Asut siis Raumalla.Sano vaan. Yritän ymmärtää, varsinkin kun Tapparan valmentaja siirtyy näille kulmin.
Joo asiaa.. Nii hyrppii yks 24-vuotias päänaukoha valittaja..
I KNOW pidätte saarnan, mut en oo lähös foorumini kanavast mihkää..
Asut siis Raumalla.Sano vaan. Yritän ymmärtää, varsinkin kun Tapparan valmentaja siirtyy näille kulmin.
Mä kuulin Tapparan pelaajien harjoittelevan tuota operaatiota varten pesemällä Lukon pelaajien autot plaijarien ajan ja sitten tekevän kevätsiivouksen niiden kotona.Asut siis Raumalla.Tappara pesee Lukon ens kaudella.
.
Asunpa hyvinnii. Noinjuu, katsellaan sitä mahdollista pesua sitten tämän vuoden syyskuusta alkaen.Asut siis Raumalla.Tappara pesee Lukon ens kaudella.
![]()
Tätä en ihan kokonaan ymmärtänyt, mutta ei se mitään...Joo asiaa.. Nii hyrppii yks 24-vuotias päänaukoha valittaja..
I KNOW pidätte saarnan, mut en oo lähös foorumini kanavast mihkää..
Asia ei sinänsä mulle kuulu, eikä juurikaan vaikuta elämääni, mutta jospa käykin toisinpäin? Jotenkin varvasta kutisuttaa siihen suuntaan...Ihan kiva kun HIFK tipauttaa Jokerit taas heti pleijareiden alkuun.
Se olisi varsin suotavaa.Voin olla väärässäkin?
Juu en selitä tarkemmin.Asunpa hyvinnii. Noinjuu, katsellaan sitä mahdollista pesua sitten tämän vuoden syyskuusta alkaen.
Tätä en ihan kokonaan ymmärtänyt, mutta ei se mitään...
Jatketaan keskustelua yleensä ja erikseen.
Sori.Ottaa aivoon ihmisen alkoholisoituminen. Hankalaa yrittää olla tuommoisen ystävä. :thumbdown
Teemu Saarna valmentaa LP-Viestiä lentopallossa.Joo eikä se enää vaivaa, vaan.. no anti olla saan Saarnan jos sanon.
Eiiiiiiiii!!!! Hifk on siel vielä (Granlud o söde)Onkohan niin, että kaikki joita Iso8 kannustaa ja kannattaa, niin on tällä kaudella ihan 'ojasia' eli ei pääse mihinkään?:doubtful:
Pakko vitt.. eiku hass.. Pakko kuittailla....Teemu Saarna valmentaa LP-Viestiä lentopallossa.
Niillä tosin kausi jatkuu varmaan finaalipeleihin asti, toisin kuin Tapparalla. Tapparassa pelaamisessa on se hyvä asia, että on pitkät kesälomat.![]()
Ei ole. Kyllä se on Toni ihan itse.Eiiiiiiiii!!!! Hifk on siel vielä (Granlud o söde)![]()
En sano mitään..Ei ole. Kyllä se on Toni ihan itse.
Hyvä. Kannusta IFK:ta, niin ne ei pärjää.Eiiiiiiiii!!!! Hifk on siel vielä (Granlud o söde)![]()