Mielistelijät...

Mitä mieltä mielistelijöistä?

• Äänestäjiä yhteensä
    51

öö ruz

Speed for ever
Minkä helvetin asian takia niistä paskiaisista pitää tehdä polli?:nope:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mielistelijät...
Hyvä vai huono juttu?
Mä olen aina ihaillu tuollaisia taitavia Pollaajia. Uuh! Ihan karvat väreilee nyt kyllä!
Teissä on vaan jotenkin sisäänrakennettuna sellasta luxyryä ja karaktiääriä jota mm. maailman johtajat kilvan ihannoivat!

Olet suosikkini. Voinko mä antaa sulle jonkun arvokkaan lahjan?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Odotan että useampi on äänestänyt, ja teen päätöksen enemmistön valinnan mukaan. Ellen sitten äänestä samaa ku joku hyvä tyyppi.
Mutta samaa mieltä oon kuitenkin sun kanssas, kuka ikinä tätä lukeekin. Sä oot tosi jees.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mä olen aina ihaillu tuollaisia taitavia Pollaajia. Uuh! Ihan karvat väreilee nyt kyllä!
Teissä on vaan jotenkin sisäänrakennettuna sellasta luxyryä ja karaktiääriä jota mm. maailman johtajat kilvan ihannoivat!

Olet suosikkini. Voinko mä antaa sulle jonkun arvokkaan lahjan?
Tulkitsen (kostoksi) mielistely-yrityksesi SUORAKSI VITTUILUKSI!

DW

2009-2016
Jo on harvinaisen ruskeakielistä porukkaa:tongue: Ei enää ihan mitä tahansa mielistelyä sanon suoraan sen. Jos ei miellytä teksti, niin ei ole minun ongelma. Ei varmaankaan tarvitse sanoa mille ääneni menee...

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Jo on harvinaisen ruskeakielistä porukkaa:tongue: Ei enää ihan mitä tahansa mielistelyä sanon suoraan sen. Jos ei miellytä teksti, niin ei ole minun ongelma. Ei varmaankaan tarvitse sanoa mille ääneni menee...
Täysin samaa mieltä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jonnin verran ärsyttäviä. Vielä ärsyttävimpiä ovat utelijat ja kinuajat.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Minkä helvetin asian takia niistä paskiaisista pitää tehdä polli?:nope:
Anna edes vihje kannastasi kun kerran vastasit :)
Aika usein esim. keskusteluforumeilla nais- ja miespuolinen keskustelija ovat eri mieltä, niin siihen puuttuu nuori kloppi ja on 90% tapauksista naisen puolella. Vähän kuin Antti Tuisku pudottuaan huuteli toivovansa Hanna Pakarisen voittoa Jani Wickholmista. Sen enempää itse ottamatta kantaa, kumpi on parempi. Eiköhän ne molemmat osaa laulaa.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mielistelijät on todella ärsyttävää sakkia ja ärsyttävät ihmiset on aivan ihania.
Tää pyörähän kiihtyy!

Mangelo

Well-known member
Eli kumpi on pahempaa mielistelevyys vai ärsyttävyys? Foorumilta en ole kuullut ketään bannatun liiallisesta mielistelystä. Toisaalta jos kirjoittaa (tosi)asioita joiden tietää ärsyttävän joitain, alkaa kuulumaan leukojen kiristymistä sieltä ja täältä :D