Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Raivostuttaa

Voi juma, että ottaa päähän. :jaska:

Käytiin maallamaalla ja otin sieltä mukaan talvisäilöön digiboksin ja kaukosäätimet, etteivät kylmässä (ja kosteassa) mene piloille.

Paluumatkalla käytiin tädin luona ja hän tietysti ystävällisesti antoi mukaan juuri keittämäänsä mustikkasoppaa, minä kun olen tunnetusti ihan avuton kokkaamaan. Soppa oli kannellisessa muovikotelossa ja lisäksi päällä muovipussi. Laitoin sen autossa kaiken varalta lattialle. :doubtful:

Autosta lähtiessä nostin lastin laukkuun päällimmäiseksi. Just joo. :mad_old: :eek: Äsken sitten tyhjensin laukun ja ... matolle lorahti mustikkasoppaa. ARGH!!! Eikä siinä vielä kaikki. Kansi ei ilmeisesti ollut kiinni. Sitä saamarin soppaa oli laukussa enemmänkin ja sopan seasta löytyi mm.
- lompakko (kortit ym. uivat sinisinä sopassa)
- kukkaro
- digikamera
- digiboksi (jonka toin kosteudelta turvaan)
- kaukosäädin ui umpisukkelossa
- työpaikan avaimet tunnistuslätkineen

"Onneksi" laukku oli ollut käytössä vasta noin viikon. :doubtful:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Olga sanoi:

Käytiin maallamaalla ja otin sieltä mukaan talvisäilöön digiboksin ja kaukosäätimet, etteivät kylmässä (ja kosteassa) mene piloille.

Paluumatkalla käytiin tädin luona ja hän tietysti ystävällisesti antoi mukaan juuri keittämäänsä mustikkasoppaa, minä kun olen tunnetusti ihan avuton kokkaamaan. Soppa oli kannellisessa muovikotelossa ja lisäksi päällä muovipussi. Laitoin sen autossa kaiken varalta lattialle. :doubtful:

Autosta lähtiessä nostin lastin laukkuun päällimmäiseksi. Just joo. :mad_old: :eek: Äsken sitten tyhjensin laukun ja ... matolle lorahti mustikkasoppaa. ARGH!!! Eikä siinä vielä kaikki. Kansi ei ilmeisesti ollut kiinni. Sitä saamarin soppaa oli laukussa enemmänkin ja sopan seasta löytyi mm.
- kukkaro
- digikamera

Just loistavaa. Parhaat ketutukset syntyy kun on ihan itse onnistunut jotain tyrimään. Mulla alkaa aina oikeen sumenemaan kun sählään kunnolla. Sitä tapahtuu aika usein:mad_old: :nope:
Tsemiä kuitenkin:)

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
No voi paska. Se digikamera ja -boxi varmaankin menevät vakuutuksiin, jos eivät ihan vanhoja ole.

Estate

Well-known member
Positiivissävyinen 'mitähän vittua mä olen tekemässä... :D' -fiilis ja onnistumisen ilo pullien leivonnan hyvistä tuloksista ovat tällä hetkellä päällä.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Jokasunnuntainen lievä vitutus ja tympääntyminen päällä, kun tietää, että huomenaamulla kello herättää 5.10 ja taas se alkaa alusta. Työviikko meinaan.

Makkonen

Guest
Idiootti-fiilis päällä. Tuli niin paljon sikailtua firman bileissä perjantaina että oiken hävettää mennä huomenna töihin. :alppu: :jaska:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
S.A sanoi:
Positiivissävyinen 'mitähän vittua mä olen tekemässä... :D' -fiilis ja onnistumisen ilo pullien leivonnan hyvistä tuloksista ovat tällä hetkellä päällä.
Toi fiilis on hyvä juttu. Olo tuntuu hullulta, mutta mitä se haittaa, kun naurattaa.

Mulla ei nyt tahdo fiilikset kohentua millään. Harmittaa ja v*uttaa edelleen :frown:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
x))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
X))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
XXXX))))))))))))))))))))

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
YRITIN pistää autoa seisontaan mutta eipäs onnistukaan enää ihan vaan käynnillä vakuutusyhtiössä. Pitäisi könytä katsastuskonttoriin, hakea jostain paikasta x rekisteriotteen ilmoitusosa (mahtaako mulla moista ollak') ja vielä maksaa 20 € 40 senttivä. Hienoa.

SamiJ

Well-known member
Albert Oil sanoi:
YRITIN pistää autoa seisontaan mutta eipäs onnistukaan enää ihan vaan käynnillä vakuutusyhtiössä. Pitäisi könytä katsastuskonttoriin, hakea jostain paikasta x rekisteriotteen ilmoitusosa (mahtaako mulla moista ollak') ja vielä maksaa 20 € 40 senttivä. Hienoa.
Hähä, marraskuun alussa kun tuon tein, niin sain vielä laitettua auton seisontaan suoraan vakuutusyhtiön kautta ilman kikkailuja ja maksuja. Laskeskelin että säästöä olis itsellä tullu tolla uudella systeemillä kokonaisuudessaan huikeat 18e (auto seisonnassa huhtikuuhun saakka).

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:

- kukkaro
- digikamera

AUTSSSSSS!!!! :eek!: :eek!: :eek!:

Mahto vituttaa :(

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Hermottaa. Tänään on oman toimen ohella niin paljon rooleja, aikatauluja ja käsikirjoituksia, että saa nähdä, miten mimmin käy. :rolleyes: