Vellu
Kuninkaalleninen
Oho, oli jäänyt lähettämättä....Olga sanoi:Kävin, mutta ei ollut vielä tullut perille.
Oho, oli jäänyt lähettämättä....Olga sanoi:Kävin, mutta ei ollut vielä tullut perille.
Just loistavaa. Parhaat ketutukset syntyy kun on ihan itse onnistunut jotain tyrimään. Mulla alkaa aina oikeen sumenemaan kun sählään kunnolla. Sitä tapahtuu aika usein:mad_old: :nope:Olga sanoi:Voi juma, että ottaa päähän. :jaska:
Käytiin maallamaalla ja otin sieltä mukaan talvisäilöön digiboksin ja kaukosäätimet, etteivät kylmässä (ja kosteassa) mene piloille.
Paluumatkalla käytiin tädin luona ja hän tietysti ystävällisesti antoi mukaan juuri keittämäänsä mustikkasoppaa, minä kun olen tunnetusti ihan avuton kokkaamaan. Soppa oli kannellisessa muovikotelossa ja lisäksi päällä muovipussi. Laitoin sen autossa kaiken varalta lattialle. :doubtful:
Autosta lähtiessä nostin lastin laukkuun päällimmäiseksi. Just joo. :mad_old: Äsken sitten tyhjensin laukun ja ... matolle lorahti mustikkasoppaa. ARGH!!! Eikä siinä vielä kaikki. Kansi ei ilmeisesti ollut kiinni. Sitä saamarin soppaa oli laukussa enemmänkin ja sopan seasta löytyi mm.
- lompakko (kortit ym. uivat sinisinä sopassa)
- kukkaro
- digikamera
- digiboksi (jonka toin kosteudelta turvaan)
- kaukosäädin ui umpisukkelossa
- työpaikan avaimet tunnistuslätkineen
"Onneksi" laukku oli ollut käytössä vasta noin viikon. :doubtful:
Toi fiilis on hyvä juttu. Olo tuntuu hullulta, mutta mitä se haittaa, kun naurattaa.S.A sanoi:Positiivissävyinen 'mitähän vittua mä olen tekemässä... ' -fiilis ja onnistumisen ilo pullien leivonnan hyvistä tuloksista ovat tällä hetkellä päällä.
nuo kuuluu tänne... http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=22992&highlight=annualDominic sanoi:x))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
X))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
XXXX))))))))))))))))))))
Hähä, marraskuun alussa kun tuon tein, niin sain vielä laitettua auton seisontaan suoraan vakuutusyhtiön kautta ilman kikkailuja ja maksuja. Laskeskelin että säästöä olis itsellä tullu tolla uudella systeemillä kokonaisuudessaan huikeat 18e (auto seisonnassa huhtikuuhun saakka).Albert Oil sanoi:YRITIN pistää autoa seisontaan mutta eipäs onnistukaan enää ihan vaan käynnillä vakuutusyhtiössä. Pitäisi könytä katsastuskonttoriin, hakea jostain paikasta x rekisteriotteen ilmoitusosa (mahtaako mulla moista ollak') ja vielä maksaa 20 € 40 senttivä. Hienoa.
Juskanen sanoi:Kyllä tää tästä. Nyt on jo parempi mieli.
AUTSSSSSS!!!! :eek!: :eek!: :eek!:Olga sanoi:Voi juma, että ottaa päähän. :jaska:
Käytiin maallamaalla ja otin sieltä mukaan talvisäilöön digiboksin ja kaukosäätimet, etteivät kylmässä (ja kosteassa) mene piloille.
Paluumatkalla käytiin tädin luona ja hän tietysti ystävällisesti antoi mukaan juuri keittämäänsä mustikkasoppaa, minä kun olen tunnetusti ihan avuton kokkaamaan. Soppa oli kannellisessa muovikotelossa ja lisäksi päällä muovipussi. Laitoin sen autossa kaiken varalta lattialle. :doubtful:
Autosta lähtiessä nostin lastin laukkuun päällimmäiseksi. Just joo. :mad_old: Äsken sitten tyhjensin laukun ja ... matolle lorahti mustikkasoppaa. ARGH!!! Eikä siinä vielä kaikki. Kansi ei ilmeisesti ollut kiinni. Sitä saamarin soppaa oli laukussa enemmänkin ja sopan seasta löytyi mm.
- lompakko (kortit ym. uivat sinisinä sopassa)
- kukkaro
- digikamera
- digiboksi (jonka toin kosteudelta turvaan)
- kaukosäädin ui umpisukkelossa
- työpaikan avaimet tunnistuslätkineen
"Onneksi" laukku oli ollut käytössä vasta noin viikon. :doubtful:
Mahto!OoPee sanoi:AUTSSSSSS!!!! :eek!: :eek!: :eek!:
Mahto vituttaa
Kasvotkin oot saanut jo näköjään melkein puhtaaksi mustikasta. :ahem:Olga sanoi:Mahto!