Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Jeps ,taidan kyllä jättää väliin kyseisen ihmisen , toki eihän naisten logiikasta aina ota selvää joten tiedä sitte mitä hän on ajatellu .
Harmittaa toki , kun vaikka olen aika ulospäinsuuntautunut ihminen , olen todella lukossa jos pitäisi treffeille pyytää tai kertoa suoraan , että on kiinnostunut ja sitten ku sai itsestään irti, niin kävi näin .

Hugo-peliä lainaten... aina ei voi voittaa , ei edes joka kerta

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Olga sanoi:
Äläs nyt luovuta. Hän leikkii kanssasi.
toki pidän silmät auki ja en liikaa laita tunteita peliin .
Liikaa tunteita ei kannata vuodattaa. Varsinkaan siellä treffeillä. Viileän kiinnostunut, oma itsevarma itsensä, sitä kautta. Jos toinen leikkii, niin tuolla saa oikean vastauksen. Tsemppiä kortin katsomiselle!

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Liikaa tunteita ei kannata vuodattaa. Varsinkaan siellä treffeillä. Viileän kiinnostunut, oma itsevarma itsensä, sitä kautta. Jos toinen leikkii, niin tuolla saa oikean vastauksen. Tsemppiä kortin katsomiselle!
Kiitos kiitos =) . En oikein suuri fani ole tuollaisen pelleilyn mitä kyseinen nainen on nyt osoittanut , mutta katsoo nyt sitte jos kahvitelles selviäis lisää jos nyt satutaan siellä vielä käymään . Oma kiinnostus on ainakin laskenut reippaasti . Toki joillekkin tuo varmaan toimii kiinnostusta lisäävänä , mutta en kuulu siihen joukkoon .

Estate

Well-known member
Ei hirveästi huvittaisi töihin raahautua. Työmotivaatio on hiukan kadoksissa, kun työsopimusta on jäljellä loppiaiseen eikä sen jälkeisestä ole vieläkään tietoa. Energia menee lähinnä tilanteen miettimiseen.

Päätoimisestihan mä opiskelen, mutta kyllä tässä 2,5 vuoden aikana on jo melkoisesti tottunut tekemään töitä samalla.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tää foorumi on hauska paikka, foorumi on iloinen.

Knoukka

Well-known member
Noh en ehkä täysin luovuta, katsoo nyt sitte mitä tuleman pitää , mutta toki pidän silmät auki ja en liikaa laita tunteita peliin .
Vittu! Väärä suunta! Kaikki peliin nyt. Tunnetta nupit kaakossa. Ruusukimppua, timattisormusta. barrywhitea ja polviasentokosinta heti ekoilla. Sit vaan kerrot täällä miten kävi. Odotamme vesi kielellä!

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Uni tuli vasta yöllä klo:3 jälkeen ja olo sen mukainen.