Lumipallo
Well-known member
Ota tostaNaiset... :frown: Kovasti yritin, ei riittänyt...
Ota tostaNaiset... :frown: Kovasti yritin, ei riittänyt...
Product managerin mukaan ei olemassa turhia tai vääriä reikiä.Kynpistä vetoa, että tässä on nyt uitettu kusivehkeitä väärässä röörissä.
Onnit messiin. Näyttäkää niille, kuka on parsempi keltapaita.Me, tässäpoika ja tässäpojanpoika, lähdemmä Suolle antamaan SaiValle köniin. Toivottakaa onneja.
Onko Lukolla taas keltainen paita?Onnit messiin. Näyttäkää niille, kuka on parsempi keltapaita.
En minä tiedä. Voi niillä olla.Onko Lukolla taas keltainen paita?
Meidän Onni sano että ihan sama.. ruattalisten väri koko keltanenMe, tässäpoika ja tässäpojanpoika, lähdemmä Suolle antamaan SaiValle köniin. Toivottakaa onneja.
Onnea. Kai . Vai pitäisiköhän mun olla ikäänkuin SaiVan puolella muita vastaan? No, ei se onnen toivottaminen lopputulokseen vaikuta kuitenkaan.Me, tässäpoika ja tässäpojanpoika, lähdemmä Suolle antamaan SaiValle köniin. Toivottakaa onneja.
Ei ole vaikka pitäisi. Rajala touhusi keltaisen tilalle valkoisen. Niin, ja kotipaita on nykyään sininen. Vieraissa sitten se valkoinen. Valitettavasti.En minä tiedä. Voi niillä olla.
SamoinPipo kiristää hermoa.
Eilen luin taas vaihteeksi Ylilautaa, ja siellä yhdessä langassa joku kertoi varmana tietona, että huomisessa hissankokeessa on nuijasodasta kysymys. Olihan siitä. :eek!:Tollanen fiilis. Ans'kattoonny mitä sieltä tulee sitten.
Ja vastasin sitten kysymyksiin 1, 2, 5, 8, 9, 10
Tehokkaimmin pysyy moiset pois kun ei reagoi mitenkään viesteihin.Todella vihainen yhelle mun foorumin vieraalle, kiroilee ja haukkuu kokoajan, eikä osaa pitää leipäläpiään kiinni. Ei ole ikinä ollut kiroilu niin lähellä kun se tänään oli.