Nurtsi
Registered Loser
Kyllä!No ok. En ottanut sitä tosissani, mutta tässä tulee:
Kuule Rehe Rienansuo... Tuo oli sitä v******a ja se oli tyhmää ja sait minut pahalle tuulelle ja pinnani paloi tuon suhteen.
Kyllä!No ok. En ottanut sitä tosissani, mutta tässä tulee:
Kuule Rehe Rienansuo... Tuo oli sitä v******a ja se oli tyhmää ja sait minut pahalle tuulelle ja pinnani paloi tuon suhteen.
Mitä kyllä?Kyllä!
joo.Taasko se suuttu?
tuoTaasko se suuttu?
No kiitä reheä, mutta herrahan vallan, olit siis tehä itsemurhan.Meinasin just avata rannevaltimot kun tajusin viettäväni lauantai-iltaa katsomalla maikkarin rantalenttis -chattipeliä youtubesta.
Mutta tän toikin kehittyminen voi hyvinkin mahdollisesti vielä pelastaa kurjan päivän.
En toki aikuisten oikeasti. Se on semmoinen sanonta vaan. Tai korkeintaan henkisellä tasolla.No kiitä reheä, mutta herrahan vallan, olit siis tehä itsemurhan.
Olen pahoillani, koska tarkoitukseni ei ollut vinoilla, eikä varsinkaan saada sinua pahalle tuulelle tai polttamaan pinnasi.No ok. En ottanut sitä tosissani, mutta tässä tulee:
Ok, mä jo säihkähdin.En toki aikuisten oikeasti. Se on semmoinen sanonta vaan. Tai korkeintaan henkisellä tasolla.
Juu toki saat.Olen pahoillani, koska tarkoitukseni ei ollut vinoilla, eikä varsinkaan saada sinua pahalle tuulelle tai polttamaan pinnasi.
Haluaisinkin anoa kestopahoittelua tällaisten väärinkäsitysten varalta ennakkoon. Että voisitko antaa anteeksi etukäteen seuraavatkin tyhmyyteni, sillä niitä tulee riittämään. En varmasti halua loukata. PLIIDE?
Nyt päälläseisontaa tovi.
Kiitti. Olet kiva.Juu toki saat.
Hä?Keskustelun ulkopuolella voin kommentoida forumväelle, että ihan jokaista vastapalloa ei ole pakko niitata ulos kentältä.
Eihän se nyt ollu neljänumeroistakaan eurosummaa. Mitäs noista.Oliko kallis fillari?
Jos sulla on liikaa kolmenumeroisia eurosummia, niin...Täällä on ihan paras meininki. Jatkakaa, pliis.
Eihän se nyt ollu neljänumeroistakaan eurosummaa. Mitäs noista.
En taida, koska se olisi offia.Täällä on ihan paras meininki. Jatkakaa, pliis.
Kerran näin kun Alppu pudotti kolminumeroisen summan hämeenkadulle. Ei jaksanut pysähtyä poimimaan.Jos sulla on liikaa kolmenumeroisia eurosummia, niin...