Sama pipo haatana!Pipo kiristää hermoa.
Ihan jees. Lupasin pojalle LEGO Pirates of Caribbean -pelin, jos vetäsee 25 m.Ihan jees. Poika oppi uimaan sellaisia reilun 10 m vetoja altaassa, jossa oli syvyyttä yli 150 cm. Eli ei enää pelkää vettä.
Oispa malttanu lopettaa ajoissa niin ois illalla uus leegopaketti. Ahneella on paskanen loppu.Ihan jees. Lupasin pojalle LEGO Pirates of Caribbean -pelin, jos vetäsee 25 m.
No sehän veti sitten 30m. 25 m kohdalla oli sellainen poreallaskohta, jossa oli melko kova virtaus ja katsoin että nyt se uppoaa, joten otin kädestä kiinni. Poika huusi mulle "MEE EESTÄ, PERHANA!" ja jatkoi vielä sen 5 m.
Nimenomaan. Tässä olisi nyt Haudilla paikka opettaa poitsulle sekä ahneuden mielen mädännyttävää turmelusta, että koijatuksi tulemisen karvasta sapen makua.Oispa malttanu lopettaa ajoissa niin ois illalla uus leegopaketti. Ahneella on paskanen loppu.
Sama. Tälläkertaa yllättäen TAAS italiaanot ei pidä lupauksiaan :wall:Työkuviot kai ne täälläkin kaihertaa mielenpohjalla. Huomenna pitäisi saavuttaa yksi etappi, sit ehkä ei ressaa niin.
Itsellä taas ihan suomalaiset varastomiehet ei osaa tai jaksa lukea annettuja ohjeita. Oli lavallinen ylimääräistä kamaa Kuopion K-raudassa. Vedin kelmut ympärille, joten hakekoon pois vaikka Kiitiksellä. Muutenkin jos olis heikko pelihermo, niin vois kamat lentää. Tyydyn akkamaiseen marmatukseen nyrkki taskussa. Pyysin vapautusta kiireisen työtilanteen takia ens viikon Malmön reissusta, mutta en saanut.Sama. Tälläkertaa yllättäen TAAS italiaanot ei pidä lupauksiaan :wall:
Olishan se yks saatana, jos kiireet häviäisivät suht turhan reissun väliinjättämisen takia.Pyysin vapautusta kiireisen työtilanteen takia ens viikon Malmön reissusta, mutta en saanut.
Joo, nyt olin menossa asentamaan, kun en viime viikolla sinne messujen takia kerennyt. Tavarat olivat tulleet (hyvä varastonpojat!), mutta eipä ollut vielä sitä seinää olemassa, johon ne piti asentaa. Oliskohan se ollut siellä vielä viime viikolla, kuten penäsivät tekemään?Olishan se yks saatana, jos kiireet häviäisivät suht turhan reissun väliinjättämisen takia.
Me ollaan wanhoja jääriä.Mikä vittu siinä on, että joka viikko menee yks päivä silleen, että sisällä kiehuu eikä saa mitään tehtyä, vaikka asiat on kaikinpuolin hyvin? On tämä nyt saatana kyllä kummaa.
Mulla oli ihan sama, mutta sitten aloin ottamaan mivitotalia. Se auttaa jaksamaan!Mikä vittu siinä on, että joka viikko menee yks päivä silleen, että sisällä kiehuu eikä saa mitään tehtyä, vaikka asiat on kaikinpuolin hyvin? On tämä nyt saatana kyllä kummaa.
Oon kuitenkin sua decaden verran nuorempi. Voiko silti olla sama syndrooma?Me ollaan wanhoja jääriä.
Ajaaks Urho total saman?Mulla oli ihan sama, mutta sitten aloin ottamaan mivitotalia. Se auttaa jaksamaan!
Moon sitten vaan parsemmassa kunnossa.:frank:Oon kuitenkin sua decaden verran nuorempi. Voiko silti olla sama syndrooma?