Iskit henkilökohtaisen 'jatkoajan' päälle tännekin?:doubtful:Nyt ottaa oma tyhmyys, taitamattomuus ja tietämättömyys sen verran päähän, että lähden ulos rauhoittumaan.
Iskit henkilökohtaisen 'jatkoajan' päälle tännekin?:doubtful:Nyt ottaa oma tyhmyys, taitamattomuus ja tietämättömyys sen verran päähän, että lähden ulos rauhoittumaan.
Tässä ois muuten hyvä tilaisuus järjestää möötte Lanzarotelle. Mehe ja TBlairkin mukana niin saadaan vähän aktionia.jännä fiilis.. Ilmoittauduin eilen Ironman Lanzarotelle (19.5.2012) ja se kisa alkaa nyt olla samantien mielessäni kokoajan.. Saattaa olla, että tulen hulluksi, jos vuoden ajan mietin vain sitä 24/7..
tai noh.. voiko sitä enää hullummaksi tulla?
Kompataan, ei olis paha idea & syy lähteä tuonne :ahem:Tässä ois muuten hyvä tilaisuus järjestää möötte Lanzarotelle. Mehe ja TBlairkin mukana niin saadaan vähän aktionia.
Mutta miten sitten käy virallisen F1-Forum kevätmööten?! Saatanan Jacques!
EDIT: Ei vaan, vakavasti, ois hienoo lähteä kisaturistiksi sinne vaan katteleen, ryyppään ja nauraan.
Ajattelin sen verran ajojahdata kettua nyt, että etkös sää martyyrivetäytynyt tässä jossain vaiheessa, kun olin vielä humaloimassa?Viimeisen kymmenen ottelun recordit 0-6-3-1. Tiputus runkosarjan 3. sijalta -> 10. Harmittaa, vaikka kyseessä on vain virtuaalinen manageripeli.
Muuten ihan hyvä, mitä nyt vähän vituttaa ja ahdistaa tämä tuleva viikko. Huomenna vähän taikajuomaa, niin jos sitä jaksaisi kärvistellä loppuviikon. :thumbup:
En. Suutuin vain sille moderaattorille koska poisti hyvän toikkini. :thumbfh: Tuo tekemäni toikki oli eka joka tuli vastaan ja tuntui sopivimmalta suuttumisen kertomiselle. :tongue:Ajattelin sen verran ajojahdata kettua nyt, että etkös sää martyyrivetäytynyt tässä jossain vaiheessa, kun olin vielä humaloimassa?
Mulla on kyseisen moderaattorin hampaat ja silmämunat nesteineen hallussani. Haluatko että teen niille jotakin erityistä?En. Suutuin vain sille moderaattorille koska poisti hyvän toikkini. :thumbfh: Tuo tekemäni toikki oli eka joka tuli vastaan ja tuntui sopivimmalta suuttumisen kertomiselle. :tongue:
Syötä ne leeville. :idea:Mulla on kyseisen moderaattorin hampaat ja silmämunat nesteineen hallussani. Haluatko että teen niille jotakin erityistä?
Tässä ois muuten hyvä tilaisuus järjestää möötte Lanzarotelle. Mehe ja TBlairkin mukana niin saadaan vähän aktionia.
...
EDIT: Ei vaan, vakavasti, ois hienoo lähteä kisaturistiksi sinne vaan katteleen, ryyppään ja nauraan.
'Oman' yleisön merkitys tällaisessa tapahtumassa on suurempi kuin moni osaa kuvitellakaan, joten jos foorumilta lähtee kannustusporukka, niin se olisi luonnollisesti todella mahtava juttu. Todellinen tosikanaria! :ahem:Kompataan, ei olis paha idea & syy lähteä tuonne :ahem:
Siirretään Tampere Lanzarotelle? :thumbup:Mutta miten sitten käy virallisen F1-Forum kevätmööten?! Saatanan Jacques!
No unohdin sitten piilarinesteetkin. Taidan pikkuhiljaa hivuttautua pesukoneeksesi, kun hammasharja siellä.Mulla on kyseisen moderaattorin hampaat ja silmämunat nesteineen hallussani. Haluatko että teen niille jotakin erityistä?