Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Örfil

Guest
Toisaalta kyllä kai mä olen masentunut kun mun poikaystävä on aika väkivaltainen, enkä saa häntä lopettamaan jatkuvaa uhkailua/lyömistä.
Mitä vittua ?!?

Tollanen heppu heti pihalle ja heti!!! Naisen (tai miehen) ei tarvitse sietää ensimmäistäkään lyömistä. Voiko joku perheestäsi tai kavereistasi auttaa?

Lopeta tollainen suhde heti, koska se ei tule muuttumaan paremmaksi. Teit tai lupaat itse mitä hyvänsä, hakkaaja ei lopeta koska on itse sairas. Tai suhde on sairas ja silloin on paras erota (esim. Matti ja Mervi).

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Mitä vittua ?!?

Tollanen heppu heti pihalle ja heti!!! Naisen (tai miehen) ei tarvitse sietää ensimmäistäkään lyömistä. Voiko joku perheestäsi tai kavereistasi auttaa?

Lopeta tollainen suhde heti, koska se ei tule muuttumaan paremmaksi. Teit tai lupaat itse mitä hyvänsä, hakkaaja ei lopeta koska on itse sairas. Tai suhde on sairas ja silloin on paras erota.
Eieieeii ei se minua ole lyönyt (onneksi) mutta yhtä meidän luokkalaista juu ja aika paljon. Ja väliin on yritetty ainakin minä mennä minkä vain osaa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta

Örfil

Guest
Eieieeii ei se minua ole lyönyt (onneksi) mutta yhtä meidän luokkalaista juu ja aika paljon. Ja väliin on yritetty ainakin minä mennä minkä vain osaa.
Aika harhaanjohtavasti postailit. Muiden mätkimistä en kommentoi kun en tunne asiaa. Voi olla asiastakin. Joskus nyrkki puhuu asiaa, muttei koskaan parisuhteessa. Eikä heikompiaan kohtaan.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Aika harhaanjohtavasti postailit. Muiden mätkimistä en kommentoi kun en tunne asiaa. Voi olla asiastakin. Joskus nyrkki puhuu asiaa, muttei koskaan parisuhteessa. Eikä heikompiaan kohtaan.
Noh kyl kai se asiaa o ku se sanoo mua nimillä joita en tässä sano mut hän ei tunnu tajuavan, että osaan iteäni puolustaa eikä lyöminen ole ratkaisu ja eroa olen vakavasti miettinyt. Sori ku postasin hassusti ei ollut idea.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olisko jonkinmoinen kopio Vampire suihkarista? Itse tykkään noista Vampire -tyyppisistä koneista aika simona.
Eiköhän se nimi juurikin Vampiresta ole väännetty.

Aikoinaan (noin 70- ja 80-luvun vaihteen tienoilla) kun tuli pari Tokaa tehtyä eikä oikein sen kummemmin mitstään mitään tiennyt eikä voinut googlettaakaan niin hiukan kavereiden kanssa ihmeteltiin, että mitä se vamppi on tarkoittavinaan. Ja matkittiin laittamalla Tokan siipeen kaksi 10x10mm rimasta tehtyä pyrstöpuomia ja niiden päähän korkeus- ja sivuvakaimet. Hyvin toimi.

Örfil

Guest
Eiköhän se nimi juurikin Vampiresta ole väännetty.

Aikoinaan (noin 70- ja 80-luvun vaihteen tienoilla) kun tuli pari Tokaa tehtyä eikä oikein sen kummemmin mitstään mitään tiennyt eikä voinut googlettaakaan niin hiukan kavereiden kanssa ihmeteltiin, että mitä se vamppi on tarkoittavinaan. Ja matkittiin laittamalla Tokan siipeen kaksi 10x10mm rimasta tehtyä pyrstöpuomia ja niiden päähän korkeus- ja sivuvakaimet. Hyvin toimi.
Heh, pari omaa Tokaa on tullut rysäytettyä Parolassa pusikkoon tikuiksi ja yks keskeneräinen (siipi) on muistona edelleen soittokämpässä. Se jäi kesken seniorilta joskus aikanaan Kirkkonummen lennokkikerhosta, kun koitin houkutella poikaa ilmailun saloihin. En raaski heittää sitä pois ikuna.

Isoin mun vapaasti lentävä oli Kiuru -niminen ja sitä myydään SIL:issä vieläkin!

72

Well-known member
Fiilis on väsynyt mutta hyvä. Eilinen Maccan keikka oli huippuhieno, tosin yöunet jäi kolmeen tuntiin sen takia, kun keikka oli aika pitkä.
Paras oli ehdottomasti Bond-tunnari Live and let die, tehosteineen kaikkineen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hyvä aamupala Lucia-maassa takana ja kohta taas koulun penkille studeeraamaan.

Norjalaiset on aika kivoja ihmisiä. Ruotsalaiset on paljon epäluuloisempia meitä kohtaan kuin norskit. Paljon avoimempia ja tulevat juttelemaan. Ja melkeen kaiken jopa ymmärrän.:eek:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Fiilis on väsynyt mutta hyvä. Eilinen Maccan keikka oli huippuhieno, tosin yöunet jäi kolmeen tuntiin sen takia, kun keikka oli aika pitkä.
Paras oli ehdottomasti Bond-tunnari Live and let die, tehosteineen kaikkineen.
Näinhän tuo oli. Mazda pysähty Turkuun kello 01:15, että ei mennyt kun puoltoita tuntia "talvi" rajoitusten kanssa :eek:. Aaamulla onneks herätys vasta kello 7:30, koska "6 tuntista" ;)

Edit: Ihan hyvin ne 70-vuotiaatkin näemmä jaksaa tollasen kolmen tunniin setin vetästä. Tai no, eihän se ollut kun 2 tuntia 50 minsaa.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Eilen vähän rommia ja Pirates of the Caribbeania. Tänään mennään porukalla entisen esimiehen kanssa ryyppäämään. Huomenna Espoon jepet tarjoaa R&D:lle kakkukahvit ja sellaista.

AHIHI!

Örfil

Guest
Huvittaa vieläkin. Piti aamulla lentää Ouluun kahden päivän kurssille, mutta kun aamulla (05:00) tsekkasin mailit ja piti printata lentolippu huomasin että +100:n lomanaikaisen mailin seassa oli maili että lento peruttu. Se siitä sitten.

Pelkäsin että pomo repii lederhosenit mutta oli hyvinkin ymmärtäväinen. Ehkä olen saamassa potkut muutenkin :thumbfh:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Pelkäsin että pomo repii lederhosenit mutta oli hyvinkin ymmärtäväinen. Ehkä olen saamassa potkut muutenkin :thumbfh:
Tässä päivänä eräänä käveltiin kaverin kanssa ohi teidän pytingistä.

Oli varmaan 3/4 toimistoista pimeenä arkena kymmeneltä. Pohdittiin sitten että ehkä siellä toimitusjohtaja käy sammuttelemassa valot niistä huoneista joista porukka saa lähteä. Inhimillinen ja ihmisläheinen tapa ilmoittaa lähdön koittaneen.

Örfil

Guest
Tässä päivänä eräänä käveltiin kaverin kanssa ohi teidän pytingistä.

Oli varmaan 3/4 toimistoista pimeenä arkena kymmeneltä. Pohdittiin sitten että ehkä siellä toimitusjohtaja käy sammuttelemassa valot niistä huoneista joista porukka saa lähteä. Inhimillinen ja ihmisläheinen tapa ilmoittaa lähdön koittaneen.
Talossa on 5 rappusta, jotka oli ennen täynnänsä meitin porukkaa, nyt enää kolme ja 6:sta kerroksestakin vain 4-5 on meitin käytössä siitä osiosta.

Tosta kun vielä vähän vähennetään niin mahdutaan kaikki puolijoukkuetelttaan siihen vedenpuhdistamon rantaan. Onneksi siellä on sentään Alppu.