Mielialat ja muut tuntemukset 2

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Melanooma vei kuukautta vanhemman serkkupojan Tuonelaan tänään iltapäivällä.:(
Veljensä tuosta naapurista soitti just.
Ei viime vuosina ihan läheisimpiä oltu, kun asui muualla, mutta pojankoltiaisina temmellettiin paljon yhdessä.:frown:

Eikä osanottoja, kiitos. Vieras henkilö teille muille.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Tyhjä ja haikea fiilis. Tänään oli viimeinen työpäivä nykyisessä määräaikaisessa työssä, kun sopimusta ei ollut mahdollista jatkaa. Virallisesti loppuu vasta toukokuun aikana, mutta haluan keskittyä loman aikana uuden työpaikan löytämiseen. Yli vuoden kerkesin paikassa olla ja vaikka työhistoriaa ei vielä useita vuosia olekaan (valmistunut amk:sta pari vuotta sitten )niin eipä ole ollut aikaisemmin yhtä vaikeaa lähteä työpaikalta.

Saa nähdä miten oudolta tuntuu huomenna herätä uuteen päivään..
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Tyhjä ja haikea fiilis. Tänään oli viimeinen työpäivä nykyisessä määräaikaisessa työssä, kun sopimusta ei ollut mahdollista jatkaa. Virallisesti loppuu vasta toukokuun aikana, mutta haluan keskittyä loman aikana uuden työpaikan löytämiseen. Yli vuoden kerkesin paikassa olla ja vaikka työhistoriaa ei vielä useita vuosia olekaan (valmistunut amk:sta pari vuotta sitten )niin eipä ole ollut aikaisemmin yhtä vaikeaa lähteä työpaikalta.

Saa nähdä miten oudolta tuntuu huomenna herätä uuteen päivään..
Tsemppiä työnhakuun! Minkä alan hommia etsit?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26885
Saa nousemaan sängystä aamuisin.
:D
"Perkele, mää menen kostamaan niille."

Niihin aikoihin kun meillä yhtä pöpiä ajettiin sairaseläkkeelle (just sitä ketsuppileivän lämmittäjää) niin se saattoi aamulla huokaista: "ehkä se on parempi, että minä lähden kotimuoriksi, onhan tätä jo nähty." Iltapäivällä se olikin ottanut eri pillereitä ja uhosi: "perkele ja minähän en täältä lähde piruuttanikaan, kantakoot ulos!"
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tyhjä ja haikea fiilis. Tänään oli viimeinen työpäivä nykyisessä määräaikaisessa työssä, kun sopimusta ei ollut mahdollista jatkaa. Virallisesti loppuu vasta toukokuun aikana, mutta haluan keskittyä loman aikana uuden työpaikan löytämiseen. Yli vuoden kerkesin paikassa olla ja vaikka työhistoriaa ei vielä useita vuosia olekaan (valmistunut amk:sta pari vuotta sitten )niin eipä ole ollut aikaisemmin yhtä vaikeaa lähteä työpaikalta.

Saa nähdä miten oudolta tuntuu huomenna herätä uuteen päivään..
Tsemiä työnhakuun.

Tiedän kyllä tunteen takavuosilta, valmistumisen jälkeen oli hetken aikaa vaikea työllistyä.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Suunnaton vitutus työnantajaa kohden.
Vähän sama.

"Onneksi tänään on odotettavissa rauhallinen päivä, eihän meillä oo paljon ketään töissäkään."
"Hei, me ollaan 70 belgialaista, meillä on buukkaus."

:wall:

Tosiasiassa vitutus on ohi nyt kun tilanne on hoidettu. Vois vaikka nukkumaan mennä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olen laatinut tänään 101 kappaletta tietokilpailukysymyksiä! Pitäisköhän keksiä vielä 6:uusi niin sais tasaluvun täyteen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen laatinut tänään 101 kappaletta tietokilpailukysymyksiä! Pitäisköhän keksiä vielä 6:uusi niin sais tasaluvun täyteen.
- Montako planettaa Pluto on?
- Milloin Suomella on pääkaupunki?
- Mikä mun penkkiä vaivaa?
- Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä häh?
- Jos vastaus on Markus Winkelhock, mikä on Otakar Janeckyn rannelaukaus?
- Kenen laulajan nimessä on?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
- Montako planettaa Pluto on?
- Milloin Suomella on pääkaupunki?
- Mikä mun penkkiä vaivaa?
- Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä häh?
- Jos vastaus on Markus Winkelhock, mikä on Otakar Janeckyn rannelaukaus?
- Kenen laulajan nimessä on?
Itekkö mun pitää noihin nyt vastaukset ehtiä?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Rahaba kuulostaa ihan joltain slovakialaiselta lätkäraakilta. Vladislav Rahaba, #47, ikä 48, seura Nizhni Novgorod Komsomolskaja, pelipaikka vasen laituri. Ja Suomea vastaan verkko pullistuu.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Rahaba kuulostaa ihan joltain slovakialaiselta lätkäraakilta. Vladislav Rahaba, #47, ikä 48, seura Nizhni Novgorod Komsomolskaja, pelipaikka vasen laituri. Ja Suomea vastaan verkko pullistuu.

Enemmänkin joku lähi-itäläinen ruokalaji/lisuke. Bulgur-rahaba tai lammas-rahaba. Oma suosikkini on pita-rahaba.
 
Ylös