Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ymmärtäneiskö. Se itsekin aloittelee parhaina aamuina seiskan jälkeen. Sterot laitoin kyllä nyt soittamaan heviä, mutta ei viitsis kauheesti huudattaa, kun eihän se muiden naapureiden vika ole. Taidan vaan laittaa korkkarit jalkaan.
Meinaat että korkkarien kopina herkistäisi naapurin vaihtamaan nokkahuilun nahkahuiluun?
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Vituttaa! Naapuri soittaa pianoa ja nokkahuilua :wall:
Kuka kusipää ylipäänsä hommaa pianon kerrostaloon :wall:
Mikäli vanhat merkit paikkaansa pitävät, niin soitantoa jatkunee reilusti yli iltakymmeen :wall:
Suosittelen ongelmatapauksessa kolistelemaan kattilankansia täysillä yhteen. Lyhyesti ja kovaa. Joku naapuri alkoi eilen aamukahdeksalta poraamaan ja naputtamaan. Tänään sama homma. Kolistelin. Tuntui ymmärtävän yskän.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Suosittelen ongelmatapauksessa kolistelemaan kattilankansia täysillä yhteen. Lyhyesti ja kovaa. Joku naapuri alkoi eilen aamukahdeksalta poraamaan ja naputtamaan. Tänään sama homma. Kolistelin. Tuntui ymmärtävän yskän.
Mitä se kattilankansien kolistelu sitten auttaa, jos sunkin tapauksessa naapuri ymmärsi vasta yskimisen jälkeen?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24241
Sijainti
lappeen Ranta
Lumppari on muuten ytimessä poikkeuksellisen usein :thumbup:
:ahem: Oli heti tänne tullessaan erittäin ytimessä. Jopa niin ytimessä että luultiin jonkun kaksoisnikiksi. Toisaalta, ketäpä ei olisi (syystä tai toisesta) luultu :doubtful:.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Vituttaa! Naapuri soittaa pianoa ja nokkahuilua :wall:
Kuka kusipää ylipäänsä hommaa pianon kerrostaloon :wall:
Mikäli vanhat merkit paikkaansa pitävät, niin soitantoa jatkunee reilusti yli iltakymmeen :wall:
Mun eräs soluasunnossa asuva kaveri valitteli tänään, kun sen kämppis opiskelee oopperalaulajaksi ja oli jo klo 8 aloittanut hoilottamisen huoneessaan. Kaveri sitten oli herännyt siihen.. (mä asuin samassa taloyhtiössä reilu puoli vuotta, mutta onneksi mulle osui hyvät kämppikset)
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Ottaa päähän. Kaikki edellytykset minulla olis kykyjen puolesta kirjottaa hyviäki arvosanoja, mutta ei vaan jaksa.

Täytynee sitte tyytyä Jamppa Sähköasentajan hommiin jos ei TEKU:sta paikka aukea. No, onhan seki jotaki.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ottaa päähän. Kaikki edellytykset minulla olis kykyjen puolesta kirjottaa hyviäki arvosanoja, mutta ei vaan jaksa.
Harhaluuloa poju. Tyhmyys on sellanen juttu että parhaiten sen kans pärjää kun sen hyväksyy. Vastaan taistelu vaan vie viimeisenkin järjenkipenen. Että näillä!
 

Örfil

Guest
Täytynee sitte tyytyä Jamppa Sähköasentajan hommiin jos ei TEKU:sta paikka aukea. No, onhan seki jotaki.
TEKU:n käyneenä sanoisin että olis pitänyt valita sittenkin Jampan työura. Olis vähemmän harmaa pää ainakin. Ja isompi liksa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
TEKU:n käyneenä sanoisin että olis pitänyt valita sittenkin Jampan työura. Olis vähemmän harmaa pää ainakin. Ja isompi liksa.
Kaveri perusti sähköurakointifirman ja tekee tarkoituksella vaan puolet vuodesta hommia. Silti paalua tulee ihan kiitettävästi.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26861
Kaveri perusti sähköurakointifirman ja tekee tarkoituksella vaan puolet vuodesta hommia. Silti paalua tulee ihan kiitettävästi.
Minun tuntemani ja tietämäni henkilöt, joilla sitä "paalua" on ovat jättäneet turhanpäiväiset koulunkäynnit kokonaan väliin ja ruvenneet hommiin heti oppivelvollisuuden päätyttyä. Tyhmät rupee opiskelemaan, viisaat tekemään pisnestä. Laiskat menee jonkun toisen duuniin heti kun pääsee.
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Niin, siis melkein valmis sähköasentaja olen, saapa nähdä mihin sitä sitte armeijan jälkeen.

Muusikon ura on tietenki se suurin haave, mutta ei gospelmuusikko vielä perhettä elätä. Siks olis hyvä käyä töissäki. No, niin kuin sanoin, kyllähän nuo sähköasennus/huolto/ym hommatki varmasti ihan mukavia on.
 

Örfil

Guest
Saksalainen sukunimi silläkin on, mutta ei nyt sentään.
Aha, ok. Vähemmän tota urheilua seuraan mutta muistelisin että Salon Seudun Sanomissa on maanantaiuutisissa mainittu että eräs saksalainen moottoriurhelija, nimeltään Sebastian Vettel, on menestynyt eräässä F1 sarjassa melkoisen hyvin.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18384
Hyvin semmonen naiset pyörii mielessä fiilis.
 
Ylös