Mielialat ja muut tuntemukset 2

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Katos plikkaa! Onnea uudelle yritykselle :ahem:



Runskihan asuu nykyään Salon kaupungissa (kuntaliitoksen vuoksi) joten veikkaan ettei uusi mies ole Jonteri vaan Runski :cool:
Mä olen saanut käsityksen että Runski olisi homo. Kai mä olen kirjoituksissa nähnyt jotain, mikä on antanut itselleni käsityksen miehen homoudesta. Ei siinä mitään väärää tietenkään ole jos asia näin on.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Laitetaan nyt tännekin tämä, eli synttärilahjus rakkaalta tissiolennoltain. <3
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Meinasin jo kysyä, että aikooko lahjan saaja polttaa metsän, mutta hän ei ollutkaan se, jota ensiksi epäilin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tänään taas sain siedätyshoitoa kärsimättömyyteen, kun katsoin omaishoidokkini kanssa Pressiklubia televisiosta. Ohjelma kesti puoli tuntia ja siinä oli mukana mm. Ville Niinistö. Tuon puolen tunnin aikana ehkä kymmenisen kertaa keskusteltiin aiheesta, että onko tuo Niinistö, miten se nimi tuntuu tutulta, onko se presidentti, onko se presidentin veli, onko, onko, onko ja sama uudelleen. Ohjelman lopussa juttukaveri sanoi muistelevansa, että joku huoltoaseman pitäjä Kajaanissa on nimeltään Niinistö. Selvisi sekin sitten. :eek: Elämä on.
 

Örfil

Guest
Tänään taas sain siedätyshoitoa kärsimättömyyteen, kun katsoin omaishoidokkini kanssa Pressiklubia televisiosta. Ohjelma kesti puoli tuntia ja siinä oli mukana mm. Ville Niinistö. Tuon puolen tunnin aikana ehkä kymmenisen kertaa keskusteltiin aiheesta, että onko tuo Niinistö, miten se nimi tuntuu tutulta, onko se presidentti, onko se presidentin veli, onko, onko, onko ja sama uudelleen. Ohjelman lopussa juttukaveri sanoi muistelevansa, että joku huoltoaseman pitäjä Kajaanissa on nimeltään Niinistö. Selvisi sekin sitten. :eek: Elämä on.
Setäni hyppäsi Nokiahommista alalle, lähihoitajaksi. Sanoin silloin että minusta ei ole siihen. Enkä pysty siihen nytkään. Setä on pärjännyt just siinä ja siinä.
Minulla menisi työmotiivi, empatia jne. kyllä aika pian. Siksi nostan hattua Olgalle, koska tunnustan että minusta ei tuohon hommaan ole. Eikä se ole muuta kuin sen toteamista että näin on. Jotkut meistä pystyy tuohon ja jotkut ei.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Katos plikkaa! Onnea uudelle yritykselle :ahem:



Runskihan asuu nykyään Salon kaupungissa (kuntaliitoksen vuoksi) joten veikkaan ettei uusi mies ole Jonteri vaan Runski :cool:
Paljastettakoon, että kyseessä ei ole kukaan nykyinen (tai entinen) aktiivifoorumisti.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Setäni hyppäsi Nokiahommista alalle, lähihoitajaksi. Sanoin silloin että minusta ei ole siihen. Enkä pysty siihen nytkään. Setä on pärjännyt just siinä ja siinä.
Minulla menisi työmotiivi, empatia jne. kyllä aika pian. Siksi nostan hattua Olgalle, koska tunnustan että minusta ei tuohon hommaan ole. Eikä se ole muuta kuin sen toteamista että näin on. Jotkut meistä pystyy tuohon ja jotkut ei.
Ei minustakaan tuohon hommaan pitemmäksi aikaa olisi. Muutama päivä kuukaudessa ja muutamien tuntien 'irtokeikat' ottavat jo riittävän koville.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11216
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Ei minustakaan tuohon hommaan pitemmäksi aikaa olisi. Muutama päivä kuukaudessa ja muutamien tuntien 'irtokeikat' ottavat jo riittävän koville.
Ymmärrän. Omat väet vuodessa menneet siihen tilaan että 24/7-hoitokoti välttämättömyys, vaikka fyysisesti kunnossa. Raskaita ovat kaikki tapaamiset, vaikka sentään yhä tuntevat. Mutta kun vuosikymmenet ja paikat sekaisin.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Ei minustakaan tuohon hommaan pitemmäksi aikaa olisi. Muutama päivä kuukaudessa ja muutamien tuntien 'irtokeikat' ottavat jo riittävän koville.
Yllättävän hyvin olen anopin kanssa pärjännyt. Ihan ihmettelin. Talvella siis lähinnä päiväsydämet, ennen kuin vaimo tuli töistä. Ja nytkin olen "vahdissa", kun vaimo lähti veljensä tyttären lapsien kanssa lehmiä ja vasikoita katsomaan.
Vaikka anoppi on muistisairas, niin ei kuitenkaan ( minulta ) kysele asioita koko aikaa. Ja vielä pystyy syömään ja juomaan itse. Tosin en pidä varsinaista "seuraa", mutta seurailen mitä tekee.
 

Örfil

Guest
Yllättävän hyvin olen anopin kanssa pärjännyt. Ihan ihmettelin. Talvella siis lähinnä päiväsydämet, ennen kuin vaimo tuli töistä. Ja nytkin olen "vahdissa", kun vaimo lähti veljensä tyttären lapsien kanssa lehmiä ja vasikoita katsomaan.
Vaikka anoppi on muistisairas, niin ei kuitenkaan ( minulta ) kysele asioita koko aikaa. Ja vielä pystyy syömään ja juomaan itse. Tosin en pidä varsinaista "seuraa", mutta seurailen mitä tekee.
Oma anoppi täyttää nyt 80 v juhannuksena.

Ostettiin hälle uusi tietokone viime jouluna mutta ongelmiahan siinä on. Täytyy mennä loppuviikosta kesäpaikalle hoitamaan kone kuntoon että pääsee maksamaan laskuja.
Ei pääse nyt nettiin, mutta seuraavat eräpäivät on onneksi vasta ens viikolla. On tosiaan jo kunnioitettavassa iässä mutta ajelee autolla ja pyörittää kahden kiinteistön hommia.

Joskus vaimo valittaa että anopilla muisti bragaa, mutta en ole samaa mieltä. Sutii sitä nyt kellä tahansa tosinaan.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12606
Sijainti
Sivulla viisi
Vituttaa, nimittäin. Nykyinen työsopimukseni on voimassa juhannukseen asti ja jo jonkin aikaa on ollut tiedossa, että nykyiset hommat eivät sen jälkeen enää missään nimessä jatku. Taannoin hainkin firman sisäisessä haussa erästä sangen houkuttelevaa työpestiä, joka vastaa omaa koulutustani ihan täysin satakolmeprosenttisesti, jossei enemmänkin. Siis hyvä homma ja jonkin verran kiehtovampi kuin nykyiseni. Kolme hemaisevinta hakijaa haastateltiin ja olin tottakai tuossa porukassa. Elättelin toiveita ja rakentelin suurta unelmaa.

No, eilen kävi vastaava esimies kertomassa, että pesti oli aivan selkeä kahden kauppa, minä toinen nuista kahdesta. Ja totta munassahan se pesti meni juuri sille toiselle jepelle. Yritti pomo vähän siinä lohdutella että oli tosi tasainen kisa, valinta oli kuulemma kolikonheittoon verrattavissa, mutta ihan silkalta vittuilultahan se siinä tilanteessa kuulosti. Ja kuulostaa muuten vieläkin! Ei siinä sinänsä, tunnen tuon valitun jampan ja tiedän hänet hyväksi työntekijäksi, alan mieheksi ja hienoksi veikkoseksi muutenkin, joten huonolle en koe hävinneeni, mutta silti.. toinen jatkaa heinäkuussa hommia kera palkankorotuksen ja toinen ördää työmarkkinatuesta roikkuen Hesan Stadin ojissa, like a boss.

Imekää kaiki lersi.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tänään tulee täyteen 15 vuotta yhteistä taivalta nykyisen puolison kanssa.

Vietän päivää olemalla pois tieltä.:eek:
 
Ylös