Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pipo kiristää hermoa.
Sama pipo haatana!:mad:

Sellasia työn 'ulkopuolisia' juttuja meneillään (viime viikko messut, tämä viikko hyllytystä ja mallien rakentelua, ens viikko Tanpesterissa koulutusta ja Malmössä möötteä, että aika kuluu muuhun kuin omaan työhön, eli myymiseen.:nope::thumbfh:

Onneksi ei ole provikkapalkka. Vois tulla nälkä aika äkkiä.:rolleyes:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Työkuviot kai ne täälläkin kaihertaa mielenpohjalla. Huomenna pitäisi saavuttaa yksi etappi, sit ehkä ei ressaa niin.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Ihan jees. Poika oppi uimaan sellaisia reilun 10 m vetoja altaassa, jossa oli syvyyttä yli 150 cm. Eli ei enää pelkää vettä.
Ihan jees. Lupasin pojalle LEGO Pirates of Caribbean -pelin, jos vetäsee 25 m.
No sehän veti sitten 30m. 25 m kohdalla oli sellainen poreallaskohta, jossa oli melko kova virtaus ja katsoin että nyt se uppoaa, joten otin kädestä kiinni. Poika huusi mulle "MEE EESTÄ, PERHANA!" :D:D:D ja jatkoi vielä sen 5 m.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ihan jees. Lupasin pojalle LEGO Pirates of Caribbean -pelin, jos vetäsee 25 m.
No sehän veti sitten 30m. 25 m kohdalla oli sellainen poreallaskohta, jossa oli melko kova virtaus ja katsoin että nyt se uppoaa, joten otin kädestä kiinni. Poika huusi mulle "MEE EESTÄ, PERHANA!" :D:D:D ja jatkoi vielä sen 5 m.
Oispa malttanu lopettaa ajoissa niin ois illalla uus leegopaketti. Ahneella on paskanen loppu.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sama. Tälläkertaa yllättäen TAAS italiaanot ei pidä lupauksiaan :wall:
Itsellä taas ihan suomalaiset varastomiehet ei osaa tai jaksa lukea annettuja ohjeita. Oli lavallinen ylimääräistä kamaa Kuopion K-raudassa. Vedin kelmut ympärille, joten hakekoon pois vaikka Kiitiksellä. Muutenkin jos olis heikko pelihermo, niin vois kamat lentää. Tyydyn akkamaiseen marmatukseen nyrkki taskussa. Pyysin vapautusta kiireisen työtilanteen takia ens viikon Malmön reissusta, mutta en saanut.:(
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4905
Sijainti
Vantaa
Mä heräsin tänään puoli viideltä, kun piti heittää mutsi reissuun, kahdeksasta kymmeneen olin lapinkoiran kanssa aamulenkillä, siihen perään mattojen ravistelu ja siivous, joten nyt tukevan lounaan jälkeen väsyttää, mutta olo on tyytyväinen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olishan se yks saatana, jos kiireet häviäisivät suht turhan reissun väliinjättämisen takia.
Joo, nyt olin menossa asentamaan, kun en viime viikolla sinne messujen takia kerennyt. Tavarat olivat tulleet (hyvä varastonpojat!), mutta eipä ollut vielä sitä seinää olemassa, johon ne piti asentaa. Oliskohan se ollut siellä vielä viime viikolla, kuten penäsivät tekemään?:eek:
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mikä vittu siinä on, että joka viikko menee yks päivä silleen, että sisällä kiehuu eikä saa mitään tehtyä, vaikka asiat on kaikinpuolin hyvin? On tämä nyt saatana kyllä kummaa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mikä vittu siinä on, että joka viikko menee yks päivä silleen, että sisällä kiehuu eikä saa mitään tehtyä, vaikka asiat on kaikinpuolin hyvin? On tämä nyt saatana kyllä kummaa.
Mulla oli ihan sama, mutta sitten aloin ottamaan mivitotalia. Se auttaa jaksamaan!
 
Ylös