Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
tanaan on taas parempi fiilis, on mukava huomata, etta taalla on ihmisia jotka osaa parantaa mielta. kiitos. :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Sain äsken liikuttuneita kiitoksia, kun annoin pienen hetken omasta ajastani.
Tulipa hyvä mieli. :) On se niin pienestä kiinni.

burb

.
Olen äimänä.
Löysin yht'äkkiä kokoelmistani Guano Apes:n Walking on a Thin Line -levyn, vaikken muistanut että mulla tollanen olis.
:eek!:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
burb sanoi:
Olen äimänä.
Löysin yht'äkkiä kokoelmistani Guano Apes:n Walking on a Thin Line -levyn, vaikken muistanut että mulla tollanen olis.
:eek!:

Määrään 50 cl muistinparannusjuomaa. Suun kautta ja noileesti!

Thunder

Vihan aiheuttaja
Koko viikon tuli tehtyä ihan saatanasti ylitöitä kiireellisten putkien takia. Eilen tein ennätysmäisen 16 tunnin työpäivän, mitä en fyysisessä työssä ole koskaan ikinä tehnytkään. Vakituinen teki ennätyksellisen työpäivän 17 tuntia. Pian tulee vielä lisää kuvia, jossa ei pärjää edes kaksi vakituista, siinä minä tulen remmiin kolmantena lenkkinä mutta sekään ei välttämättä riitä ollenkaan.

EDIT: Vakituinen kaveri pelkää, että kuolee sinne töihin pystyyn, jos ei avuksi kutsuta muita taivuttajia, putkia olisi satoja taivuttamatta, juuri niitä putkia, jotka minä vihdoin ja viimein osaan tehdä kuin vanha tekijä ja kaksi muuta eivät osaa tehdä. Koneen hajottaminen tietää satojen tuhansien maksavan laitteen.

Viimeksi muokattu:

Makkonen

Guest
Paska työviikko takanapäin. Päiväunet otettu ja fiilis alkaa paranemaan.
Äsken tuli tehtyä pizza ja syötyäkin se kera punaviinin. Kyllä se siitä..

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Selittämätön hyvä fiilis. :) Pitkä päiväkävely pikkupakkasessa rapsakassa lumivalkoisessa talvisäässä.
Voi hittiläinen, että se päihittää kesähelteet, mutta sitä ei arvaa täällä sanoa ääneen.
:thumbup:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Dominic sanoi:
Itse toimin ensin tunteella, sitten rajoitin tunteita järjelllä silleen snadisti, sitten kaikki loksahtikin kohdalleen ja nyt ei tarvitse enää pohtia. :)
Ei tarvinnu pohtia, enää ei tarvitse tunteakaan. :D

Ei saatana, hahahaha! x)

Juuh, jatketaan tästä. :|

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Selittämätön hyvä fiilis. :) Pitkä päiväkävely pikkupakkasessa rapsakassa lumivalkoisessa talvisäässä.
Voi hittiläinen, että se päihittää kesähelteet, mutta sitä ei arvaa täällä sanoa ääneen.
:thumbup:
Olga suunnittelee lomamatkaa paahtavan kuumaan Thaimaaseen.:ahem: :ahem:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Hyvä fiilis! Käväisin Laatokan rannalla. Mahtava sää, paljon lintuja ja luonnonrauhaa. Norppa ja kettukin. Ja tuntematon tumma mirri änkesi väkisin syliin kehräämään! :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Edelleen hyvä fiilis. Iltakävelyllä huomasin, että meidän kuu oli kadoksissa pilvien takana. Sitten se 'pallopää' hetkeksi ilmestyi pilvien välistä ja katosi pois.