Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jaahas. Onnea Ellelle ja isukille perheenlisäyksestä. :)

Vähän myöhässä, mutta kuitenkin...

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Ottaa pattiin, kun MSa ei ole tullut vieläkään. Ilmestynyt Keski-Euroopassa viime viikon tiistaina, mutta Itella ei ole tyrkkinyt luukusta lehteä tänne. Joku tonttu on kai ominut sen.

On muuten oikeasti lehdykäinen, jota odottelee innolla, vähän niin kuin Zoomin ja Non Stopin kanssa penskana.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
elle sanoi:
Laskettu.. puoli kahdelta jouluyönä. On ollut ikimuistoista. Vaikka olin etukäteen harmissani synttäriajankohdasta, niin en osaa kuvitella tunnelmallisempaa aikaa pikkuihmiselle tupsahtaa maailmaan.
Paljon onnea ellelle ja koko perheelle :thumbup:

Minä tulin pienen nyytin kanssa kotiin 7 vuotta sitten joulupäivänä. Vuodet vierii niin nopeasti...

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Oon ihan hajalla. Mitä tapahtuu??? En tajuu mitään mistään. Ei näin voi mennä :confused: :frown:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
elle sanoi:
Laskettu.. puoli kahdelta jouluyönä. On ollut ikimuistoista. Vaikka olin etukäteen harmissani synttäriajankohdasta, niin en osaa kuvitella tunnelmallisempaa aikaa pikkuihmiselle tupsahtaa maailmaan.
Onnea! :)

72

Well-known member
elle sanoi:

Paljon onnea koko perheelle!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
elle sanoi:
Kiitokset lämmittävistä onnitteluista Opsulle, VR:lle, Olguskalle, Moellekin tavallansa, Vellulle, AJ:lle, kouvolle, jaskalle, juplalle, burbille, Myllikselle, ^Melissalle ja laralle. Sam´lle aivan erityisesti - tuhisevat terveiset.
Sydämelliset onnittelut teille sinne!:eek:

Sopi vaan tuo ajankohta niin hyvin tuohon heittoon. Mulla oli eräs vuosi kilpailunumerona 24. niin jo joku hihkas mua 'Jeesukseksi'.:D

Joko on nimi tiedossa. Fernando vois olla hyvä!:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Juskanen sanoi:
Elämä vaan välillä on... Kaikki ei mene aina niin kuin suunnitellaan. Ja elämä ei oo elokuvaa, sanois isä.
Mä tuppaan sanomaan että: AINA EI KÄY KUIN ELOKUVISSA.:eek:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Moe Szyslak sanoi:
Mä tuppaan sanomaan että: AINA EI KÄY KUIN ELOKUVISSA.:eek:
No niin se isäkin taitaa sanoa. Ei nyt jaksa muistaa. Mutta tuota se on viljellyt mun teini-iästä lähtien, ja edelleen tuntuis pätevän.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

elle sanoi:

Tarkempia yksityiskohtia ei synnytyksestä muutoin kuin, että karua toimintaahan se on eikä kivunlievitystä tällä kertaa käytetty. Kaikki meni kuitenkin niin hyvin, että pääsin heti aamulla nyytin kanssa sairaalasta. Ensikylvetys suoritettiin kotona kynttilän valossa. Poitsun tärkeät mitat vielä: 3025 g ja 49 cm sekä apgar à 1 minute: 10.

Kiitokset lämmittävistä onnitteluista Opsulle, VR:lle, Olguskalle, Moellekin tavallansa, Vellulle, AJ:lle, kouvolle, jaskalle, juplalle, burbille, Myllikselle, ^Melissalle ja laralle. Sam´lle aivan erityisesti - tuhisevat terveiset.
Suuri onnittelu jälkikäteen.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Serkkupoikaki tuli isäksi eka kertaa olikos se nyt toissapäivänä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Joulun tienoilla syntyneillä on pieni ongelma lahjojen kanssa. Tahtoo käydä niin, että joululahja ja synttärilahja 'yhdistyvät' ja jää vähemmälle kuin vaikkapa kesällä syntyneenä jäisi. :eek:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Olga sanoi:
Joulun tienoilla syntyneillä on pieni ongelma lahjojen kanssa. Tahtoo käydä niin, että joululahja ja synttärilahja 'yhdistyvät' ja jää vähemmälle kuin vaikkapa kesällä syntyneenä jäisi. :eek:
Totta!