Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Jeps ,taidan kyllä jättää väliin kyseisen ihmisen , toki eihän naisten logiikasta aina ota selvää joten tiedä sitte mitä hän on ajatellu .
Harmittaa toki , kun vaikka olen aika ulospäinsuuntautunut ihminen , olen todella lukossa jos pitäisi treffeille pyytää tai kertoa suoraan , että on kiinnostunut ja sitten ku sai itsestään irti, niin kävi näin .

Hugo-peliä lainaten... aina ei voi voittaa , ei edes joka kerta
Kyseistä juttua setvin kyseisen ihmisen kanssa paraikaa ... sekavin ajatuksin ja tuntein .

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:

Sue_me

Well-known member
Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:
Kevyet mullat täältäkin.

T.K sanoi:
Miksi sorruit siihen kaksi kertaa
Clio nyt vaan sattuu olemaan parhaita pikkuautoja mitä markkinoilta saa. Toimiva, hyvä ajettava ja tilat ok.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Kevyet mullat täältäkin. Kamala tilanne se on vallan lain, tiedän tunteen. Sitä poistuu eläinlääkäristä takki aika tyhjänä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mieliala on aika hyvä. Mulla on kotiasiat kunnossa ja työpaikka on kiva paikka. Täällä on paljon laitteita.

FO110K

Banned
paskamainen.
ensin ei meinannut löytyä kämppää mistään, nyt tarjotaan kahta hyvää samaan aikaan :wall:
noh onneks on viikonloppu aikaa päättää mihin päätyy, kaupunginosan vaihdos nyt näyttää selvältä kumminkin.....

Mangelo

Well-known member
Osannotot, ei varmaan oo helppo päätös antaa lemmikilleen viimeistä piikkiä. Vaikka eipä sekään ole helppoa nähdä päivittäin sen kärsivän.