Mihin kohtaan voisit ottaa tatuoinnin?

Voisin ottaa tatuoinnin

• Äänestäjiä yhteensä
    36
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ria

Jäässä
Mites mulle? Ei saa pitää hullua jännityksessä suotta.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
En mihinkään.
Jos olis ihan pakko, potkupalliottelun katsomisen uhalla, niin varpaaseen tommonen:

.

Eli ns. malli "Kenny"

Lunssila

Well-known member
Vittuko siihen on pakko sitten yleensä vastata tai lukea, jos on puiset lelut ja betonia hiekkalaatikossa?:rolleyes:
No enhän mä tähän ketjuun mitään vastannutkaan, ennen kuin sieltä suunnalta alkoi kuulua sitä perinteistä vittuilua.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No enhän mä tähän ketjuun mitään vastannutkaan, ennen kuin sieltä suunnalta alkoi kuulua sitä perinteistä vittuilua.
Ittestään tuli varmaan Aziz joka kohtaan.:rolleyes:

Ai hyvä jumala, kun maailmassa voi olla yksinkertaisia ihmisiä. No, näillä mennään.:eek:

Lunssila

Well-known member

Ai hyvä jumala, kun maailmassa voi olla yksinkertaisia ihmisiä. No, näillä mennään.:eek:
Kaikkien vaihtoehtojen ruksiminen ja submit voten painaminen ei ole sama asia kuin ketjuun vastaaminen. Harmittaako se noin kovasti, että pollin prosenttiosuudet meni pieleen, kun joka kohtaan tuli yksi ääni lisää?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kaikkien vaihtoehtojen ruksiminen ja submit voten painaminen ei ole sama asia kuin ketjuun vastaaminen. Harmittaako se noin kovasti, että pollin prosenttiosuudet meni pieleen, kun joka kohtaan tuli yksi ääni lisää?
Heh heh, paina, peelo, paina!:ahem:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki

Oisko se kahvitauko taas paikallaan? Tämähän nyt on vähän niinkuin tapa f1-forumilla, että kaikki ruksit ruksataan. Tuosta tuskin kannattaa vetää mitään numeroa. :doubtful:

Edit: ja miksi et nillitä tasapuolisesti myös hahmolle Wit, joka näemmä myös tuli kusemaan sun hiekkalaatikkoosi?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oisko se kahvitauko taas paikallaan? Tämähän nyt on vähän niinkuin tapa f1-forumilla, että kaikki ruksit ruksataan. Tuosta tuskin kannattaa vetää mitään numeroa. :doubtful:

Edit: ja miksi et nillitä tasapuolisesti myös hahmolle Wit, joka näemmä myös tuli kusemaan sun hiekkalaatikkoosi?
Mulla on kahvimuki edessä.

Mitä ideaa on ruksia kaikkivaihtoehdot, jos kuitenkin osa kumoaa toisensa. Mitä tulee hahmoon Wit, niin hänestä ei niin suurta lukua. Se elää provoista.

:idea:pitäiskö tehdä polli siitä, onko ko. hahmot lapsellisia ja peeloja?

Mitäs tää kommentointi muuten sulle kuuluu? Jotenkin tärkeää osallistua?:D

Status
Ei avoinna uusille viesteille.