Mikä tulee olemaan foorumimme Jacquesin sotilasarvo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Norman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ei. Jacques ei ole sitä tyyppiä. Jaakosta tulee jääkäri (tai sitä vastaava, missä nyt sitten intin käykin).

Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Ei ei. Jacques ei ole sitä tyyppiä. Jaakosta tulee jääkäri (tai sitä vastaava, missä nyt sitten intin käykin).</STRONG>

Ei Jaska kehtaa jääkäriksi jäädä, siksi aukkiin. Sillä pääsee ikään, kuin kuiville sosiaalisessa mielessä. Toimisto au olis musta loista homma Hyvinkään pojalle ja pääsis nettiin lähes koska vaan.

Jaakkuesista tulee jääkäri. Ite oon vähän ajatellu tota aliupseerikoulua, mutta en tiä si.

Jacques:
"Joo, musta tulee säämies ;) ei vaan.. Luulen etten pääse aukiin joten ei musta korpraalia korkeempaa voi tulla.."

Tämä oli tilanne hetki sitten, tarkkailkaamme herkeämättä miten tilanne kehittyy!

Mä veikkaan Pete Lattun kohtaloa eli 10 armyssä vietetyn päivän jälkeen Jarkko-Boykin ymmärtää "TOTUUDEN" ja saa vapautuksen "TERVEYDELLISISTÄ" syistä...

Torstaina tiedetään enemmän, silloin on valinnat. Kieltämättä AUK kyllä kiinnostaa hiukan, mutta luulen etten taida sinne päästä..

Veikkaan että minusta tulee korpraali.

Kortteen Topi: Jääkäriä vastaa vissiin tykkimies tuolla kotkassa missä oon.. Olen siis nyt sellainen (siis tykkimies)...

Huomenaamulla takaisin, oli tällainen pitkä loma...

Aika pahasti sanottu että te tykkimiehet olisitte samanarvoisia kuin jääkärit, olehan vaiti vain! Pahkura!

Originally posted by Jacques:
<STRONG>
Kortteen Topi: Jääkäriä vastaa vissiin tykkimies tuolla kotkassa missä oon..
</STRONG>

Ei nyt tartte alkaa vittuilemaan, vaikka sulla on siellä varmasti rankkaa... ;)

Originally posted by Frank:
<STRONG>Aika pahasti sanottu että te tykkimiehet olisitte samanarvoisia kuin jääkärit, olehan vaiti vain! Pahkura!</STRONG>

Jääkäri->Nääkäri->Neekeri :D

"ennemmin neekeri kuin jääkäri"

että silleen...

Juu, mää oon ny jääkäri mut ens v.loppuna jo aliupseerioppilas :rolleyes: