Sammypiru
Isä
Iha jees
LOPETA! ressaaminen on aivan turhaa! kylla sa ne asiat ilman sitakin saat tehtya. :ahem:Juskanen sanoi:Ressaa!!! :jaska:
Tiedän, tiedän... Töissä nyt vaan on ihan konkreettinen resurssipula ja tavallista hektisempi tilanne. Palkka ei nykyisin mielestäni vastaa ollenkaan vastuita, ja se aiheuttaa jatkuvaa ketutusta... Lisäksi eräs ihminen duunissa jurppii tosi raskaasti. Ei oo kivaa :thumbdownlara sanoi:LOPETA! ressaaminen on aivan turhaa! kylla sa ne asiat ilman sitakin saat tehtya. :ahem:
Sama, sama ja sama.. :thumbfh: :thumbdownJuskanen sanoi:Tiedän, tiedän... Töissä nyt vaan on ihan konkreettinen resurssipula ja tavallista hektisempi tilanne. Palkka ei nykyisin mielestäni vastaa ollenkaan vastuita, ja se aiheuttaa jatkuvaa ketutusta... Lisäksi eräs ihminen duunissa jurppii tosi raskaasti. Ei oo kivaa :thumbdown
Entä toimiiko toisinpäin? Ethän vain ajattele työaikana vapaa-ajan asioita? :wink:Juskanen sanoi:Olen kyllä tehnyt periaatepäätööksen, että työajan ulkopuolella en työasioita mieti. Aika hyvin olen osannut siitä pitää kiinni, vaikka välillä joutuu ihan keskittymään iltaisin, että saa ajatukset johonkin muuhun.
Tjaa... duunikaveri teki tossa juuri projektisuunnittelua ja laskeskeli, että mun ja hänen tarttis tehdä luokkaa 600-700 prosenttinen työpanos, jos meinataan saada kaikki täksi vuodeksi meidän niskaan kasatut duunit tehdyksi.Juskanen sanoi:Tiedän, tiedän... Töissä nyt vaan on ihan konkreettinen resurssipula ja tavallista hektisempi tilanne.
Sulla täten pitäis olla about 600 prosenttinen ressi!OoPee sanoi:Tjaa... duunikaveri teki tossa juuri projektisuunnittelua ja laskeskeli, että mun ja hänen tarttis tehdä luokkaa 600-700 prosenttinen työpanos, jos meinataan saada kaikki täksi vuodeksi meidän niskaan kasatut duunit tehdyksi.
En viittiny edes kysyä tarkempia yksityiskohtia, toi tietokin jo sinällään riitti :doubtful:
Ei tuu 10000 postausta tänä vuonna!OoPee sanoi:Tjaa... duunikaveri teki tossa juuri projektisuunnittelua ja laskeskeli, että mun ja hänen tarttis tehdä luokkaa 600-700 prosenttinen työpanos, jos meinataan saada kaikki täksi vuodeksi meidän niskaan kasatut duunit tehdyksi.
En viittiny edes kysyä tarkempia yksityiskohtia, toi tietokin jo sinällään riitti :doubtful: