Tsemppiä työnhakuun! Minkä alan hommia etsit?Tyhjä ja haikea fiilis. Tänään oli viimeinen työpäivä nykyisessä määräaikaisessa työssä, kun sopimusta ei ollut mahdollista jatkaa. Virallisesti loppuu vasta toukokuun aikana, mutta haluan keskittyä loman aikana uuden työpaikan löytämiseen. Yli vuoden kerkesin paikassa olla ja vaikka työhistoriaa ei vielä useita vuosia olekaan (valmistunut amk:sta pari vuotta sitten )niin eipä ole ollut aikaisemmin yhtä vaikeaa lähteä työpaikalta.
Saa nähdä miten oudolta tuntuu huomenna herätä uuteen päivään..
Se on hyvä fiilis! Saa nousemaan sängystä aamuisin.Suunnaton vitutus työnantajaa kohden.
Saa nousemaan sängystä aamuisin.
Tsemiä työnhakuun.Tyhjä ja haikea fiilis. Tänään oli viimeinen työpäivä nykyisessä määräaikaisessa työssä, kun sopimusta ei ollut mahdollista jatkaa. Virallisesti loppuu vasta toukokuun aikana, mutta haluan keskittyä loman aikana uuden työpaikan löytämiseen. Yli vuoden kerkesin paikassa olla ja vaikka työhistoriaa ei vielä useita vuosia olekaan (valmistunut amk:sta pari vuotta sitten )niin eipä ole ollut aikaisemmin yhtä vaikeaa lähteä työpaikalta.
Saa nähdä miten oudolta tuntuu huomenna herätä uuteen päivään..
Vähän sama.Suunnaton vitutus työnantajaa kohden.
Työnantajan ajatus on se, että töissä ollaan ansaitakseen vapaita, ei rahaa.Se on hyvä fiilis! Saa nousemaan sängystä aamuisin.
- Montako planettaa Pluto on?Olen laatinut tänään 101 kappaletta tietokilpailukysymyksiä! Pitäisköhän keksiä vielä 6:uusi niin sais tasaluvun täyteen.
Itekkö mun pitää noihin nyt vastaukset ehtiä?- Montako planettaa Pluto on?
- Milloin Suomella on pääkaupunki?
- Mikä mun penkkiä vaivaa?
- Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä häh?
- Jos vastaus on Markus Winkelhock, mikä on Otakar Janeckyn rannelaukaus?
- Kenen laulajan nimessä on?
Työnantajan ajatus on se, että töissä ollaan ansaitakseen vapaita, ei rahaa.
Tunkki!
Pitäis liittyä kommareihin ja lyödä perse penkkiin.
OD:sta ei saa mitään. Ei vapaata eikä palkkaa. Mutta saa tehdä. Paljon.Ei suostu maksamaan övereitä rahaba vaan pitää ottaa vapaana?
Rahaba kuulostaa ihan joltain slovakialaiselta lätkäraakilta. Vladislav Rahaba, #47, ikä 48, seura Nizhni Novgorod Komsomolskaja, pelipaikka vasen laituri. Ja Suomea vastaan verkko pullistuu.
Ihan hauska, muttei niin hauska kun se, missä pingviinien tilalle oli editoitu paksuja miehiä.