Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Tähän asti oli ihan sika hyvä! Tein kuvauksissa taas helvetin hyvää työtä ja kuvaaja lupas tehdä mun kans kuvaukset hollannin kampaaja kisan miesten kategoriaan ilmaiseksi, mikä tarkoittaa häneltä 700€ palkkaa, koska uskoo et mussa on potkua voittaa. (siis miesten kategoriassa otetaan kuvia miesten hiuksista.)

nyt exä perkele ilmoitti hukanneensa mun ainoat suurennukset mun testikuvista ku tein mallin hommia. hemmetin paskapää. :mad_old: :mad:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
Jänskättää pänskättää. Huomenna reppu selkään ja kouluun.
Onko repussa varmasti kynäkoteloon pakattuna kynä, kumi, viivoitin, terotuskone? Sitten siellä on varmaankin ruutuvihko ja nenäliina. Muista pestä kädet, puhdistaa kynnenalukset ja kammata hiukset.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Onko repussa varmasti kynäkoteloon pakattuna kynä, kumi, viivoitin, terotuskone? Sitten siellä on varmaankin ruutuvihko ja nenäliina. Muista pestä kädet, puhdistaa kynnenalukset ja kammata hiukset.
Ei ole hiuksilla mittaa, jotta tartteis kammata. Kynnet niin lyhkäisiksi leikkelin, ettei siellä kakkaa ole ja kädet pesty. Nenäliina uupuu ja ruutupaperit mapissa. Teroituskonetta en tarvitse, kun on semmoinen ihmekynä, josta saa lyijyä lisää nappia painamalla..Muut onkin.. Niin ja omena viedä opettajalle.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Jotenkin kuumeinen olo. :thumbfh:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Väsynyt ja onnellinen. Esikoinen syntyi 2.1. Nyt poika kotona, nukkua tuhisee :frank: tuossa vieressä. Maakin kerrankin valkoinen ulkona. Lumentulo piristää myös mieltä!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Darren sanoi:
Väsynyt ja onnellinen. Esikoinen syntyi 2.1. Nyt poika kotona, nukkua tuhisee :frank: tuossa vieressä. Maakin kerrankin valkoinen ulkona. Lumentulo piristää myös mieltä!
Onnea onnelliselle! :thumbup:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Onnea darrenille:thumbup:

Päässä uhkaa heittää, kun olen valvonut sellaiset 26h putkeen.. Eikä tämä natiaisseura auta.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Naisella on joku erikoinen vaihe menossa, kaikki mitä teen, niin teen väärin. Kysyin jo suoraan, että yrittääkö saada lähtökäskyä tai savustaa mua pihalle. Vai ooks mä vaan niin helvetin mustasukkanen?

Petihommat kyllä maistuu, mutta kaikki muu on jotenkin jäässä. Sit kyl aina välillä pyytää anteeks käytöstään.

Mikä teitä naisia oikeen vaivaa?

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Sammypiru sanoi:
Turhautuminen. Kun kaikki on aina sitä samaa ja ei toi äijäkään ikinä tee mitään kunnolla jne jne. Järjestä jotain kivaa täysin yllättäen - siivoa koko kämppä, osta iso kimppu kukkia ja kokkaa hyvä illallinen. Teot on joskus vakuuttavampia kuin sanat.

En mä oikeasti tiiä, mutta tunnistin vain muinaisen itseni tuosta kuvauksesta. Mikä ei liene hyvä asia.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Sammypiru sanoi:
Naisella on joku erikoinen vaihe menossa, kaikki mitä teen, niin teen väärin. Kysyin jo suoraan, että yrittääkö saada lähtökäskyä tai savustaa mua pihalle. Vai ooks mä vaan niin helvetin mustasukkanen?

Petihommat kyllä maistuu, mutta kaikki muu on jotenkin jäässä. Sit kyl aina välillä pyytää anteeks käytöstään.

Jotenkin tuttu tunne.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Juskanen sanoi:
Turhautuminen. Kun kaikki on aina sitä samaa ja ei toi äijäkään ikinä tee mitään kunnolla jne jne. Järjestä jotain kivaa täysin yllättäen - siivoa koko kämppä, osta iso kimppu kukkia ja kokkaa hyvä illallinen. Teot on joskus vakuuttavampia kuin sanat.

En mä oikeasti tiiä, mutta tunnistin vain muinaisen itseni tuosta kuvauksesta. Mikä ei liene hyvä asia.

Ei ny 12 vuodessa pitäs turhautua :D

burb

.
Juskanen sanoi:

No toi nyt on kusetusta pahimmasta päästä.
Naiset teeskentelee että niitä ahdistaa ja huijaavat siten äijän siivoamaan kämpän tai jotenkin hellimään, hellanlettas. Ja äijää viedään kuin pässiä teuraalle.

Nimim. Miksiköhän mä en seurustele...