*ajelee mopolla markoj:iitä*Ei, me vaan ajetaan mopolla.
*ajelee mopolla markoj:iitä*Ei, me vaan ajetaan mopolla.
Enää ei harmita lain!*lohduttaa*
Mahtaa vituttaa.Tänään alkoi kesäloma, tulevana viikonloppuna pitäisi lähteä Punaisellemerelle sukeltelemaan. Ei ole yhtään lomafiilistä ja tuleva reissu ei tällä hetkellä nappaisi yhtään. Mutta kai se on "pakko" mennä, kun reissu on maksettu.
Kyllä on ihmiselo vaikeaa.
<3Mahtaa vituttaa.
Lumppari vois kyllä lohdutella sua nyt lain.
Ota tosta vähän lohdutusta. Samaan hintaan. *ojentaa*<3
Toki!
Thanks honey!Ota tosta vähän lohdutusta. Samaan hintaan. *ojentaa*
Viisas päätös. Juoksemisessa ei ole mitään järkeä muutenkaan. Koitahan parannella selkä. Itsellä alaselän jumit pysyneet uskoakseni poissa uinnin ansiosta.Pettynyt. Itseeni.
Pitkän harkinnan jälkeen totesin, että pakko se täyspitkä maraton on jättää juoksematta tänä kesänä. Siinä määrin on selkäkivut haitanneet treenaamista, että ei toivoakaan.
Ensi kesänä parempi onni.
Itsellä ihan samat tuntemukset. Muuten olisi mennyt farkut jalassa.Pettynyt. Itseeni.
Pitkän harkinnan jälkeen totesin, että pakko se täyspitkä maraton on jättää juoksematta tänä kesänä. Siinä määrin on selkäkivut haitanneet treenaamista, että ei toivoakaan.
Ensi kesänä parempi onni.
Misä sää oot? Mää sulan edelleen tääl Turkkuses :doubtful: eilenki menin kaljalle suomalais-italialaisen pariskunnan kanssa ja keskiyöllä tää italiaano tärisi kylmyydestä hupparissaan, mulla taas hiki virtas hihattomassa mekossa.Harmittaa nää kylmät kelit. Saa aamun fillarilenkille pakata kamaa päälle ja sen jälkeen liikkeet on kuin CPO3:lla.
Taisit vaan käydä kuumana siihen italiaanoon?Misä sää oot? Mää sulan edelleen tääl Turkkuses :doubtful: eilenki menin kaljalle suomalais-italialaisen pariskunnan kanssa ja keskiyöllä tää italiaano tärisi kylmyydestä hupparissaan, mulla taas hiki virtas hihattomassa mekossa.
En mä nyt jokaista italiaanoa kuolaa :frank:Taisit vaan käydä kuumana siihen italiaanoon?
Ei totisesti. Olen yrittänyt taas varovaisesti aloittaa moista mutta joka askeleella vaan potuttaa ja tulee paha mieli ja toivoo, että kunpa tämä kamala kidutus loppuisi jo. Vastenmielistä hommaa, kertakaikkiaan. Joku enemmän juossut voisi kertoa niksin, että miten siitä voi alkaa pitämään.Juoksemisessa ei ole mitään järkeä muutenkaan.
Marttyyrivetäytyä foorumilta?Pitäisköhän tehdä Olgat? :doubtful: