Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Estate

Well-known member
Nyt nää asiat on pyöriny jo ihan tarpeeks mielessä. Kohta kaks viikkoa on ollu asiat ihan päin helvettiä. Tossa vkl sitte alko jo nukkumisesta tulla pelkkää pyörimistä. No, huomenna olis tarkotus tehdä asialle jotain, vaikka kuinka nolottais. Mutta jos sen jättäis tekemättä, ni se sitten vituttais paljon pitempään.
Liittyykö tämä nyt siihen rengastettuun ysivitoseen?

Knoukka

Well-known member
Sellanen, että voisin hakata muutaman tyypin ihan tosta noin vain.
Sulla muuten keittää aika kevyesti. Vähän semmonen painekattilamainen ominaisuus.
Mä oon tästä aiemminki maininnut eikä isokasin pidä loukkaantua, mutta nuoren masennus ilmenee hyvin usein ärtyneisyytenä, vihaisuutena ja kärsimättömyytenä. Tässä on ero aikuisen masennukseen.

Örfil

Guest
Sellanen, että voisin hakata muutaman tyypin ihan tosta noin vain.
Tarkoitatko hakkaamisella "iskemistä" vai "astaloimista"?

Jos kyseessä on #1, niin aika vamppi taidat olla ja jos kyseessä on case #2, niin älä uhoa enempiä ettei tule PANNIA!

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Sulla muuten keittää aika kevyesti. Vähän semmonen painekattilamainen ominaisuus.
Juu, mut jos sinua sanottaisiin kokoajan huoraksi ja niin edelleen niin kyllä sunkin pinnasi palaisi aika pian. Varsinkin kun melkein tunnin päästä vasta modet heitti ne pihallle.
Mä oon tästä aiemminki maininnut eikä isokasin pidä loukkaantua, mutta nuoren masennus ilmenee hyvin usein ärtyneisyytenä, vihaisuutena ja kärsimättömyytenä. Tässä on ero aikuisen masennukseen.

Siis mitä?! Luulet minun olevan masentunut. Se, että hermostun huoraksi haukkumisesta ja vaikka mistä ei merkitse että ole masentunut.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Tarkoitatko hakkaamisella "iskemistä" vai "astaloimista"?

Jos kyseessä on #1, niin aika vamppi taidat olla ja jos kyseessä on case #2, niin älä uhoa enempiä ettei tule PANNIA!
Juu en sano enää mitää ja mikä o vamppi eihän se vain ole vammanen? En jaksais kuulla sitä täälläkin....

Örfil

Guest
Juu, mut jos sinua sanottaisiin kokoajan huoraksi ja niin edelleen
Meheä ei voi haukkua millään muotoa huoraksi, koska se antaa ilmaiseksi kaikille naisille :thumbup: Mehe on korkeintaan "hyväntekijä" tai "Isä Tereska" :ahem:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
No ei todellakaan. Vamppi on viettelijätär sanan negatiivisessa mekrityksesä, miehiä hyväkseen käyttävä huorahtava naishenkilö.

http://suomisanakirja.fi/vamppi
Sun linkin ykköskohta:
vamppi

1. viettelijätär. esim. Elokuvien kovapintainen vamppi.
Ei käsittääkseni kauhean kaukana siitä mitä minä sanoin. Marilynistä voi tietysti olla montaa mieltä. Sitä paitsi mä yritin olla mukava.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sun linkin ykköskohta:

Ei käsittääkseni kauhean kaukana siitä mitä minä sanoin. Marilynistä voi tietysti olla montaa mieltä. Sitä paitsi mä yritin olla mukava.
Totta, luin mittäin sun viestis väärin: "viehättävälle naishenkilölle", mutta siinähän lukikin "viettelevälle naishenkilölle" :thumbfh:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Se tunne, kun auton ovet ovat kuin eivät olisi nähneetkään lukkosulaa tai silikonipuikkoa ja sitten takakontti aukeaa kuin vettä vaan, tökötittömyydestä huolimatta. Avainkin hajosi kesken vääntöjen.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Toisaalta kyllä kai mä olen masentunut kun mun poikaystävä on aika väkivaltainen, enkä saa häntä lopettamaan jatkuvaa uhkailua/lyömistä.