Örfil
Guest
No kun Alpun pää on juustua.Miten juusto sopii tähän?
No kun Alpun pää on juustua.Miten juusto sopii tähän?
Samaan aikaan Britaniassa:Ja asiaan: fiilis on loistava!
Vuoden ressu-ura ja koulutus huipentui tänään joukko-osaston perinnejuhlassa, jonka jälkeen saimme kuulla tulevat tehtävät. Baretti ei vaihtunut väriltään, saimme viralliset tunnukset ommeltavaksi maastopukuun ja sain periaatteessa paremman position kuin mihin hain. Ens vuonna luvassa kaiketi kolmet kh:t ja se on todella jännää se. Kalevan kaupunginosassa aiheutimme häiriötä liikkumalla koko osaston kera Kalevankankaan ja Kalevan lukion välillä ajotietkin osin tukkien.
Eräs tavoite on saavutettu, nyt alkaa käytännön työ siinä.
:frank:Britannia kieltää uusnatsijärjestön
Britannia aikoo uuden terrorismilain
myötä kieltää uusnatsijärjestö National
Actionin.
Britannian parlamentti hyväksynee
keskiviikkona uuden terrorismilain ja
National Actionin kielto astuu
sisäministeri Amber Ruddin mukaan
voimaan perjantaina.
- National Action on rasistinen,
juutalaisvihamielinen ja homofobinen
järjestö, joka yllyttää vihaan ja
ylistää väkivaltaa, Rudd sanoo.
Kyseessä on ensimmäinen äärioikeisto-
järjestö, joka kielletään Britanniassa.
Osoitus siitä miten erilaisia ihmiset ovat, on se, että tällainen olisi ehkä mun suurin painajaiseni.Ja asiaan: fiilis on loistava!
Vuoden ressu-ura ja koulutus huipentui tänään joukko-osaston perinnejuhlassa, jonka jälkeen saimme kuulla tulevat tehtävät. Baretti ei vaihtunut väriltään, saimme viralliset tunnukset ommeltavaksi maastopukuun ja sain periaatteessa paremman position kuin mihin hain. Ens vuonna luvassa kaiketi kolmet kh:t ja se on todella jännää se. Kalevan kaupunginosassa aiheutimme häiriötä liikkumalla koko osaston kera Kalevankankaan ja Kalevan lukion välillä ajotietkin osin tukkien.
Eräs tavoite on saavutettu, nyt alkaa käytännön työ siinä.
Mun suurin painajaiseni olisi herätä Albertin kainalosta, vaikka se niin - ah - ihana lämmin onkin. Kiistän jyrkästi että tieto olisi empiirisesti hankittua.Osoitus siitä miten erilaisia ihmiset ovat, on se, että tällainen olisi ehkä mun suurin painajaiseni.
Ajatteleekohan Örde esim. vaikkapa pubivisoista samoin?
Siks Alppu aina lähteekin ennen sun heräämistä.Mun suurin painajaiseni olisi herätä Albertin kainalosta, vaikka se niin - ah - ihana lämmin onkin.
Otan osaa. En todellakaan tiennyt.Auton suhteen pitää taasen, Audit oli ja meni.
Lähti. Muitakin isättömiä tänä jouluna.:frown:Taas on lähtö lähellä. Toiminnot sulkeutuvat vähitellen kunnes pumppu lyö viimeisen kerran. Hyvää matkaa Heguli.
Niinpä.Osanottoni. Silti tyhmä kysymys, että kuka? "Heguli" ei paljoa kertonut.
Miesystävän isä.Osanottoni. Silti tyhmä kysymys, että kuka? "Heguli" ei paljoa kertonut.