Anteeksi! En tiennyt! En tee sitä enää koskaan.Vapaan puolella on formuloista puhuminen kielletty.
Anteeksi! En tiennyt! En tee sitä enää koskaan.Vapaan puolella on formuloista puhuminen kielletty.
Minäkin puhun missä vaan mistä vaan eikä kukaan oo koskaan valittanuVapaan puolella on formuloista puhuminen kielletty.
Tättärää! jo 105 postia ilman valituksia. *Kuperkeikkoja tekevä apina*Minäkin puhun missä vaan mistä vaan eikä kukaan oo koskaan valittanu
Vapaan puolella on mistä vaan haluaa puhuminen kielletty. Myös valittaminen on kielletty.Minäkin puhun missä vaan mistä vaan eikä kukaan oo koskaan valittanu
Missäs niin lukee?Vapaan puolella on formuloista puhuminen kielletty.
Täällä kukaan mistään valita. Saati puhu. Vittu, typoja ruutu vaan puolillaanVapaan puolella on mistä vaan haluaa puhuminen kielletty. Myös valittaminen on kielletty.
Jasso. Mun mielestä Antti päättää säännöt, eikä yksi käyttäjä.
Kuka typoista välittää.Täällä kukaan mistään valita. Saati puhu. Vittu, typoja ruutu vaan puolillaan
No mikä on?Viiden tähden vitutuuuuuus!!!!!
Jasso on kolikkopeli, jonka elementtejä ovat mm. eturessu, takaressu, keskusta, kaukalo, ylänakki, nipokkaat, täyssyöttö, herurinkula, nipanäpsy, mauno, viitiöpaukutus, leppe, ungghaga, amsterdam, apalimppu ja knut.Jasso. Mun mielestä Antti päättää säännöt, eikä yksi käyttäjä.
:doubtful:Kuka typoista välittää.
BTW. vinkkasko sun avatar mulle vai oonko mä huumeissa taas?
Tahdotko, että sanon suoraan mielipiteeni tuosta?Jasso on kolikkopeli, jonka elementtejä ovat mm. eturessu, takaressu, keskusta, kaukalo, ylänakki, nipokkaat, täyssyöttö, herurinkula, nipanäpsy, mauno, viitiöpaukutus, leppe, ungghaga, amsterdam, apalimppu ja knut.
Tiedoksi.
Kyllä se tahtoo. Sano suoraan vaan.Tahdotko, että sanon suoraan mielipiteeni tuosta?
Tahdotko, että sanon suoraan mielipiteeni tuosta?
Älä, se on kiellettyä.Tahdotko, että sanon suoraan mielipiteeni tuosta?
Taasko se suuttu?Tahdotko, että sanon suoraan mielipiteeni tuosta?