En ossaa sanoa tuohon mitään.Iso käsi kaipaa LISÄÄ SÄÄNTÖJÄ!
Siinähän se on olo nyt.
En ossaa sanoa tuohon mitään.Iso käsi kaipaa LISÄÄ SÄÄNTÖJÄ!
Susta sais joku isäntä kelpo siitossonnin!
Sulla muuten keittää aika kevyesti. Vähän semmonen painekattilamainen ominaisuus.Sellanen, että voisin hakata muutaman tyypin ihan tosta noin vain.
Liittyykö tämä nyt siihen rengastettuun ysivitoseen?Nyt nää asiat on pyöriny jo ihan tarpeeks mielessä. Kohta kaks viikkoa on ollu asiat ihan päin helvettiä. Tossa vkl sitte alko jo nukkumisesta tulla pelkkää pyörimistä. No, huomenna olis tarkotus tehdä asialle jotain, vaikka kuinka nolottais. Mutta jos sen jättäis tekemättä, ni se sitten vituttais paljon pitempään.
Sellanen, että voisin hakata muutaman tyypin ihan tosta noin vain.
Mä oon tästä aiemminki maininnut eikä isokasin pidä loukkaantua, mutta nuoren masennus ilmenee hyvin usein ärtyneisyytenä, vihaisuutena ja kärsimättömyytenä. Tässä on ero aikuisen masennukseen.Sulla muuten keittää aika kevyesti. Vähän semmonen painekattilamainen ominaisuus.
Tarkoitatko hakkaamisella "iskemistä" vai "astaloimista"?Sellanen, että voisin hakata muutaman tyypin ihan tosta noin vain.
Juu, mut jos sinua sanottaisiin kokoajan huoraksi ja niin edelleen niin kyllä sunkin pinnasi palaisi aika pian. Varsinkin kun melkein tunnin päästä vasta modet heitti ne pihallle.Sulla muuten keittää aika kevyesti. Vähän semmonen painekattilamainen ominaisuus.
Mä oon tästä aiemminki maininnut eikä isokasin pidä loukkaantua, mutta nuoren masennus ilmenee hyvin usein ärtyneisyytenä, vihaisuutena ja kärsimättömyytenä. Tässä on ero aikuisen masennukseen.
Juu en sano enää mitää ja mikä o vamppi eihän se vain ole vammanen? En jaksais kuulla sitä täälläkin....Tarkoitatko hakkaamisella "iskemistä" vai "astaloimista"?
Jos kyseessä on #1, niin aika vamppi taidat olla ja jos kyseessä on case #2, niin älä uhoa enempiä ettei tule PANNIA!
Meheä ei voi haukkua millään muotoa huoraksi, koska se antaa ilmaiseksi kaikille naisille :thumbup: Mehe on korkeintaan "hyväntekijä" tai "Isä Tereska" :ahem:Juu, mut jos sinua sanottaisiin kokoajan huoraksi ja niin edelleen
Ajattelin sen lähinnä jos olisi nainen.Meheä ei voi haukkua millään muotoa huoraksi, koska se antaa ilmaiseksi kaikille naisille :thumbup: Mehe on korkeintaan "hyväntekijä" tai "Isä Tereska" :ahem:
Vamppi on vanhahtava termpi eroottiselle ja viettelevälle naishenkilölle. Niin kuin vaikka Marilyn Monroe.Juu en sano enää mitää ja mikä o vamppi eihän se vain ole vammanen? En jaksais kuulla sitä täälläkin....
No ei todellakaan. Vamppi on viettelijätär sanan negatiivisessa mekrityksesä, miehiä hyväkseen käyttävä huorahtava naishenkilö.Vamppi on vanhahtava termpi eroottiselle ja viettelevälle naishenkilölle. Niin kuin vaikka Marilyn Monroe.
Sun linkin ykköskohta:No ei todellakaan. Vamppi on viettelijätär sanan negatiivisessa mekrityksesä, miehiä hyväkseen käyttävä huorahtava naishenkilö.
http://suomisanakirja.fi/vamppi
Ei käsittääkseni kauhean kaukana siitä mitä minä sanoin. Marilynistä voi tietysti olla montaa mieltä. Sitä paitsi mä yritin olla mukava.vamppi
1. viettelijätär. esim. Elokuvien kovapintainen vamppi.
Totta, luin mittäin sun viestis väärin: "viehättävälle naishenkilölle", mutta siinähän lukikin "viettelevälle naishenkilölle" :thumbfh:Sun linkin ykköskohta:
Ei käsittääkseni kauhean kaukana siitä mitä minä sanoin. Marilynistä voi tietysti olla montaa mieltä. Sitä paitsi mä yritin olla mukava.
Toisaalta kyllä kai mä olen masentunut kun mun poikaystävä on aika väkivaltainen, enkä saa häntä lopettamaan jatkuvaa uhkailua/lyömistä.Mä oon tästä aiemminki maininnut eikä isokasin pidä loukkaantua, mutta nuoren masennus ilmenee hyvin usein ärtyneisyytenä, vihaisuutena ja kärsimättömyytenä. Tässä on ero aikuisen masennukseen.