Alustavat pisteet esseestä olivat sitten 25/60. Vastaa siis n. 6,5:ttä.jps sanoi:Kuulostaa pahalta, ei taida tullakaan kuin 10+.
No voi hitto:dunno: Meinaatko korottaa syksyllä jos tuo jää pysyväksi arvosanaksi? ..tosin eiköhän noilla papereillasi pääsisi paikkaan kuin paikkaan ilmankin.S.A sanoi:Alustavat pisteet esseestä olivat sitten 25/60. Vastaa siis n. 6,5:ttä.
Näillä pisteillä taitaisi C:n saada, joten saanko sanoa perseelleen menneen ainakin suhteellisesti, kun äidinkielen kurssien keskiarvoni on yli 9?
Nyt menee kyllä kaunispakarainen tyttö ihan hukkaan!lara sanoi:Vitutus muuttunut lievaan mielimaassa -olotillan.
:doubtful: Mita sa mun pakaroista tiedat?Knoukkari sanoi:Nyt menee kyllä kaunispakarainen tyttö ihan hukkaan!
Seisomatyöläisten pakarat ja keksikroppa ruukaa pysyä hyvin kuosissa. Ja pohkeet.lara sanoi::doubtful: Mita sa mun pakaroista tiedat?
Kaiken, minkä sä oot kertonu :tongue:lara sanoi::doubtful: Mita sa mun pakaroista tiedat?
Ja loput mä oon kuvitellu!OoPee sanoi:Kaiken, minkä sä oot kertonu :tongue:
Sama se on mitä niissä paappereissa lukee.S.A sanoi:Alustavat pisteet esseestä olivat sitten 25/60. Vastaa siis n. 6,5:ttä.
Näillä pisteillä taitaisi C:n saada, joten saanko sanoa perseelleen menneen ainakin suhteellisesti, kun äidinkielen kurssien keskiarvoni on yli 9?
Ja sa uskot vai?OoPee sanoi:Kaiken, minkä sä oot kertonu :tongue:
Talla seisottamisella pysyy kylla paikat timmissa kunnossa. Ei siin mitn. :thumbup:Knoukkari sanoi:Seisomatyöläisten pakarat ja keksikroppa ruukaa pysyä hyvin kuosissa. Ja pohkeet.
Eikä ne kuvatkaan kovin pahoja olleet. Tänks niistä.
Kato toiset valittaa, et alkaa nilkoissa verenkierto heiketa.Juskanen sanoi:
Just tästä mää naisissa tykkäänkin, että niillä ei, toisin kuin ministerismiehillä, seiso järki ja mulkku yhtä aikaa.lara sanoi:Kato toiset valittaa, et alkaa nilkoissa verenkierto heiketa.![]()
Ainakin sen jälkeen, kun on saanut haluamansa opiskelupaikan. Riippuen tietysti, saako tuon paperin perusteella sinne edes pisteitä, voi tietysti ennenkin...PekPoy sanoi:Sama se on mitä niissä paappereissa lukee.
Tervetuloa!:ahem:toleranssisiipi sanoi:Fiilikset on ihan jees. Pari yötä enää, sitten matka junalla (neljä ja puoli tuntia!) Kuopioon, missä en oo ikinä ennen käynyt, tapaamaan ihmistä, kenet oon kerran aiemmin nähnyt.
Silleen mukavalla tavalla jänskä fiilis.
-edit-
Ai niin, sen henkilön kanssa olis tarkoitus olla perjantaista maanantaihin.
Tiiä vaikka satuttais samaan junaan! Itsekin menen perjantaina pääsuäisen viettoon Kuopioon :ahem:toleranssisiipi sanoi:Fiilikset on ihan jees. Pari yötä enää, sitten matka junalla (neljä ja puoli tuntia!) Kuopioon, missä en oo ikinä ennen käynyt, tapaamaan ihmistä, kenet oon kerran aiemmin nähnyt.
Silleen mukavalla tavalla jänskä fiilis.
-edit-
Ai niin, sen henkilön kanssa olis tarkoitus olla perjantaista maanantaihin.