Olenkin. Ps. Ilves hävis.Kuvittelin erheellisesti sun olevan Tappara-fani.
Olenkin. Ps. Ilves hävis.Kuvittelin erheellisesti sun olevan Tappara-fani.
Kyseistä juttua setvin kyseisen ihmisen kanssa paraikaa ... sekavin ajatuksin ja tuntein .Jeps ,taidan kyllä jättää väliin kyseisen ihmisen , toki eihän naisten logiikasta aina ota selvää joten tiedä sitte mitä hän on ajatellu .
Harmittaa toki , kun vaikka olen aika ulospäinsuuntautunut ihminen , olen todella lukossa jos pitäisi treffeille pyytää tai kertoa suoraan , että on kiinnostunut ja sitten ku sai itsestään irti, niin kävi näin .
Hugo-peliä lainaten... aina ei voi voittaa , ei edes joka kerta
Mitäs pahaa Cliossa on? Mulla on niitä omanakin ollut kaksi jopa.Itse sain huollon sijaisautoksi Renault Clion. :yuck::wall:
Miksi sorruit siihen kaksi kertaaMitäs pahaa Cliossa on? Mulla on niitä omanakin ollut kaksi jopa.
Kevyet mullat täältäkin.Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:
Clio nyt vaan sattuu olemaan parhaita pikkuautoja mitä markkinoilta saa. Toimiva, hyvä ajettava ja tilat ok.T.K sanoi:Miksi sorruit siihen kaksi kertaa
Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:
:frown:Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:
No voi saakeli. :frown:Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:
Surullista. :frown:Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:
Kevyet mullat täältäkin. Kamala tilanne se on vallan lain, tiedän tunteen. Sitä poistuu eläinlääkäristä takki aika tyhjänä.Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:
Ikävää, kissa on kuin perheen jäsen.Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:
Minkä ikäisenä? :dunno:Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:
Jos keskittyisit enempi ni ratatulokset paranisi. Motivaatioton huithapeli. Kimi. Jne.Saatan ottaa tänään hieman keittoa.
Osannotot, ei varmaan oo helppo päätös antaa lemmikilleen viimeistä piikkiä. Vaikka eipä sekään ole helppoa nähdä päivittäin sen kärsivän.Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown: