Örfil
Guest
Kaksi, en tunnistanut edes Hämeenlinnan torin reunalla sijaitsevaa tönöä. Jösses :nope:
Se oli toiseksi varmin tunnistus. Varmin oli Suonenjoen polliisiasema.Kaksi, en tunnistanut edes Hämeenlinnan torin reunalla sijaitsevaa tönöä. Jösses :nope:
Minulle taas helppoja olivat Jyväskylä ja nykyinen kotikaupunkini.Jos rehellisiä ollaan, niin 3. Jopa oma nykyinen kotikaupunki aiheutti rattaiden rutinaa.
Oulu oli helpoin.
Juu, järvikyitä siellä uiskentelee.Mistäköhän Kyyjärvi on saanut nimensä?
Veikkaan että siitä kun siellä on joku järvi jossa on, tai on ollut, kyy.
Enpä kovin montaa.Montakos noista tunnistatte? Vähän hankalahkoja, itse sain 6.
Se Arsi Harjuko?4. Kaupungin nimi kuvassa helpotti kummasti arvausta yhdessä noista. Numero 7 olisi jäänyt myös tietämättä ellei patsaassa olisi lukenut nimeä.
Ei aukea nyt kyllä pohtimallakaan tämä...Se Arsi Harjuko?
Ei huolta ko. paikkakuntakilpailusta. Mää olen jo asettanut sinut toistaiseksi voimassa olevaan porttikieltoon Raumalle.Minulle taas helppoja olivat Jyväskylä ja nykyinen kotikaupunkini.
Turkua menin jostakin syystä veikkaamaan Raumaksi, mutta onneksi en sentään Poria mennyt veikkaamaan Raumaksi, koska silloin olisin saanut vähintään porttikiellon Raumalle.
4. Kaupungin nimi kuvassa helpotti kummasti arvausta yhdessä noista. Numero 7 olisi jäänyt myös tietämättä ellei patsaassa olisi lukenut nimeä.
Se Arsi Harjuko?
No, se oli vinkkinä, että ei pidä helpottaa seuraavien vastaajien urakkaa antamalla helpottavia vihjeitä omissa postauksissaan. :wink:Ei aukea nyt kyllä pohtimallakaan tämä...