Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Makkonen

Guest
On kai joku masennuskausi meneillään, mikään asia ei ole oiken kiinnostanut tai jaksanut innostaa pitkään aikaan. Kaikki asiat tuntuu ihan yhdentekeviltä, liekö sitten syysmasennusta vai mitä lienee.

SamiJ

Well-known member
Jason DeVillain sanoi:
On kai joku masennuskausi meneillään, mikään asia ei ole oiken kiinnostanut tai jaksanut innostaa pitkään aikaan. Kaikki asiat tuntuu ihan yhdentekeviltä, liekö sitten syysmasennusta vai mitä lienee.
Peesaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tunteet heilahtelee laidasta laitaan. Mutta olen nyt kosketuksissa syvimmän olemukseni kanssa. Tiedän kuka olen, tiedän myös etten voi muuksi muuttua.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Nyt on aika kiva olo :) Tentti ohi, ja meni vissiin ihan ok. Pitäis mennä läpi kyllä. Aurinko paistaa ja mieli on odottavainen. Enää tää viikko... :thumbup:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Melko hyvät fiilikset, tässäpä melkein odottaa innolla tulevaa, ensi vuodelle kaksi loistavaa vaihtoehtoa, vielä pitäisi päättää kumpaan lähtee panostamaan... :confused: :ahem: :thumbup:

Estate

Well-known member
Josta tulikin mieleeni. En kai ole jättänyt kenenkään foorumistin luo Lohjan kirjaston kirjaa The murder at the vicarage?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
S.A sanoi:
Josta tulikin mieleeni. En kai ole jättänyt kenenkään foorumistin luo Lohjan kirjaston kirjaa The murder at the vicarage?
Ei oo täällä ainaskaan. Täällon vaan Jenna Jamesonin elämänkerta.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Ärsyyntymys. Jumbon Citymarketin työilmoituksessa lupailtiin työssä olevan kilpailukykyisiä henkilökuntaetuja. Mitkähän ne edut ovat? Niin niitä ei ole.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Dominic sanoi:
Tunteet heilahtelee laidasta laitaan. Mutta olen nyt kosketuksissa syvimmän olemukseni kanssa. Tiedän kuka olen, tiedän myös etten voi muuksi muuttua.
Lievä vitutus ihmisten uskomattomasta typeryydestä.