Mielipiteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunssila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yksi niitä lajeja, joiden itse tekeminen on antoisampaa kuin seuraaminen. En tiedä miksi - semminkin kun urotekoni lajin parissa Turengin alakentällä rajoittuvat...öööh...no, taisin osua kerran palloon.
Sekin oli lopulta jalkapallo.

Muutenkin liikunta oli mun mieliaineita vaikka arvosanat huiteli aina 6 - 7 tienoilla*. Outoa.

*Lukiossa kun kunnostauduin koulujenvälisen sählyturnauksen molarina, numero nousi peräti 8:aan.

Muutenkin liikunta oli mun mieliaineita vaikka arvosanat huiteli aina 6 - 7 tienoilla*. Outoa.

*Lukiossa kun kunnostauduin koulujenvälisen sählyturnauksen molarina, numero nousi peräti 8:aan.
Itse olin luokan kantavia voimia kun hävittiin jalkapallossa yläasteluokkien välisissä ainoa pelimme 0-2 (oli kait suoraan pudotuspeli).
Pesiksessä en päässyt edustamaan vaikka paljon olin ollut mukana reenaamassa. Noh, hävisivät taas ekan pelin ja jatkopaikan.
8 taisi olla aika usein torkassa.

9/11-iskut ja niitä seuranneet sotatoimet ovat parasta mitä Hollywoodille on tapahtunut vuosikymmeniin.

Yksi niitä lajeja, joiden itse tekeminen on antoisampaa kuin seuraaminen. En tiedä miksi - semminkin kun urotekoni lajin parissa Turengin alakentällä rajoittuvat...öööh...no, taisin osua kerran palloon.

Tyhmempi ei pesäpallon seuraamisesta saa oikein mitään irti.

En voi sanoa pesäpallosta erityisemmin välittäneenii kouluaikoina - ja sama oli asian laita oikeastaan kaikkien lajien kohdalla. Salibandysta tosin voin sanoa edes hiukan nauttineeni ja hiihtokin oli ihan jees. Jälkimmäisen lajin hienouden oivalsin uudestaan muutama talvi sitten.