kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Ihan aito kurski, Kurskilan Jarppa.Iso8asin kakkosnikki?
Ihan aito kurski, Kurskilan Jarppa.Iso8asin kakkosnikki?
Miekiin oon aina lukenut sinun nikin -> Nussi. Ei minun nikistä mitenkään voi tulla K-Ruski.Olen aina lukenut ton nikin että K-Ruski. Ei se mitään :thumbup:
Ihan hyvin.Ei minun nikistä mitenkään voi tulla K-Ruski.
Tuo on vaan niitä Forumin legendaarisia sanontoja, ei muuta.Ihan hyvin.
Freudilainen lipsahdus. Tulee alitajunnan kulusta kun jussi nussii kurskia tulee kulli ruskia.Miekiin oon aina lukenut sinun nikin -> Nussi. Ei minun nikistä mitenkään voi tulla K-Ruski.
Ai? En ole huomannutkaan :dunno: Eikä siis mulle tapana ollut sanoa tuota "turhaan"Tuo on vaan niitä Forumin legendaarisia sanontoja, ei muuta.
Anna mun kaikki kestääFreudilainen lipsahdus. Tulee alitajunnan kulusta kun jussi nussii kurskia tulee kulli ruskia.
Kyllästymiseen asti sitä "kuunnellut".Ai? En ole huomannutkaan
Ei olla rahdinajussa.Olin pitkään luulossa, että kurski ajaa työkseen autoa Keskon rautakaupalle -> KR-kuski -> kurski
No niin, kiitos "ear wormista" - nyt tuo tulee jatkossa aina mieleenOlin pitkään luulossa, että kurski ajaa työkseen autoa Keskon rautakaupalle -> KR-kuski -> kurski
Ei olla rahdinajussa.
Ajo on sitä, kun pysytään ojien välissä.Onko aju sama kuin ajo? Tai siis voisitko kurski olla maidonajossa vai onko kyseessä silloin jokin muu tapahtuma?
Nimim. kiinnostaa kuin pientä pingviiniä
Tavallaan sama asia, mut yleensä sanon että ajussa.Onko aju sama kuin ajo? Tai siis voisitko kurski olla maidonajossa vai onko kyseessä silloin jokin muu tapahtuma?
Ajo on sitä, kun pysytään ojien välissä.
MOTTavallaan sama asia, mut yleensä sanon että ajussa.
Ne ei ole aivan sama asia. Vertaa esimerkiksi haju ja hajo. Esimerkkilause:"Vähäks hajottaa lukee hajun postauksia".Onko aju sama kuin ajo?
Puhumattakaan siitä liikenneturvallisuudellisesta erosta mahdollisissa seurauksissa mitä voi syntyä kun isäntä kysyy, että onko kurskin ajoissa parantamisen varaa sen sijaan että onko kurskin ajuissa parantamisen varaa.Ne ei ole aivan sama asia. Vertaa esimerkiksi haju ja hajo. Esimerkkilause:"Vähäks hajottaa lukee hajun postauksia".