Maikkarin yhteydessä on syytä käyttää :nope: -hymiötäJaha, Timmyhin lainaus oli kopiotu Maikkarin sivuilta.:ahem:
-mtv3Yritin kysyä, että mikä tässä on homman nimi, mutta he eivät antaneet mitään sen kummempaa infoa minulle, Salo hämmästelee.
Noista Italialaisista ei välttämättä ota selvää, ja väärinkäsityksiä voi tulla.Olen hämmentynyt, aika yllätyksenä tämä tuli. En tiedä vielä kaikkia yksityiskohtia tulevasta hommasta. Joka tapauksessa ajan tuoretta F1-autoa maaliskuussa, Salo sanoi MTV3:lle.
Itsekin mietin että voiko Salo olla ymmärtänyt väärin tulevat tekemisensä, mutta kyllä hän ainakin itse selkeästi sanoo ajavansa kahden päivän testit ja käyttävänsä uutta autoa. Kyllähän Salo noiden kommenttien jälkeen tuntee itsensä idiootiksi, jos ajaakin jotain vanhaa romua jossain näytöksessä.Noista Italialaisista ei välttämättä ota selvää, ja väärinkäsityksiä voi tulla.
CCMK:eek!: eihän ne hommat Salolla Ferrarilla pelkästää testaamiseks jääny sillon. Mutta joo itse aiheeseen ei ole mitään lisäarvoa tuovaa kommentoitavaa. Hämmentävät on Salon kommentit verrattuna siihen jos kyseessä todella on pelkkä näytösajo jollain vanhalla autolla.Jaa kyseessä on siis enemmän näytösajosta. No ei siinä. Mukavaa on varmasti ajella vanhan työnantajan autolla. Olihan Salo toki sentään kaudella 1999 Ferrarin testaaja satunnaisten BAR:in keikka-ajojen lisäksi.
Tai että "katsotaas konepellina alle vaikken mä mitään niistä ymmärräkkään...!Luca di Monzehomolo kattonut virittäjiä ja miettinyt että siinä on suomalainen joka antaa kunnon palautetta autoista, ja selkeesti numeroilla!
Salo vaan marssii maranelloon ja heittää et "Moi,mä oon Mika! onks tässä jotain mitä mun pitää tietää tästä"
Vettä myllyyn:Mitä H****ttiä. Salo sanoi itsekkin olevansa hämmentynyt
"Salon paluu Ferrarilla"
Juu, ensin pitää vain syrjäyttää omasta kropasta muutama kilo massaa.Massaa oltiin huhujen mukaan syrjäyttämässä jo viikonloppuna. :wink:
Salo korvaa Massan?!?!?
Jos nyt oikein annan mielikuvituksen laukata, niin satuillaan nyt näin: Salo ajaa niin tuoretta F1-autoa kuin mahdollista, ehkäpä siihen on jopa "salaa" lisätty tosi tuoreita osiakin vaikka malli itsessään on pari vuotta vanha. Koko homma naamioidaan Clienti-tapahtumaksi jottei F1-piirit älähdä tästä räikeästä F1-testikiellon kiertämisestä. Ja Salo tekee oikein sen duunin mitä nykyiset kuskit eivät vaan osaa.-mtv3
Voihan se olla, että Salo nyt ei tiedä itsekään mitä ajaa.
Toisaalta:
"Olen hämmentynyt, aika yllätyksenä tämä tuli. En tiedä vielä kaikkia yksityiskohtia tulevasta hommasta. Joka tapauksessa ajan tuoretta F1-autoa maaliskuussa, Salo sanoi MTV3:lle "
Noista Italialaisista ei välttämättä ota selvää, ja väärinkäsityksiä voi tulla.
"Joka tapauksessa ajan tuoretta F1-autoa maaliskuussa" - kun otetaan huomioon mitä säännöt saa autojen tuoreudesta testeissä ja mitä vuosimalleja tuolla Clienti-tapahtumissa näkyy, niin 1+1.Itsekin mietin että voiko Salo olla ymmärtänyt väärin tulevat tekemisensä, mutta kyllä hän ainakin itse selkeästi sanoo ajavansa kahden päivän testit ja käyttävänsä uutta autoa. Kyllähän Salo noiden kommenttien jälkeen tuntee itsensä idiootiksi, jos ajaakin jotain vanhaa romua jossain näytöksessä.
tässähän on ihan selkeä tapahtumaketju!
1. Eki kuulee keväällä 2011, että Mika vie Ekin kommentointipaikan muutamassa kisassa
2. Eki huolestuu tästä ja päättää juonitella Mikan sijalle 21 Urheilulehden TOP50 Formulakuskit Nyt! -listalle
3. Suunnitelma toimii, Ferrarin pomo lukee listan ja palkkaa Mikan testikuskiksi
4. Mikalla on nyt menoa, joten Eki pääsee jälleen iloksemme kommentoimaan jokaisena kisaviikonloppuna
:ahem:
Ai saatana... menee purut kurkkuun
Loogisin selitys asian tiimoilta tähän saakka.