Mikä mättää PC-pelibisneksessä?

Sam.S.Walken

alias SSW
Sijainti
Espoo, Suomi
Yhtään peliä en ole laittomasti netistä hankkinut, mutta ilmaispelejä sieltäkuitenkin olen jonkun imuroinut (mm joitain ylhäältäpäin kuvattuja rata-autopelejä sekä H&D). Kaupasta en ole ostanut yhtään yli 40€ peliä ja lähes kaikki mitä olen ostanut ovat olleet hintaluokassa 5-15€

Minusta on järjetöntä maksaa 50€ pelistä jonka läpipelaamiseen menee pari kolme päivää (vähän löysemmällä tahdilla viikko) ja sen jälkeen sitä ei enää huvita pelata. Saman tien voisi antaa sen 50€ pultsarille ja tulisi yhtä hyvä mieli.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Kyllä niitä konsolipelejäkin waretetaan. PC:n kuolemaahan on ennustettu jo ainakin 10 vuotta, ja vaikuttaa siltä että nyt konsolit on pääsemässä pelien osalta niskan päälle.

On kuitenkin pelityyppejä kuten simulaattorit ja kaikki pelit joissa käytetään paljon hiirtä, mitkä ei konsoleille niin hyvin sovi.

Typerintä tässä on se, että uusia formulapelejäkin tulee vain kaikenmaailman pleisteissöneille!

DFiaA

I told you so
312T4 sanoi:
Olen ostanut yli 50 euron hintaisen räiskintäpelin - lyökää minua ja sylkekää päälle:p
Saman verran hintava kuin Micran jakohihnasetti :dunno:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Nopeahuoli sanoi:
Tai hankkia joku muu harrastus, ni ei mee sitakaan rahaa :thumbup:
Yks hyvä harrastus on kiertää messuja, kerätä älyttömät läjät esitteitä, ja sitten kotona lueskella niitä ja jokaisen tuotteen kohdalla todeta, että säästyipäs taas aivan älyttömästi rahaa, kun en tuotakaan turhaketta ostanut.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mun halvin harrastus on sellanen, että pöyhin 500 euron setelit kerran kuussa sontatalikolla, ettei alimmat pääse homeeseen. Sais olla vaikapa 100 000 euron seteleitä olemassa, ettei ois ihan joka nurkassa tota pöyhittävää. Pankkiinkaan eivät enää huoli mun tilille lisää kun nurkista kuulemma jo pursuaa entisetki. :( :frown:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Rasittaa liikaa selkaa, joten on jattany noi hommat enampi koyhille :thumbdown

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Nopeahuoli sanoi:
Rasittaa liikaa selkaa, joten on jattany noi hommat enampi koyhille :thumbdown
Mut teillä onkin niitä isompia seteliarvoja siellä niin ei ihan niin paskamainen riesa pääse syntymään kuin täällä. :(

jukkis

Well-known member
jaska sanoi:
itsehän ostan pelin, jos pidän siitä. Viimeksi Football Manager 2005 :n.
Jaskalla on jopa pointti tuossa. Itsehän ostin viimeksi Tropico -nimisen pelin, joka on myös viimeisin peli, joka on todella vaikuttanut kiinnostavalta ja ostamisen arvoiselta. Tämä ehkä pari vuotta sitten. Sittemmin ei ole tullut yhtään kiinnostavaa vastaan.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Makin oon jaskan kanssa (kerrankin) samoilla linjoilla. En osta peleja, jos kiinnostavia ei loydy. Ja toistaseks ei ole loytynyt yhtaan kiinnostavaa, joten pelit on aika minimissaan tassa huushollissa :ahem:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Runar ja Kyllikki sanoi:
Pankkiinkaan eivät enää huoli mun tilille lisää kun nurkista kuulemma jo pursuaa entisetki. :( :frown:
Sait pankista kirjeen, että "Tilinne on ylitetty"?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
AJ sanoi:
Sait pankista kirjeen, että "Tilinne on ylitetty"?
:ahem: :ahem:

Ja ulosottovirastokin lopettaa kai toimintansa. Sieltä tuli meinaan lappu josa luki jotakuinkin että "Tämä on viimeinen varoitus".

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Runar ja Kyllikki sanoi:
:ahem: :ahem:

Ja ulosottovirastokin lopettaa kai toimintansa. Sieltä tuli meinaan lappu josa luki jotakuinkin että "Tämä on viimeinen varoitus".
Kai vastasit, että "Helvetin hyvä, että se vittuilu loppui!"? :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minä olen joitain pelejä ostanut kaupasta, juurikin niitä jotka haluan ehdottomasti saada. Tällaisia ovat olleet Warlordsit, Lemmingsit ja GP1-4. Tosin Lemmings Revolutionia en löytänyt mistään, joten jouduin tyytymään imuroituun versioon :(

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!