Mikä on mielestäsi ikävin ja helppoin oksennettava eväs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Panttaan vastaustani vielä hetkisen.

Pollia ette saa, kostoks.

Vois luulla, että pelkän veden ulkoistaminen yläkautta olis helpointa, vaan näin ei suinkaan ole. Se polttaa keskivertoa kiinteää ravintoa enämpi poistumismatkallansa.

Kai se joku hernari vois olla helpoin tapaus. Näyttääkin samalta molempiin suuntiin mennessä.

Edit: Tarkemmin mietittynä kaikki paitsi hernari. Ihan vaan ollakseni eri mieltä FM08:asin kanssa.

Banaani on myös aika mukavan pehmee ja sitoo myös vatsahappoja mukavasti :yuck:

Kossubattery on hiton ikävä. Ruisleipä sen sijaan tulee aika mukavasti ulos.

Ei oo tästä aiheesta tullu tehtyä järin kattavaa tutkimusta, mutta vesi tulee ulos helposti, jos sitä on vaan juonu tarpeeksi, jotta mahahapot on laimennu. Juustonen kala-, kukkakaaali-, parsakaalilaatikko on sellanen, että oksettaa vähän ajatus vieläkin ja siitä mahataudista jonka alkamista ennen tota tuli syötyä on varmaan vuosi. Varmaan mikä tahansa juustonen "raskas" ruoka on paha. Ei koostumus, mutta se maku ylöspäin tullessa. :yuck:

Atrian roiskeläppä jaffalla tulee ulos ihan kivasti.

Mukava helppo on mustikkasoppa, vaikka näky onkin karmee.

Ikävin on paistetut ruoat, jotka huonosti pureskeltu.

Mitä miedompi maku, sen parempi. Ei jää vuosien traumaa kyseisestä makuaineesta.

Joskus ala-asteella mulla tuli oksennustauti sellaisena päivänä kun olin syönyt hernekeittoa, semmoista koulun keittoa, aika mautonta siis.

En muuten syönyt n. 10 vuoteen hernekeittoa sen jälkeen.

Joskus ala-asteella mulla tuli oksennustauti sellaisena päivänä kun olin syönyt hernekeittoa, semmoista koulun keittoa, aika mautonta siis.

En muuten syönyt n. 10 vuoteen hernekeittoa sen jälkeen.
Kerran kaveri oksensi vieressä kebabia ja mä söin vieressä kebabia (en samaa). Oli hyvä kebab.

Appelsiinitäysmehu on aika mukavaa, ei paljoa maku muutu jos suht pian tulee ylös ja peittää muita yrjömpiä makuja kivasti myös.

Ikävämmistä ei tule mitään yksittäisiä mieleen, mutta sellaiset aineet, jotka tekee ykästä sellaista sitkeää ja katkeamatonta jojoa on epämukavia oksentaa.

Oksensin edellisellä kerralla vettä. Ei ollut kauaa mahassa ollut, joten oli aika iisi homma.

Mikä tahansa puoliksi sulanut ruoka/eines on ärsyttävää oksentaa.

Vesi on helppo oksentaa siinä vaiheessa kun vatsa on jo muuten tyhjentynyt yläkautta. Täysin tyhjästä pötsistä ei tule kuin muutama tippa happoja karmean kakimisen jälkeen ja siintä tyhjän okseamisesta tulee vain pää kipiäksi.

Pahinta oksessa on sattumat, jotka jäävät suuhun operaation jälkeen ja aiheuttavat uuden oksereaktion.

Ikävimmistä: valmisroiskeläpät mallia grandiosa/saarioinen, salmari yms makeahkot alkoholijuomat,
Helpoimpia: keittoruuat ylipäänsä, kahvi ja perus köttbullarit.

Jäätelöäkin on muuten paha oksia, jos se alkaa vaahtoutumaan ulos tullessaan.

Autossa etupenkin auringossa lämmennyt Ruskaja-vodka, muovipullossa totta kai. Ei ehdi vatsaan asti.