Toivottavasti Sue-me teille tulisi nyt lähiaikoina hyviä uutisia. Surullista luettavaa tuo tilanne, toivottavasti käänne parempaan tulisi pian.
Itse tunnen ainakin henkisesti itseni voittajaksi.
http://imgur.com/a/67Qln Piirsin kuvassa olevaa tähteä yli kaksi tuntia, koska se tuntui mission impossiblelta saada siitä riitävän hyvää (mun taso on aika kova). Eihän se nyt täydellinen ole, mutta olen tyytyväinen. Marokon tähdestä tuli liian pieni, joten siihen katsottuna tuo on aika hyvin. Huomenna (tai tänään) vielä väritys.
Älkää kysykö miksi, mutta olen lippupirtämis-fani. Mulla on muistikirjan tapainen kirja, jossa mulla on täl hetkellä melkein 50:n maan lippu (enemmän tai vähemmän hyvin tehty) ja perustiedot jonka piti alkaa vitsinä kun siskoni ei erottanut Ranskan ja Venäjän lippuja toisistaan. Siitä se sitten lähti... Tavoitteena on tehdä ensin Suomen tunnustamat valtiot, sit kiistanalaiset valtiot ja sitten jos vielä jaksan niin erilaisia järjestöjä- Ja nyt pari kuukautta sitten aloin tekemään myös A4-kokoisia lippuja. Valmiina on jo Saksa, Suomi, Turkki, Marokko, Venäjä ja Bulgaria. Eka tavoite on tehdä ne liput joista pidän erityisen paljon, mutta Facessa Markokkoa tilattiin joten en tiedä mitä siitä viel tulee... Älkää kysykö myöskään sitä, että miksi kirjoitin tämän tähän, koska en osaa vastata.