa, niin jaksamisia ja osanotot täältäkin.

Teennäiseltä siis siksi, että harvoinpa sitä kukaan voi sanoa mitään mikä oikeasti lohduttaisi.
Mutta pienikin muistaminen tuntuu saajalta hyvälle.

Varma tieto.
 
Ylös