Olga
.
Todellakin. Lienee.
No ei ollut ei.Eihän tämä missään määrin hyvä aamu ollut, kun facebookin avasin. Asianosainen kertokoon itse, sitten kun.
Perkele.
Eihän tämä missään määrin hyvä aamu ollut, kun facebookin avasin. Asianosainen kertokoon itse, sitten kun.
Perkele.
Komp. Itsekin olin juuri kysymässä että josko saa täällä mainita asiasta. Voi kamala sentään.No ei ollut ei.
Kaikkea kanssa.
Tuo on näköjään se vanha temppu, miten hullua pidetään jännityksessä.Liikaa vihjailuja, liian vähän informaatiota. Kertokaas nyt joku mistä on kyse.
Komp. Mutta eiköhän paha saa palkkansa. Ehkäpä Ikosen fillarista puhkeaa rengas tai kitalakeen nousee vesikello.Tulipa Paha mieli kun kuulon Osmo Ikonsen Sopivasti lihava. Vmpi.
Voimia tilanteeseen.Sairaalabakteeri päässyt vereen. Paineet pudonneet. Lääkäri kävi juttelemassa että tilanne on vakava.
Sairaalabakteeri päässyt vereen. Paineet pudonneet. Lääkäri kävi juttelemassa että tilanne on vakava.
Voi pientä raukkapoikaa.Paineissa nyt vähän paremmat arvot. Hoitaja sanoi että uskaltaa yöksi lähteä kotiin. Soittavat jos tilanne muuttuu. Todella väsynyt ukko on. Ynisee ja inisee ja ulisee tuskissaan.