Örfil
Guest
Yhdyn tuskaanne!
:thumbup::ahem:Oi luoja kohta pasahtaa päässä tai sielussa joku verisuoni vitutuksesta.
Hobitti löysi televisiosta youtubesovelluksen ja nyt niitä lässyttäviä nasaaliäänisiä teinipoikia arvostelemassa pestopastoja kolmekauttaviis ja viiskauttaviis saadaan kuunnella sekä katsella oikein ilolla koko perhe.
Voi vittu. Kyllä kun minä oli lapsi, sitä katsottiin kun Toni Nieminen hyppäsi olympiakultaa ja seinällä oli Jari Kurrin juliste. Illat juostiin munat vaahdossa pihalla mailat tanassa tennispallon perässä ja mietittiin mimmoisia maaleja me sitten Änhooällässä tehdään. Nämä perkeleet katsovat pestopasta-arvosteluita ja haaveilevat kunpa joskus joku katsoisi heidänkin videotaan youtubesta.
Voi perkele. Kyllä ennen kaikki oli paremmin ja minä kun luulin että tämä on Suomi
Ei varmasti. Odotan innolla sitä päivää kun se nasaaliääninen lässyttäjä on ruokapöydässäni tubettamassa appiukon jouluruoat kakskauttaviis, joulusauna kolmekauttaviis ja turpasauna viiskauttaviis.:thumbup::ahem:
Eikä nuo haasteet tuohon lopu. Varma tieto.
Ja aikuiset naureskeli, että pojat pojat, jotta ammattilaiseks pääsee pitää joka aamu herätä harjoituksiin ja illatkin vielä hölkätä ympäri metsiä niin voi hyvällä tuurilla löytää ittensä ykkösdivarijengin vaihtopenkiltä. Hymähtelet nykymukuloitten striimeille niin ne näyttää jonkun Jonne-Jessican joka on ostanu kivitalon ja Porschen kun teki topviisenergiajuomat-videon.Illat juostiin munat vaahdossa pihalla mailat tanassa tennispallon perässä ja mietittiin mimmoisia maaleja me sitten Änhooällässä tehdään.
Ville?Yks niistä pihapeleistä jäi just eläkkeelle miljonäärinä. Se en ollut minä.
Niin, aivan.Ville?
Tiedät kyllä. Hallitusta.En tajunnu Fagerholmin vuodatusta.
Siis henkilöhahmot ovat
A: lapsi (ei siis mikään "varhaisaikuinen", vaan tietääkseni ihan selkeesti lapsi)
B: vanhemman/kasvattajan roolissa oleva aikuinen
Ja A:n käyttäytyminen oudoksuttaa B:tä... niin 1) ketäs asiasta on syyttäminen, ja 2) kuka tässä maailmassa on ensteks vastuullisin tekemään asialle jotain? Koulu? Poliisi? Maa- ja metsätalousministeriö?
Vain meillä lapsettomilla on oikeus arvostella lasten kasvatusta. Koska me ei voida muuta tehdä. Lapsenomistajilla ei ole oikeutta arvostella, heillä on vain velvollisuus parantaa omaa tekemistään.
Ja Sim City, saatana.Ei ollut minun nuoruudessa intternettiä! Sitten hakkasinkin mm Prince of Persiaa.