Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Jaahas. Onnea Ellelle ja isukille perheenlisäyksestä.
Vähän myöhässä, mutta kuitenkin...
Vähän myöhässä, mutta kuitenkin...
Paljon onnea ellelle ja koko perheelle :thumbup:elle sanoi:Laskettu.. puoli kahdelta jouluyönä. On ollut ikimuistoista. Vaikka olin etukäteen harmissani synttäriajankohdasta, niin en osaa kuvitella tunnelmallisempaa aikaa pikkuihmiselle tupsahtaa maailmaan.
Onnea!elle sanoi:Laskettu.. puoli kahdelta jouluyönä. On ollut ikimuistoista. Vaikka olin etukäteen harmissani synttäriajankohdasta, niin en osaa kuvitella tunnelmallisempaa aikaa pikkuihmiselle tupsahtaa maailmaan.
Mikäs nyt?Juskanen sanoi:Oon ihan hajalla. Mitä tapahtuu??? En tajuu mitään mistään. Ei näin voi mennä:frown:
Veit sanat suustani.AJ sanoi:Mikäs nyt?![]()
Nih :eek!:Olga sanoi:Veit sanat suustani.![]()
elle sanoi:Laskettu.. puoli kahdelta jouluyönä. On ollut ikimuistoista. Vaikka olin etukäteen harmissani synttäriajankohdasta, niin en osaa kuvitella tunnelmallisempaa aikaa pikkuihmiselle tupsahtaa maailmaan.
Elämä vaan välillä on... Kaikki ei mene aina niin kuin suunnitellaan. Ja elämä ei oo elokuvaa, sanois isä.AJ sanoi:Mikäs nyt?![]()
Sydämelliset onnittelut teille sinne!elle sanoi:Kiitokset lämmittävistä onnitteluista Opsulle, VR:lle, Olguskalle, Moellekin tavallansa, Vellulle, AJ:lle, kouvolle, jaskalle, juplalle, burbille, Myllikselle, ^Melissalle ja laralle. Sam´lle aivan erityisesti - tuhisevat terveiset.
Mä tuppaan sanomaan että: AINA EI KÄY KUIN ELOKUVISSA.Juskanen sanoi:Elämä vaan välillä on... Kaikki ei mene aina niin kuin suunnitellaan. Ja elämä ei oo elokuvaa, sanois isä.
Tsemppiä sulle.Juskanen sanoi:Elämä vaan välillä on... Kaikki ei mene aina niin kuin suunnitellaan. Ja elämä ei oo elokuvaa, sanois isä.
No niin se isäkin taitaa sanoa. Ei nyt jaksa muistaa. Mutta tuota se on viljellyt mun teini-iästä lähtien, ja edelleen tuntuis pätevän.Moe Szyslak sanoi:Mä tuppaan sanomaan että: AINA EI KÄY KUIN ELOKUVISSA.![]()
Suuri onnittelu jälkikäteen.elle sanoi:Laskettu.. puoli kahdelta jouluyönä. On ollut ikimuistoista. Vaikka olin etukäteen harmissani synttäriajankohdasta, niin en osaa kuvitella tunnelmallisempaa aikaa pikkuihmiselle tupsahtaa maailmaan.
Tarkempia yksityiskohtia ei synnytyksestä muutoin kuin, että karua toimintaahan se on eikä kivunlievitystä tällä kertaa käytetty. Kaikki meni kuitenkin niin hyvin, että pääsin heti aamulla nyytin kanssa sairaalasta. Ensikylvetys suoritettiin kotona kynttilän valossa. Poitsun tärkeät mitat vielä: 3025 g ja 49 cm sekä apgar à 1 minute: 10.
Kiitokset lämmittävistä onnitteluista Opsulle, VR:lle, Olguskalle, Moellekin tavallansa, Vellulle, AJ:lle, kouvolle, jaskalle, juplalle, burbille, Myllikselle, ^Melissalle ja laralle. Sam´lle aivan erityisesti - tuhisevat terveiset.
Totta!Olga sanoi:Joulun tienoilla syntyneillä on pieni ongelma lahjojen kanssa. Tahtoo käydä niin, että joululahja ja synttärilahja 'yhdistyvät' ja jää vähemmälle kuin vaikkapa kesällä syntyneenä jäisi.![]()